CSO SHOP V0.2 (BETA) - UPDATE (MUTAT PE NATIVE!)

Pluginuri pentru modul AmxModX.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

User avatar
LondoN eXtream
Membru eXtream
Membru eXtream
Posts: 2755
Joined: 10 Oct 2014, 06:21
Detinator Steam: Da
SteamID: /id/london_extreamcs
Reputatie: Fost scripter eXtreamCS
Fost moderator ajutator
Membru Club eXtreamCS (6 luni)
Fond eXtream: 0
Location: Roman, Neamț
Has thanked: 3 times
Been thanked: 12 times

29 Jan 2019, 19:43

da stiu despre ce vorbesti...

new items[][]...

for(new i = 0; i < sizeof items; i++)

la callback

iar for
if(item == i ) { instructiuni }

referitor la static..se distruge si se creaza o singura data in tot codul..daca bagam cu new se creea de fiecare data cand accesa o tasta..deci zic ca e mai bine asa xD

la error show am fost strict pe eroare ca sa nu mai stau sa scriu acelasi rand de x ori..
RoyalServer 2
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

29 Jan 2019, 20:21

mă gândeam la un new general,cu static am nelămuriri(e static pentru toată lumea...nu știu dacă și cu new e mai bine,dar e mai ok să se facă un new pentru fiecare în parte(zic))
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
User avatar
LondoN eXtream
Membru eXtream
Membru eXtream
Posts: 2755
Joined: 10 Oct 2014, 06:21
Detinator Steam: Da
SteamID: /id/london_extreamcs
Reputatie: Fost scripter eXtreamCS
Fost moderator ajutator
Membru Club eXtreamCS (6 luni)
Fond eXtream: 0
Location: Roman, Neamț
Has thanked: 3 times
Been thanked: 12 times

29 Jan 2019, 20:30

L E V I N wrote:mă gândeam la un new general,cu static am nelămuriri(e static pentru toată lumea...nu știu dacă și cu new e mai bine,dar e mai ok să se facă un new pentru fiecare în parte(zic))
Static nu inseamna ca e static pentru fiecare in parte..inseamna ca se creează si se distruge o singură dată.. exemplu

Handler meniu - id jucător 1 - creare static money
Handler meniu - id jucător 2 - deja creat, doar ia valoarea cs get user money

Pe cand la new se creează una si pentru id 1 si pentru id2
Lux0R^
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 1222
Joined: 13 Jul 2013, 16:31
Detinator Steam: Da
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Moderator ajutator
Has thanked: 15 times
Been thanked: 12 times

29 Jan 2019, 21:20

de ce toti au rang de scripter daca nu stiu nici macar “the basic stuff” ???
cine va designeaza ?
Pauza pana in iulie... licenta ^^

Fara pm-uri pentru pluginuri de zm/furien + tot ce tine de vip.

Codul Scripterului: scripting/codul-scripterului-t362300.html#p2754224
Lux0R^
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 1222
Joined: 13 Jul 2013, 16:31
Detinator Steam: Da
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Moderator ajutator
Has thanked: 15 times
Been thanked: 12 times

29 Jan 2019, 21:58

LondoN eXtream wrote:
cso_Shop.sma | Afiseaza codul
#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < cstrike >

// Declarand o constanta cu tag-ul e doar o pierdere de memorie
#define CHAT_TAG	"^x04[CSDM NEW]^x01"

// Declaram nativele
native give_dualuzi ( Player );
native give_dartpistol ( Player );
native give_ethereal ( Player );
native give_thanatos ( Player );
native give_spear ( Player );
native give_lightsaber ( Player );
native give_thunderbolt ( Player );

public plugin_init ( )
{
	register_plugin ( "CSO Shop", "0.2", "dragonCSX" );
	register_clcmd ( "say", "PlayerMenu" );
	register_clcmd ( "say_team", "PlayerMenu" );
}

public PlayerMenu ( Player )
{
	new szArg [ 32 ];
	read_args ( szArg, charsmax ( szArg ) );
	remove_quotes ( szArg );

