Sistem level [renuntat]

Cereri de resurse: addons-uri, modele, sunete, etc.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

nikod1606
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 158
Joined: 04 Jan 2019, 23:40
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Contact:

11 Jan 2019, 15:10

Buna ziua , as vrea un sistem level ca asta din poze fara beneficii , https://imgur.com/xcpkq0b sa arate in chat level asa si , https://imgur.com/IZ42wBI un info pe mijloc acolo cam atat :D
Last edited by nikod1606 on 24 Jan 2019, 00:22, edited 1 time in total.
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

11 Jan 2019, 16:24

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=308540
sau ceva mai simplu(editezi tu)
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=294867
cereri-pluginuri/plugin-level-mod-classic-t302194.html#p2637492
cereri-pluginuri/cerere-plugin-level-mod-t308579.html#p2384497
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
nikod1606
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 158
Joined: 04 Jan 2019, 23:40
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Contact:

11 Jan 2019, 16:55

daca stiam sa editez faceam singur :d , platesc daca e nevoie ca in poze .
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

11 Jan 2019, 17:53

| Afiseaza codul
[code]
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <nvault>
#include <fun>

static const
   PLUGIN[] = "Simple Level Mod",
   VERSION[] = "2.0",
   AUTHOR[] = "scosmyn";

#define MAX_LEVELS   16

new const Kills[MAX_LEVELS] =
{
   0,
   50,
   100,
   150,
   250,
   350,
   500,
   650,
   750,
   850,
   1250,
   1500,
   2000,
   2500,
   5000
}

new const szTag[MAX_LEVELS][] =
{
   "",
   "Soldat",
   "Fruntas",
   "Caporal",
   "Sergent",
   "Plutonier",
   "Maistru",
   "Sublocotenent",
   "Locotenent",
   "Capitan",
   "Maior",
   "Colonel",
   "General de Brigada",
   "General-Maior",
   "General-Locotenent",
   "GENERAL"
}

new Level[33],Kill[33],szName[32],g_vault,g_sync
new pcvar_hs,pcvar_kill,pcvar_knife,pcvar_he,pcvar_efect,pcvar_r,pcvar_g,pcvar_b,pcvar_hp_lvl,pcvar_ap_lvl

public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
   register_event("DeathMsg","ev_msg","a")
   RegisterHam(Ham_Spawn,"player","player_spawn",1)
   
   pcvar_hs = register_cvar("cvar_hs_bonus","1")
   pcvar_kill = register_cvar("cvar_normal_bonus","1")
   pcvar_knife = register_cvar("cvar_knife_bonus","1")
   pcvar_he = register_cvar("cvar_he_bonus","1")
   pcvar_efect = register_cvar("cvar_effect_lvl","1")
   pcvar_r = register_cvar("cvar_red","255")
   pcvar_g = register_cvar("cvar_green","0")
   pcvar_b = register_cvar("cvar_blue","0")
   pcvar_hp_lvl = register_cvar("cvar_hp_lvl","5")
   pcvar_ap_lvl = register_cvar("cvar_ap_lvl","10")
   
   g_vault = nvault_open("simple_lvl_mod")
   g_sync = CreateHudSyncObj()
   
   if(g_vault == INVALID_HANDLE)
      set_fail_state("Eroare la deschiderea bazei de date din vault.")
}

public player_spawn(id) {
   if(!is_user_alive(id) || is_user_bot(id))
      return HAM_HANDLED
   
   if(Level[id] < 1)
      Level[id] = 1

   set_user_health(id,get_user_health(id) + get_pcvar_num(pcvar_hp_lvl) * Level[id])
   set_user_armor(id,get_user_armor(id) + get_pcvar_num(pcvar_ap_lvl) * Level[id])
   return HAM_HANDLED
}

public ev_msg( ) {
   static kiler;    kiler = read_data(1)
   static hs;       hs = read_data(3)
   
   if(kiler == read_data(2) || !is_user_alive(kiler))
      return

   if(hs)
      Kill[kiler]+= get_pcvar_num(pcvar_hs)
   else
      Kill[kiler]+= get_pcvar_num(pcvar_kill)
   
