[AMXX] Modificarea modelului unei arme ( v, p, w )

Tutoriale scripting, cod si portiuni de cod.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

User avatar
HamletEagle
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 750
Joined: 21 Sep 2013, 15:05
Detinator Steam: Da
CS Status: Inactiv cateva zile.
SteamID: privat
Reputatie: Fost Scripter eXtreamCS.com
Fost Moderator ajutator
Has thanked: 19 times
Been thanked: 85 times

20 Mar 2014, 18:58

Clawuu. wrote:Foarte tare. Am facut exact cum ai zis tu in tutorialul de mai sus si a dat si roade. Doar ca ete o mica problema. Eu vreau sa setez modelul doar la echipa CT, iar la TS sa fie alt model pe care il am inclus intr-un alt plugin de JailBreak. Intrebarea este cum fac sa fie numai pentru CT ?
Verifici daca echipa este ct cand setezi modelul.

Code: Select all

#include <cstrike>

new team=cs_get_user_team(id)
if(team==CS_TEAM_T) {

    //your code

}
Util ar fi sa verifici daca este alive:

Code: Select all

if(is_user_alive(id)) {

//your code

}

Daca vreti ajutorul meu, nu dati bump la topic, fara intrebari de genu "cat mai dureaza/mai astept mult?".
RoyalServer
User avatar
HamletEagle
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 750
Joined: 21 Sep 2013, 15:05
Detinator Steam: Da
CS Status: Inactiv cateva zile.
SteamID: privat
Reputatie: Fost Scripter eXtreamCS.com
Fost Moderator ajutator
Has thanked: 19 times
Been thanked: 85 times

21 Jun 2014, 12:36

Explica si tu tot codul, altfel de ce l-ai mai numit tutorial ?

Code: Select all

  if ( !is_valid_ent ( entity ) ) return FMRES_IGNORED; //verificam daca entitatea este valida, se poate utiliza si pev_valid ( entity ) din fm.

    static szClassName [ 33 ];//un nou string 
    entity_get_string ( entity, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax ( szClassName ) );//stringul va retine clasa entitatii respective. 
    /*Similar cu ( fm ) :
    new Classname[33]
    pev(ent,pev_classname,Classname, sizeof ( Classname ) -1 )//functia pev ne ajuta sa determinam aumite proprietati ale unei entitati. ent - entitatea, pev_classname - proprietatea care retine clasa.
    */
    if ( !equal ( szClassName, "weaponbox" ) ) return FMRES_IGNORED; //daca clasa entitatii respective nu este weaponbox ( poti sa vezi weapons.h din CSSDK pentru mai multe detalii

    new WPN_ArmaNoua = find_ent_by_owner ( -1, "weapon_ak47", entity );//cauta entitatea weapon_ak47 dupa ownerul ei.

    if ( is_valid_ent ( WPN_ArmaNoua ) && equal ( model, "models/w_ak47.mdl" ) ) {//daca entitatea este valida si are modelul respectiv. Btw, e o metoda proasta sa cauti o arma dupa model...

        entity_set_int ( WPN_ArmaNoua, EV_INT_impulse, 103 );//setam o proprietate a entitatii, este un integer. Atentie, ca daca faceti entity_set_int pentru health,speed,armor etc nu va merge, ele sunt stocate in structura editct_t din engine sub forma de float-uri,asa ca veti utiliza entity_set_float.
        entity_set_model ( entity, Model_W );//setam modelul w
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
Edit: trebuie sa stergi verificarea pentru weaponbox, daca vrei sa schimbi modelul unei grenade.
Daca vreti ajutorul meu, nu dati bump la topic, fara intrebari de genu "cat mai dureaza/mai astept mult?".
DarqLite100
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 5
Joined: 18 Jun 2017, 10:52
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Contact:

21 Jun 2017, 15:42

Si ca sa il pun intr-un meniu de ce am nevoie?
User avatar
LondoN eXtream
Membru eXtream
Membru eXtream
Posts: 2755
Joined: 10 Oct 2014, 06:21
Detinator Steam: Da
SteamID: /id/london_extreamcs
Reputatie: Fost scripter eXtreamCS
Fost moderator ajutator
Membru Club eXtreamCS (6 luni)
Fond eXtream: 0
Location: Roman, Neamț
Has thanked: 3 times
Been thanked: 12 times

21 Jun 2017, 21:29

DarqLite100 wrote:Si ca sa il pun intr-un meniu de ce am nevoie?
De un bool pe care-l pui pe true/false in functie de key-ul apasat si o verificatie adaugata in Eventul(sau ce o fi) in care schimbi modelul

verificatia va fi ceva de gen

Code: Select all

if ( NumeBool [ idPlayer ] )
Post Reply

Return to “Scripting”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 4 guests