	if ( containi ( szArg, "/shop" ) != -1 || equal ( szArg, "/shop" ) && is_user_alive ( Player ) )
		ShowPlayerWeapons ( Player );

	return szArg [ 0 ] == '/' ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
}

public ShowPlayerWeapons ( Player )
{
	new szName [ 32 ], szTitle [ 128 ];
	get_user_name ( Player, szName, charsmax ( szName ) );
	formatex ( szTitle, charsmax ( szTitle ), "\w[\rCSO NST\w] Magazin Arme \rCSO^n\wBun venit [\r%s\w]", szName );

	new MenuID = menu_create ( szTitle, "MenuHandler" );

	menu_additem ( MenuID, "\wLightsaber \r[800$]" );
	menu_additem ( MenuID, "\wDart Pistol \r[1500$]" );
	menu_additem ( MenuID, "\wThanatos-11 \r[4500$]" );
	menu_additem ( MenuID, "\wEhereal Gun \r[6500$]" );
	menu_additem ( MenuID, "\wDual Uzi \r[8500$]" );
	menu_additem ( MenuID, "\wSpear Gun \r[12500$]" );
	menu_additem ( MenuID, "\wThunderbolt \r[16000$]" );

	menu_setprop ( MenuID, MPROP_EXITNAME, "\wIesire" );
	menu_setprop ( MenuID, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
	menu_display ( Player, MenuID, 0 );
}

public MenuHandler ( Player, MenuID, ITEM )
{
	if ( !( ITEM == MENU_EXIT ) )
	{
		static Money;	Money = cs_get_user_money ( Player );

		switch ( ITEM )
		{
			case 0:		
			{
				if ( Money < 800 )
					ErrorShow ( Player, 800 );

				cs_set_user_money ( Player, Money - 800 );
				give_lightsaber ( Player );
				chat_color ( Player, "Ai cumparat^x04 Light Saber" );
			}

			case 1:
			{
				if ( Money < 2500 )
					ErrorShow ( Player, 2500 );

				cs_set_user_money ( Player, Money - 2500 );
				give_dartpistol ( Player );
				chat_color ( Player, "Ai cumparat^x04 Dart Pistol" );
			}

			case 2:
			{
				if ( Money < 4500 )
					ErrorShow ( Player, 4500 );
			
				cs_set_user_money ( Player, Money - 4500 );
				give_thanatos ( Player );
				chat_color ( Player, "Ai cumparat^x04 Thanatos-11" );
			}

			case 3:
			{
				if ( Money < 6500 )
					ErrorShow ( Player, 6500 );	
				
				cs_set_user_money ( Player, Money - 6500 );
				give_ethereal ( Player );
				chat_color ( Player, "Ai cumparat^x04 Ethereal" );
			}

			case 4:
			{
				if ( Money < 8500 )
					ErrorShow ( Player, 8500 );

				cs_set_user_money ( Player, Money - 8500 );
				give_dualuzi ( Player );
				chat_color ( Player, "Ai cumparat^x04 Dual U.Z.I" );
			}

			case 5:
			{
				if ( Money < 12500 )
					ErrorShow ( Player, 12500 );

				cs_set_user_money ( Player, Money - 12500 );
				give_spear ( Player );
				chat_color ( Player, "Ai cumparat^x04 Spear Gun" );
			}

			case 6:
			{
				if ( Money < 16000 )
					ErrorShow ( Player, 16000 );

				cs_set_user_money ( Player, Money - 16000 );
				give_thunderbolt ( Player );
				chat_color ( Player, "Ai cumparat^x04 Thunder Bolt" );
			}
		}
	}

	menu_destroy ( MenuID );
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public ErrorShow ( Player, Money )
{
	chat_color ( Player, "Ai nevoie de^x04 %d $^x01 pentru a cumpara acest item", Money );
	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock chat_color ( const Player, const Text [ ], any:... )
{
	static Message [ 191 ];
	new Players [ 32 ], Count = 1;
	vformat ( Message, charsmax ( Message ), Text, 3 );