   if(get_user_weapon(kiler) == CSW_KNIFE && !hs)
      Kill[kiler]+= get_pcvar_num(pcvar_knife)
   if(get_user_weapon(kiler) == CSW_HEGRENADE && !hs)
      Kill[kiler]+= get_pcvar_num(pcvar_he)

   if(Level[kiler] < MAX_LEVELS)
   {
      while(Kill[kiler] >= Kills[Level[kiler]])
      {
         Level[kiler]++
         color(kiler,"!teamFelicitari,ai ajuns la level %i (!g%s!team).",Level[kiler],szTag[Level[kiler]])
         screen_fade(kiler, get_pcvar_num(pcvar_efect), get_pcvar_num(pcvar_r), get_pcvar_num(pcvar_g), get_pcvar_num(pcvar_b), 115)
         return
      }
   }
   SaveData(kiler)
}

public client_putinserver(id) {
   if(!is_user_bot(id))
   {
      LoadData(id)
      set_task(1.0,"show_hud",id+0x4332,_,_,"b")
   }
}

public client_disconnect(id) {
   remove_task(id+0x4332)
   SaveData(id)
}

public show_hud(id) {
   id-=0x4332
   get_user_name(id,szName,charsmax(szName))

   if(is_user_alive(id))
   {
      set_hudmessage(85, 255, 42, -1.0, 0.78, 0, 6.0, 1.1)
      ShowSyncHudMsg(id,g_sync,"Level: [ %d ->> %d ]^nRank: ~~%s~~^nXP: [ %i --> %i ]",Level[id],Kills[Level[id]]szTag[Level[id]],Kill[id],Kills[Level[id]])
   }
}

public SaveData(id)
{
   new name[32],vaultkey[64],vaultdata[256]
   get_user_name(id,name,charsmax(name))
   formatex(vaultkey,63,"%s-Mod",name)
   formatex(vaultdata,255,"%i#%i#",Kill[id],Level[id])
   nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
}

public LoadData(id)
{
   new name[32],vaultkey[64],vaultdata[256]
   get_user_name(id,name,charsmax(name))
   formatex(vaultkey,63,"%s-Mod",name)
   formatex(vaultdata,255,"%i#%i#",Kill[id],Level[id])
   nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
   replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")

   new kill[32],level[32]
   parse(vaultdata, kill, 31, level, 31)
   Kill[id] = str_to_num(kill)
   Level[id] = str_to_num(level)
}
public plugin_end() nvault_close(g_vault)
stock screen_fade(id,holdtime,r,g,b,a)
{
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,get_user_msgid("ScreenFade"),{ 0, 0, 0 },id);
   write_short(seconds_to_units(holdtime));
   write_short(seconds_to_units(holdtime));
   write_short(0);
   write_byte(r);
   write_byte(g);
   write_byte(b);
   write_byte(a);
   message_end();
}

stock seconds_to_units(time)
{
   return((1 << 12) * (time))
}

stock color( const id, const input[ ], any:... )
{
   new count = 1, players[ 32 ]

   static msg[ 191 ]
   vformat( msg, 190, input, 3 )

   replace_all( msg, 190, "!g", "^4" ) //- verde
   replace_all( msg, 190, "!y", "^1" ) //- galben
   replace_all( msg, 190, "!team", "^3" ) //- echipa
   replace_all( msg, 190, "!n", "^0" ) //- normal

   if( id ) players[ 0 ] = id; else get_players( players, count, "ch" )
   {
      for( new i = 0; i < count; i++ )
      {
         if( is_user_connected( players[ i ] ) )
         {
            message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] )
            write_byte( players[ i ] );
            write_string( msg );
            message_end( );
         }
      }
   }
}
[/code]
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
nikod1606
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 158
Joined: 04 Jan 2019, 23:40
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Contact:

11 Jan 2019, 19:00

Mersi adryy testez si revin cu update


eroare la compilare
systemlevel.sma(141) : error 001: expected token: ",", but found "-identifier-"
systemlevel.sma(141) : warning 215: expression has no effect
systemlevel.sma(141) : warning 215: expression has no effect
systemlevel.sma(141) : warning 215: expression has no effect
systemlevel.sma(141) : error 001: expected token: ";", but found ")"
systemlevel.sma(141) : error 029: invalid expression, assumed zero
systemlevel.sma(141) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
Done.
User avatar
dragonCSX
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 281
Joined: 04 Feb 2017, 17:36
Detinator Steam: Da
CS Status: moneymaker.
Detinator server CS: xmas.arenadevils.ro
SteamID: csfweed01
Fond eXtream: 0
Location: Ploiesti
Discord: csfweed1337
Has thanked: 8 times
Been thanked: 6 times
Contact:

