Explica si tu tot codul, altfel de ce l-ai mai numit tutorial ?
Code: Select all
if ( !is_valid_ent ( entity ) ) return FMRES_IGNORED; //verificam daca entitatea este valida, se poate utiliza si pev_valid ( entity ) din fm.
static szClassName [ 33 ];//un nou string
entity_get_string ( entity, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax ( szClassName ) );//stringul va retine clasa entitatii respective.
/*Similar cu ( fm ) :
new Classname[33]
pev(ent,pev_classname,Classname, sizeof ( Classname ) -1 )//functia pev ne ajuta sa determinam aumite proprietati ale unei entitati. ent - entitatea, pev_classname - proprietatea care retine clasa.
*/
if ( !equal ( szClassName, "weaponbox" ) ) return FMRES_IGNORED; //daca clasa entitatii respective nu este weaponbox ( poti sa vezi weapons.h din CSSDK pentru mai multe detalii
new WPN_ArmaNoua = find_ent_by_owner ( -1, "weapon_ak47", entity );//cauta entitatea weapon_ak47 dupa ownerul ei.
if ( is_valid_ent ( WPN_ArmaNoua ) && equal ( model, "models/w_ak47.mdl" ) ) {//daca entitatea este valida si are modelul respectiv. Btw, e o metoda proasta sa cauti o arma dupa model...
entity_set_int ( WPN_ArmaNoua, EV_INT_impulse, 103 );//setam o proprietate a entitatii, este un integer. Atentie, ca daca faceti entity_set_int pentru health,speed,armor etc nu va merge, ele sunt stocate in structura editct_t din engine sub forma de float-uri,asa ca veti utiliza entity_set_float.
entity_set_model ( entity, Model_W );//setam modelul w
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
Edit: trebuie sa stergi verificarea pentru weaponbox, daca vrei sa schimbi modelul unei grenade.
Daca vreti ajutorul meu, nu dati bump la topic, fara intrebari de genu "cat mai dureaza/mai astept mult?".