	formatex ( Message, charsmax ( Message ), "%s %s", CHAT_TAG, Message );

	static SayText;

	if ( !SayText )
		SayText = get_user_msgid ( "SayText" );

	if ( Player )	Players [ 0 ] = Player; else get_players ( Players, Count, "ch" )
	{
		for ( new i = 0; i < Count; i++ )
		{
			if ( !is_user_connected ( Players [ i ] ) )
				continue;
			
			message_begin ( MSG_ONE_UNRELIABLE, SayText, _, Players [ i ] );
			write_byte ( Players [ i ] );
			write_string ( Message );
			message_end ( );
		}
	}
}
Optimizat. Cu placere
| Afiseaza codul
#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < cstrike >

// Declarand o constanta cu tag-ul e doar o pierdere de memorie
#define CHAT_TAG	"^x04[CSDM NEW]^x01"


// Declarat tip de data
// triplet : nume produs - cost produs - numele metodei ce va da produsul
enum Produs {
	nume[128], // nume cam lung, dar na, sa fim siguri
	cost,
	caller[128] // asta va fi metoda ce va fi apelata
}

new const produse[][Produs] = {
    { "Lightsaber", 800, "give_lightsaber" },
    { "Dart Pistol", 1500, "give_dartpistol" },
    { "Thanatos-11", 4500, "give_thanatos" },
    { "Ehereal Gun", 6500, "give_ethereal" },
    { "Dual Uzi", 7500, "give_dualuzi" },
    { "Spear Gun", 12500, "give_spear" },
    { "Thunderbolt", 16000, "give_thunderbolt" }
}

// Declaram nativele
native give_dualuzi ( Player );
native give_dartpistol ( Player );
native give_ethereal ( Player );
native give_thanatos ( Player );
native give_spear ( Player );
native give_lightsaber ( Player );
native give_thunderbolt ( Player );

public plugin_init ( )
{
	register_plugin ( "CSO Shop", "0.2", "dragonCSX" );
	register_clcmd ( "say", "PlayerMenu" );
	register_clcmd ( "say_team", "PlayerMenu" );
}

public PlayerMenu ( Player )
{
	new szArg [ 32 ];
	read_args ( szArg, charsmax ( szArg ) );
	remove_quotes ( szArg );

	if ( containi ( szArg, "/shop" ) != -1 || equal ( szArg, "/shop" ) && is_user_alive ( Player ) )
		ShowPlayerWeapons ( Player );

	return szArg [ 0 ] == '/' ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
}

public ShowPlayerWeapons ( Player )
{
	new szName [ 32 ], szTitle [ 128 ], itemName[180];
	get_user_name ( Player, szName, charsmax ( szName ) );
	formatex ( szTitle, charsmax ( szTitle ), "w[rCSO NSTw] Magazin Arme rCSO^nwBun venit [r%sw]", szName );

	new MenuID = menu_create ( szTitle, "MenuHandler" );

	for (new i = 0; i < sizeof(produse); ++i)
	{
		formatex(itemName, charsmax(itemName), "w%s r[%d$]", produse[nume], produse[cost]);
		menu_additem ( MenuID, itemName );
	}

	menu_setprop ( MenuID, MPROP_EXITNAME, "wIesire" );
	menu_setprop ( MenuID, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
	menu_display ( Player, MenuID, 0 );
}

public MenuHandler ( Player, MenuID, item )
{
	if ( !( item == MENU_EXIT ) )
	{
		new	Money = cs_get_user_money ( Player ); // nu folosi static, ca nu se apeleaza de N ori pe secunda
		if ( Money < produse[item][cost] )
			ErrorShow(Player, produse[item][cost]) // ErrorShow really ? nu cumva showError ?