11 Jan 2019, 19:29

mult mai bun ar fi cel al lui ocixcrom.
-> https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=308540
este extrem de usor de editat , ai decat un cfg , si trebuie compilata doar sursa .
>> XMAS.ARENADEVILS.RO # See you again in 2025 <<
>> DR.ARENADEVILS.RO # Official Deathrun Mod 2024 <<
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

11 Jan 2019, 23:58

nikod1606 wrote:Mersi adryy testez si revin cu update


eroare la compilare
systemlevel.sma(141) : error 001: expected token: ",", but found "-identifier-"
systemlevel.sma(141) : warning 215: expression has no effect
systemlevel.sma(141) : warning 215: expression has no effect
systemlevel.sma(141) : warning 215: expression has no effect
systemlevel.sma(141) : error 001: expected token: ";", but found ")"
systemlevel.sma(141) : error 029: invalid expression, assumed zero
systemlevel.sma(141) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
Done.
la mine a mers compilat din 1
Process started (PID=8864) >>>
Welcome to the AMX Mod X 1.8.2 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 1548 bytes
Code size: 11960 bytes
Data size: 6248 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 36140 bytes
Done.
<<< Process finished (PID=8864). (Exit code 0)
================ READY ================
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
nikod1606
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 158
Joined: 04 Jan 2019, 23:40
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Contact:

12 Jan 2019, 12:48

da mi tu amxx atunci te rog
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

12 Jan 2019, 14:16

Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
nikod1606
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 158
Joined: 04 Jan 2019, 23:40
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Contact:

13 Jan 2019, 13:38


salut adryyy apreciez ca ai incercat si incerci doar ca e o problema la level in chat gen scrie de doua ori cred ca se interesecteaza pluginurile alea de admin chat https://i.imgur.com/F8HkiG7.jpg
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

13 Jan 2019, 16:26

păi logic să se intersectează,scoți orice alt plugin care are legătură cu chat-ul..

.amxx - https://www85.zippyshare.com/v/wJdoNKxj/file.html
în caz că vrea cineva sma | Afiseaza codul
[code]
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <nvault>
#include <fun>
#include <colorchat>

#pragma tabsize 0

static const
   PLUGIN[] = "Simple Level Mod",
   VERSION[] = "2.0",
   AUTHOR[] = "scosmyn";

#define MAX_LEVELS   16

new const Levels[MAX_LEVELS] =
{
   0,
   1,
   2,
   3,
   4,
   5,
   6,
   7,
   8,
   9,
   10,
   11,
   12,
   13,
   14,
15//fara+
}
new const Kills[MAX_LEVELS] =
{
   0,
   50,
   100,
   150,
   250,
   350,
   500,
   650,
   750,
   850,
   1250,
   1500,
   2000,
   2500,
   5000,
999999
}

new const szTag[MAX_LEVELS][] =
{
   "",
   "Soldat",
   "Fruntas",
   "Caporal",
   "Sergent",
   "Plutonier",
   "Maistru",
   "Sublocotenent",
   "Locotenent",
   "Capitan",
   "Maior",
   "Colonel",
   "General de Brigada",
   "General-Maior",
   "General-Locotenent",
   "GENERAL"
}

new Level[33],Kill[33],szName[32],g_vault,g_sync
new pcvar_hs,pcvar_kill,pcvar_knife,pcvar_he,pcvar_efect,pcvar_r,pcvar_g,pcvar_b,pcvar_hp_lvl,pcvar_ap_lvl

static szChat[ 192 ]

public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
   register_event("DeathMsg","ev_msg","a")
   RegisterHam(Ham_Spawn,"player","player_spawn",1)
   
   pcvar_hs = register_cvar("cvar_hs_bonus","1")
   pcvar_kill = register_cvar("cvar_normal_bonus","1")
   pcvar_knife = register_cvar("cvar_knife_bonus","1")
   pcvar_he = register_cvar("cvar_he_bonus","1")
   pcvar_efect = register_cvar("cvar_effect_lvl","1")
   pcvar_r = register_cvar("cvar_red","255")
   pcvar_g = register_cvar("cvar_green","0")
   pcvar_b = register_cvar("cvar_blue","0")
   pcvar_hp_lvl = register_cvar("cvar_hp_lvl","5")
   pcvar_ap_lvl = register_cvar("cvar_ap_lvl","10")
   
   g_vault = nvault_open("simple_lvl_mod")
   g_sync = CreateHudSyncObj()
   
   if(g_vault == INVALID_HANDLE)
      set_fail_state("Eroare la deschiderea bazei de date din vault.")


