In ziua de azi nu e greu deloc sa ajungi destul de cunoscut. Si aici vorbesc de vloggeri. Daca ai carisma si iti merge gura, ajungi cunoscut destul de usor.Pavel wrote:Campania, in sine, este o idee foarte buna, dar executata prost. Castigand concursul faci rost de echipamentul necesar pentru a face ceva la nivel profesional, nu amatoricesc. In plus te lanseaza dintr-o data, pentru ca persoana respectiva va fi promovata in mod direct de aceasta campanie, dar si dupa prin colaborari cu cei implicati in campanie.
Ceea ce fac cei de la Coca-Cola nu este decat un simplu boost care oricum sunt extrem de sigur ca o sa fie un fail. Promovare mare si degeaba, daca lumii nu ii place. Castigarea experientei, cam cu asta te alegi din concursul asta. Ca daca e sa castigi si esti din echipa lui Bro si hai sa zici ca te promoveaza degeaba ca tu esti low, macar inveti niste lucruri si in 1-2 ani te faci tu singur cunoscut.
Tu nu vezi ca nici Bromania nu prea are incredere in concursul asta. A facut un Q&A bazat pe intrebari despre concurs si a fost intrebat: "Daca castig am si un contract cu Global Entertaiment". Si el a spus ca o sa vedem pe parcurs. Stie ce fel de oameni se inscriu in concurs si singur de la primele zile de cand a fost lansata campania a intrat pe Youtube si a cautat clipuri participante si si-a pus mana in cap.
Dovada: https://youtu.be/fi0yle8umEs?t=52s
Sa nu ma inteleaga lumea gresit. Nu am nimic cu Coca-Cola sau cu vloggerii. Beau Coca-Cola, ii urmaresc pe toti, doar ca pe unii cand dau de ceva mai interesant de la ei. Dar oamenii de la marketing s-au grabit foarte mult cu asta.
Iar cu dozele cu vloggerii pe ele, cred ca in afara de Max si Ilie, ceilalti vor sta mult in frigider. Mie unu imi place Bro sau Noaptea Tarziu sau Hash, dar nu m-as da in vant sa-mi cumpar o doza de genul.