		cs_set_user_money ( Player, Money - produse[item][cost] );
                set_task(0.0, produse[item][caller], Player)
		chat_color ( Player, "Ai cumparat^x04 %s", produse[item][nume]);
	}

	menu_destroy ( MenuID );
	return PLUGIN_HANDLED; // pentru ce return. ??
}

public ErrorShow ( Player, Money )
{
	chat_color ( Player, "Ai nevoie de^x04 %d $^x01 pentru a cumpara acest item", Money );
	return PLUGIN_HANDLED; // the fuck, pentru ce return aici ???
}

stock chat_color ( const Player, const Text [ ], any:... )
{
	static Message [ 191 ];
	new Players [ 32 ], Count = 1;
	vformat ( Message, charsmax ( Message ), Text, 3 );

	formatex ( Message, charsmax ( Message ), "%s %s", CHAT_TAG, Message );

	static SayText;

	if ( !SayText )
		SayText = get_user_msgid ( "SayText" );

	if ( Player )	Players [ 0 ] = Player; else get_players ( Players, Count, "ch" )
	{
		for ( new i = 0; i < Count; i++ )
		{
			if ( !is_user_connected ( Players [ i ] ) )
				continue;
			
			message_begin ( MSG_ONE_UNRELIABLE, SayText, _, Players [ i ] );
			write_byte ( Players [ i ] );
			write_string ( Message );
			message_end ( );
		}
	}
}


nu e mai ok asa ?
e un trade fair, mai bine codul curat si safe decat cu 0.000000000000000...01 ori mai rapid


nu am testat ca nu mai am servere si nici compiler... l-am verificat d.p.d.v. al erorilor cu un compilator online


ideea unui plugin e sa fie usor de modificat, fara sa modifici in tot codul pentru o mica aditie.. uite cum e ceea ce am postat eu, cu 2 linii de cod adaugi o arma noua, lol
codul trebuie sa fie optimizat, dar nu super optimizat, cel mai important e sa poti intelege codul, sa il poti edita usor, si sa fie eficient
Pauza pana in iulie... licenta ^^

Fara pm-uri pentru pluginuri de zm/furien + tot ce tine de vip.

Codul Scripterului: scripting/codul-scripterului-t362300.html#p2754224
User avatar
dragonCSX
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 281
Joined: 04 Feb 2017, 17:36
Detinator Steam: Da
CS Status: moneymaker.
Detinator server CS: xmas.arenadevils.ro
SteamID: csfweed01
Fond eXtream: 0
Location: Ploiesti
Discord: csfweed1337
Has thanked: 8 times
Been thanked: 6 times
Contact:

29 Jan 2019, 22:21

Lux0R^ wrote:
LondoN eXtream wrote:
cso_Shop.sma | Afiseaza codul
#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < cstrike >

// Declarand o constanta cu tag-ul e doar o pierdere de memorie
#define CHAT_TAG	"^x04[CSDM NEW]^x01"

// Declaram nativele
native give_dualuzi ( Player );
native give_dartpistol ( Player );
native give_ethereal ( Player );
native give_thanatos ( Player );
native give_spear ( Player );
native give_lightsaber ( Player );
native give_thunderbolt ( Player );

public plugin_init ( )
{
	register_plugin ( "CSO Shop", "0.2", "dragonCSX" );
	register_clcmd ( "say", "PlayerMenu" );
	register_clcmd ( "say_team", "PlayerMenu" );
}

public PlayerMenu ( Player )
{
	new szArg [ 32 ];
	read_args ( szArg, charsmax ( szArg ) );
	remove_quotes ( szArg );

	if ( containi ( szArg, "/shop" ) != -1 || equal ( szArg, "/shop" ) && is_user_alive ( Player ) )
		ShowPlayerWeapons ( Player );

	return szArg [ 0 ] == '/' ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
}

public ShowPlayerWeapons ( Player )
{
	new szName [ 32 ], szTitle [ 128 ];
	get_user_name ( Player, szName, charsmax ( szName ) );
	formatex ( szTitle, charsmax ( szTitle ), "\w[\rCSO NST\w] Magazin Arme \rCSO^n\wBun venit [\r%s\w]", szName );

	new MenuID = menu_create ( szTitle, "MenuHandler" );