	register_clcmd( "say", "HookClCmdSay" );
	register_clcmd( "say_team", "HookClCmdSayTeam" );
}


public HookClCmdSay( id )
{
	if( is_user_bot( id )||!is_user_connected(id) )
		return PLUGIN_CONTINUE;
	read_args( szChat, sizeof( szChat ) - 1 );
	remove_quotes( szChat );
	if( equali( szChat,"" ) )
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	get_user_name( id, szName, sizeof ( szName ) -1 );
		
		for( new i = 0; i < MAX_LEVELS; i++ )
		{
				switch( cs_get_user_team( id ) )
				{
					case CS_TEAM_T:		ColorChat( 0, RED,"^1%s~^3[^4 Level %d^3 ]^1~^3 %s^4:^1 %s",is_user_alive( id ) ? "" : "*DEAD* ", Level[id], szName, szChat );
					case CS_TEAM_CT:	ColorChat( 0, BLUE,"^1%s~^3[^4 Level %d^3 ]^1~^3 %s^4:^1 %s",is_user_alive( id ) ? "" : "*DEAD* ", Level[id], szName, szChat );
					case CS_TEAM_SPECTATOR:	ColorChat( 0, GREY,"^1*SPEC*~^3[^4 Level %d^3 ]^1~^3 %s^4:^1 %s", Level[id], szName, szChat );
				}
				
				break;
		}
	
	return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
public HookClCmdSayTeam( id )
{
	if( is_user_bot( id )||!is_user_connected(id) )
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	read_args( szChat, sizeof( szChat ) - 1 );
	remove_quotes( szChat );
	
	if( equali( szChat,"" ) )
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	static iPlayers[ 32 ], iPlayersNum;
	get_user_name( id, szName, sizeof ( szName ) -1 );
	
	get_players( iPlayers, iPlayersNum, "ch" );
	if( !iPlayersNum )
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	static iPlayer, i;
	iPlayer = -1; i = 0;
		static x; x = 0;
		
		for( x = 0; x < MAX_LEVELS; x++ )
		{
				for( i = 0; i < iPlayersNum; i++ )
				{
					iPlayer = iPlayers[ i ];
		
					if( cs_get_user_team( id ) == cs_get_user_team( iPlayer ) )
					{
						switch( cs_get_user_team( id ) )
						{
							case CS_TEAM_T:		ColorChat( iPlayer, RED, "^1%s(Terrorist)~^3[^4 Level %d^3 ]^1~^3 %s^4:^1 %s",is_user_alive( id ) ? "" : "*DEAD*", Level[id], szName, szChat );
							case CS_TEAM_CT:	ColorChat( iPlayer, BLUE, "^1%s(Counter-Terrorist)~^3[^4 Level %d^3 ]^1~^3 %s^4:^1 %s",is_user_alive( id ) ? "" : "*DEAD*", Level[id], szName, szChat );
							case CS_TEAM_SPECTATOR:	ColorChat( iPlayer, GREY, "^1%s(Spectator)~^3[^4 Level %d^3 ]^1~^3 %s^4:^1 %s", Level[id], szName, szChat );
						}
					}
				}
				break;
		}
	
	return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}


public player_spawn(id) {
   if(!is_user_alive(id) || is_user_bot(id))
      return HAM_HANDLED
   
   if(Level[id] < 1)
      Level[id] = 1

   set_user_health(id,get_user_health(id) + get_pcvar_num(pcvar_hp_lvl) * Level[id])
   set_user_armor(id,get_user_armor(id) + get_pcvar_num(pcvar_ap_lvl) * Level[id])
   return HAM_HANDLED
}

public ev_msg( ) {
   static kiler;    kiler = read_data(1)
   static hs;       hs = read_data(3)
   