	menu_additem ( MenuID, "\wLightsaber \r[800$]" );
	menu_additem ( MenuID, "\wDart Pistol \r[1500$]" );
	menu_additem ( MenuID, "\wThanatos-11 \r[4500$]" );
	menu_additem ( MenuID, "\wEhereal Gun \r[6500$]" );
	menu_additem ( MenuID, "\wDual Uzi \r[8500$]" );
	menu_additem ( MenuID, "\wSpear Gun \r[12500$]" );
	menu_additem ( MenuID, "\wThunderbolt \r[16000$]" );

	menu_setprop ( MenuID, MPROP_EXITNAME, "\wIesire" );
	menu_setprop ( MenuID, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
	menu_display ( Player, MenuID, 0 );
}

public MenuHandler ( Player, MenuID, ITEM )
{
	if ( !( ITEM == MENU_EXIT ) )
	{
		static Money;	Money = cs_get_user_money ( Player );

		switch ( ITEM )
		{
			case 0:		
			{
				if ( Money < 800 )
					ErrorShow ( Player, 800 );

				cs_set_user_money ( Player, Money - 800 );
				give_lightsaber ( Player );
				chat_color ( Player, "Ai cumparat^x04 Light Saber" );
			}

			case 1:
			{
				if ( Money < 2500 )
					ErrorShow ( Player, 2500 );

				cs_set_user_money ( Player, Money - 2500 );
				give_dartpistol ( Player );
				chat_color ( Player, "Ai cumparat^x04 Dart Pistol" );
			}

			case 2:
			{
				if ( Money < 4500 )
					ErrorShow ( Player, 4500 );
			
				cs_set_user_money ( Player, Money - 4500 );
				give_thanatos ( Player );
				chat_color ( Player, "Ai cumparat^x04 Thanatos-11" );
			}

			case 3:
			{
				if ( Money < 6500 )
					ErrorShow ( Player, 6500 );	
				
				cs_set_user_money ( Player, Money - 6500 );
				give_ethereal ( Player );
				chat_color ( Player, "Ai cumparat^x04 Ethereal" );
			}

			case 4:
			{
				if ( Money < 8500 )
					ErrorShow ( Player, 8500 );

				cs_set_user_money ( Player, Money - 8500 );
				give_dualuzi ( Player );
				chat_color ( Player, "Ai cumparat^x04 Dual U.Z.I" );
			}

			case 5:
			{
				if ( Money < 12500 )
					ErrorShow ( Player, 12500 );

				cs_set_user_money ( Player, Money - 12500 );
				give_spear ( Player );
				chat_color ( Player, "Ai cumparat^x04 Spear Gun" );
			}

			case 6:
			{
				if ( Money < 16000 )
					ErrorShow ( Player, 16000 );

				cs_set_user_money ( Player, Money - 16000 );
				give_thunderbolt ( Player );
				chat_color ( Player, "Ai cumparat^x04 Thunder Bolt" );
			}
		}
	}

	menu_destroy ( MenuID );
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public ErrorShow ( Player, Money )
{
	chat_color ( Player, "Ai nevoie de^x04 %d $^x01 pentru a cumpara acest item", Money );
	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock chat_color ( const Player, const Text [ ], any:... )
{
	static Message [ 191 ];
	new Players [ 32 ], Count = 1;
	vformat ( Message, charsmax ( Message ), Text, 3 );

	formatex ( Message, charsmax ( Message ), "%s %s", CHAT_TAG, Message );

	static SayText;

	if ( !SayText )
		SayText = get_user_msgid ( "SayText" );

	if ( Player )	Players [ 0 ] = Player; else get_players ( Players, Count, "ch" )
	{
		for ( new i = 0; i < Count; i++ )
		{
			if ( !is_user_connected ( Players [ i ] ) )
				continue;
			
			message_begin ( MSG_ONE_UNRELIABLE, SayText, _, Players [ i ] );
			write_byte ( Players [ i ] );
			write_string ( Message );
			message_end ( );
		}
	}
}
Optimizat. Cu placere
| Afiseaza codul
#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < cstrike >

// Declarand o constanta cu tag-ul e doar o pierdere de memorie
#define CHAT_TAG	"^x04[CSDM NEW]^x01"


// Declarat tip de data
// triplet : nume produs - cost produs - numele metodei ce va da produsul
enum Produs {
	nume[128], // nume cam lung, dar na, sa fim siguri
	cost,
	caller[128] // asta va fi metoda ce va fi apelata
}

new const produse[][Produs] = {
    { "Lightsaber", 800, "give_lightsaber" },
    { "Dart Pistol", 1500, "give_dartpistol" },
    { "Thanatos-11", 4500, "give_thanatos" },
    { "Ehereal Gun", 6500, "give_ethereal" },
    { "Dual Uzi", 7500, "give_dualuzi" },
    { "Spear Gun", 12500, "give_spear" },
    { "Thunderbolt", 16000, "give_thunderbolt" }
}

// Declaram nativele
native give_dualuzi ( Player );
native give_dartpistol ( Player );
native give_ethereal ( Player );
native give_thanatos ( Player );
native give_spear ( Player );
native give_lightsaber ( Player );
native give_thunderbolt ( Player );

public plugin_init ( )
{
	register_plugin ( "CSO Shop", "0.2", "dragonCSX" );
	register_clcmd ( "say", "PlayerMenu" );
	register_clcmd ( "say_team", "PlayerMenu" );
}

public PlayerMenu ( Player )
{
	new szArg [ 32 ];
	read_args ( szArg, charsmax ( szArg ) );
	remove_quotes ( szArg );

	if ( containi ( szArg, "/shop" ) != -1 || equal ( szArg, "/shop" ) && is_user_alive ( Player ) )
		ShowPlayerWeapons ( Player );

	return szArg [ 0 ] == '/' ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
}

public ShowPlayerWeapons ( Player )
{
	new szName [ 32 ], szTitle [ 128 ], itemName[180];
	get_user_name ( Player, szName, charsmax ( szName ) );
	formatex ( szTitle, charsmax ( szTitle ), "w[rCSO NSTw] Magazin Arme rCSO^nwBun venit [r%sw]", szName );

	new MenuID = menu_create ( szTitle, "MenuHandler" );

	for (new i = 0; i < sizeof(produse); ++i)
	{
		formatex(itemName, charsmax(itemName), "w%s r[%d$]", produse[nume], produse[cost]);
		menu_additem ( MenuID, itemName );
	}

	menu_setprop ( MenuID, MPROP_EXITNAME, "wIesire" );
	menu_setprop ( MenuID, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
	menu_display ( Player, MenuID, 0 );
}

public MenuHandler ( Player, MenuID, item )
{
	if ( !( item == MENU_EXIT ) )
	{
		new	Money = cs_get_user_money ( Player ); // nu folosi static, ca nu se apeleaza de N ori pe secunda
		if ( Money < produse[item][cost] )
			ErrorShow(Player, produse[item][cost]) // ErrorShow really ? nu cumva showError ?

		cs_set_user_money ( Player, Money - produse[item][cost] );
                set_task(0.0, produse[item][caller], Player)
		chat_color ( Player, "Ai cumparat^x04 %s", produse[item][nume]);
	}

	menu_destroy ( MenuID );
	return PLUGIN_HANDLED; // pentru ce return. ??
}

public ErrorShow ( Player, Money )
{
	chat_color ( Player, "Ai nevoie de^x04 %d $^x01 pentru a cumpara acest item", Money );
	return PLUGIN_HANDLED; // the fuck, pentru ce return aici ???
}

stock chat_color ( const Player, const Text [ ], any:... )
{
	static Message [ 191 ];
	new Players [ 32 ], Count = 1;
	vformat ( Message, charsmax ( Message ), Text, 3 );

	formatex ( Message, charsmax ( Message ), "%s %s", CHAT_TAG, Message );

	static SayText;

	if ( !SayText )
		SayText = get_user_msgid ( "SayText" );

	if ( Player )	Players [ 0 ] = Player; else get_players ( Players, Count, "ch" )
	{
		for ( new i = 0; i < Count; i++ )
		{
			if ( !is_user_connected ( Players [ i ] ) )
				continue;
			