   if(kiler == read_data(2) || !is_user_alive(kiler))
      return

   if(hs)
      Kill[kiler]+= get_pcvar_num(pcvar_hs)
   else
      Kill[kiler]+= get_pcvar_num(pcvar_kill)
   
   if(get_user_weapon(kiler) == CSW_KNIFE && !hs)
      Kill[kiler]+= get_pcvar_num(pcvar_knife)
   if(get_user_weapon(kiler) == CSW_HEGRENADE && !hs)
      Kill[kiler]+= get_pcvar_num(pcvar_he)

   if(Level[kiler] < MAX_LEVELS)
   {
      while(Kill[kiler] >= Kills[Level[kiler]])
      {
         Level[kiler]++
         color(kiler,"!teamFelicitari,ai ajuns la level %i (!g%s!team).",Level[kiler],szTag[Level[kiler]])
         screen_fade(kiler, get_pcvar_num(pcvar_efect), get_pcvar_num(pcvar_r), get_pcvar_num(pcvar_g), get_pcvar_num(pcvar_b), 115)
         return
      }
   }
   SaveData(kiler)
}

public client_putinserver(id) {
   if(!is_user_bot(id))
   {
      LoadData(id)
      set_task(1.0,"show_hud",id+0x4332,_,_,"b")
   }
}

public client_disconnect(id) {
   remove_task(id+0x4332)
   SaveData(id)
}

public show_hud(id) {
   id-=0x4332
   get_user_name(id,szName,charsmax(szName))

   if(is_user_alive(id))
   {
      set_hudmessage(85, 255, 42, -1.0, 0.78, 0, 6.0, 1.1)
      ShowSyncHudMsg(id,g_sync,"Level: [ %i --> %i ]^nRank: ~~ %s ~~^nXP: [ %i --> %i ]",Level[id],Levels[Level[id]],szTag[Level[id]],Kill[id],Kills[Level[id]])
   }
}

public SaveData(id)
{
   new name[32],vaultkey[64],vaultdata[256]
   get_user_name(id,name,charsmax(name))
   formatex(vaultkey,63,"%s-Mod",name)
   formatex(vaultdata,255,"%i#%i#",Kill[id],Level[id])
   nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
}

public LoadData(id)
{
   new name[32],vaultkey[64],vaultdata[256]
   get_user_name(id,name,charsmax(name))
   formatex(vaultkey,63,"%s-Mod",name)
   formatex(vaultdata,255,"%i#%i#",Kill[id],Level[id])
   nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
   replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")

   new kill[32],level[32]
   parse(vaultdata, kill, 31, level, 31)
   Kill[id] = str_to_num(kill)
   Level[id] = str_to_num(level)
}
public plugin_end() nvault_close(g_vault)
stock screen_fade(id,holdtime,r,g,b,a)
{
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,get_user_msgid("ScreenFade"),{ 0, 0, 0 },id);
   write_short(seconds_to_units(holdtime));
   write_short(seconds_to_units(holdtime));
   write_short(0);
   write_byte(r);
   write_byte(g);
   write_byte(b);
   write_byte(a);
   message_end();
}

stock seconds_to_units(time)
{
   return((1 << 12) * (time))
}

stock color( const id, const input[ ], any:... )
{
   new count = 1, players[ 32 ]

   static msg[ 191 ]
   vformat( msg, 190, input, 3 )

   replace_all( msg, 190, "!g", "^4" ) //- verde
   replace_all( msg, 190, "!y", "^1" ) //- galben
   replace_all( msg, 190, "!team", "^3" ) //- echipa
   replace_all( msg, 190, "!n", "^0" ) //- normal

   if( id ) players[ 0 ] = id; else get_players( players, count, "ch" )
   {
      for( new i = 0; i < count; i++ )
      {
         if( is_user_connected( players[ i ] ) )
         {
            message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] )
            write_byte( players[ i ] );
            write_string( msg );
            message_end( );
         }
      }
   }
}
[/code]
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
nikod1606
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 158
Joined: 04 Jan 2019, 23:40
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Contact:

14 Jan 2019, 01:41

adryy nu arata rank in chat ramane tot la fel am scos orice plugin care se interesecta.
Post Reply

Return to “Cereri”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 9 guests