			message_begin ( MSG_ONE_UNRELIABLE, SayText, _, Players [ i ] );
			write_byte ( Players [ i ] );
			write_string ( Message );
			message_end ( );
		}
	}
}


nu e mai ok asa ?
e un trade fair, mai bine codul curat si safe decat cu 0.000000000000000...01 ori mai rapid


nu am testat ca nu mai am servere si nici compiler... l-am verificat d.p.d.v. al erorilor cu un compilator online


ideea unui plugin e sa fie usor de modificat, fara sa modifici in tot codul pentru o mica aditie.. uite cum e ceea ce am postat eu, cu 2 linii de cod adaugi o arma noua, lol
codul trebuie sa fie optimizat, dar nu super optimizat, cel mai important e sa poti intelege codul, sa il poti edita usor, si sa fie eficient


;)
>> XMAS.ARENADEVILS.RO # See you again in 2025 <<
>> DR.ARENADEVILS.RO # Official Deathrun Mod 2024 <<
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

29 Jan 2019, 22:31

Lux0R^ wrote:de ce toti au rang de scripter daca nu stiu nici macar “the basic stuff” ???
cine va designeaza ?
păi atunci cumde ai gradu?te crezi zeu? a stai, ești d-ăla prea inteligent,înnăscut cu amxx, fiecare știe ce știe,cine ești tu să-ți dai cu părerea? ți-am cerut-o?
scripter nu se referă numai la amxx,dragă luxor :') :') ':)
tu de ex,de ce ai „scripter”? ajuți lumea măcar?sau ai postat 2-3 plugine de pe net,schimbate la cod,ai făcut chestii geniale?să n-o dăm așa
eu unu nu am pus întrebare,diferență/sau ce reprezintă,da e greu să gândești ce citești(dacă citești)
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
User avatar
dragonCSX
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 281
Joined: 04 Feb 2017, 17:36
Detinator Steam: Da
CS Status: moneymaker.
Detinator server CS: xmas.arenadevils.ro
SteamID: csfweed01
Fond eXtream: 0
Location: Ploiesti
Discord: csfweed1337
Has thanked: 8 times
Been thanked: 6 times
Contact:

30 Jan 2019, 03:02

@L E V I N
Apreciez munca amandurora .
Imi este indiferent , ca ala face asa sau ala asa.
>> XMAS.ARENADEVILS.RO # See you again in 2025 <<
>> DR.ARENADEVILS.RO # Official Deathrun Mod 2024 <<
Filiq_
Utilizator neserios
Utilizator neserios
Posts: 847
Joined: 02 Nov 2014, 18:21
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Reputatie: Fost Scripter eXtreamCS
Utilizator neserios
Fond eXtream: 0
Location: Constanta
Has thanked: 40 times
Been thanked: 30 times

02 Feb 2019, 14:06

Ce e cu atata ura intre voi?

@luxor
Daca cineva nu iti vrea ajutorul sau sfatul nu ii baga toate lucrurile pe gat ca poate omul le stie doar ca nu le a aplicat.
Last edited by YONTU on 02 Feb 2019, 16:14, edited 2 times in total.
Reason: Pai daca stie, de ce nu aplica? E ca si cum ai face o sortare, stii si quick sort si bubble sort, dar tu aplici bubble sort. Eficienta unde?
https://discord.gg/VABVdhXMrK ZM CSO server in working..
User avatar
dragonCSX
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 281
Joined: 04 Feb 2017, 17:36
Detinator Steam: Da
CS Status: moneymaker.
Detinator server CS: xmas.arenadevils.ro
SteamID: csfweed01
Fond eXtream: 0
Location: Ploiesti
Discord: csfweed1337
Has thanked: 8 times
Been thanked: 6 times
Contact:

17 Feb 2019, 20:55

Update-ul întârzie.
Sunt plecat cu munca.
>> XMAS.ARENADEVILS.RO # See you again in 2025 <<
>> DR.ARENADEVILS.RO # Official Deathrun Mod 2024 <<
Post Reply

Return to “AmxModX”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 6 guests