[Plugin] ZE Show Escape Button.

Pluginuri pentru modul AmxModX.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Post Reply
User avatar
dragonCSX
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 281
Joined: 04 Feb 2017, 17:36
Detinator Steam: Da
CS Status: moneymaker.
Detinator server CS: xmas.arenadevils.ro
SteamID: csfweed01
Fond eXtream: 0
Location: Ploiesti
Discord: csfweed1337
Has thanked: 8 times
Been thanked: 6 times
Contact:

19 Aug 2018, 02:11

Descriere: Acest plugin anunță în chat când cineva a apăsat butonul pentru a striga elicopterul din modul Zombie Escape !

Descarcare: Click Aic!

Nume: (ZE) Show Escape Button
Versiune: 1.x
Link oficial: http://www.extreamcs.com

Instalare:
1. Fisierul ze_showescapebutton.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting
2. Fisierul ze_showescapebutton.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins
3. Intrați în addons/amxmodx/configs deschideți plugins.ini și treceți .

Code: Select all

ze_showescapebutton.amxx
Cvar-uri (nu conține cvar-uri):


Comenzi administrative (nu are):

Comenzi publice (nu are.):

Module necesare (nu necesita):
- CStrike
- Fun


Imagini:
Puteti descoperi singuri
>> XMAS.ARENADEVILS.RO # See you again in 2025 <<
>> DR.ARENADEVILS.RO # Official Deathrun Mod 2024 <<
RoyalServer 2
Junky0074
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 4
Joined: 21 Apr 2019, 16:25
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 2 times

23 Apr 2019, 18:52

Hey ^_^ .. o noua sursa va rog , cred ca cea de pe girlshare a expirat
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

24 Apr 2019, 10:20

Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
User avatar
Rainq
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 681
Joined: 21 Jul 2015, 19:50
Detinator Steam: Da
CS Status: Retras
Detinator server CS: zm.extreamcs.com
SteamID: mrainq
Reputatie: Fost super moderator
Fost detinator ZM.eXtreamCS.COM
Fost Membru Club eXtreamCS (trei luni)
Fond eXtream: 0
Location: Bucharest
Discord: manuraiders
Has thanked: 29 times
Been thanked: 51 times
Contact:

24 Apr 2019, 17:33

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new RequiredEnt;
new bool:HasUsedButton;

public plugin_init()
{
	register_plugin( "[ZE] Heli Button Info", "1.0", "r0ck" );
	new iEnt1 = -1, iEnt2 = -1, Float:fspeed, Float:origin[3], Float:origin2[3], Float:fdistance, Float:ShortDistance = 99999.9, bool:FoundEnt;
	while ( (iEnt1 = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt1, "classname", "path_track" ) ) != 0 )
	{
		pev( iEnt1, pev_speed, fspeed );
		if ( 2.0 < fspeed < 40.0 )
		{
			pev( iEnt1, pev_origin, origin );
			/* log_amx("track origin %f %f %f", origin[0], origin[1], origin[2]) */
			while ( (iEnt2 = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt2, "classname", "func_button" ) ) != 0 )
			{
				fm_get_brush_entity_origin( iEnt2, origin2 );
				fdistance = get_distance_f( origin, origin2 );
				if ( fdistance < ShortDistance )
				{
					RequiredEnt   = iEnt2;
					ShortDistance = fdistance;
					/* log_amx("ent %i distance %f", iEnt2, fdistance) */
				}
				FoundEnt = true;
			}
			break;
		}
	}
	if ( !FoundEnt )
	{
		while ( (iEnt1 = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt1, "classname", "trigger_multiple" ) ) != 0 )
		{
			fm_get_brush_entity_origin( iEnt1, origin );
			/* log_amx("trigger origin %f %f %f", origin[0], origin[1], origin[2]) */
			while ( (iEnt2 = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt2, "classname", "func_button" ) ) != 0 )
			{
				fm_get_brush_entity_origin( iEnt2, origin2 );
				fdistance = get_distance_f( origin, origin2 );
				if ( fdistance < ShortDistance )
				{
					RequiredEnt   = iEnt2;
					ShortDistance = fdistance;
					/* log_amx("ent %i distance %f", iEnt2, fdistance) */
				}
				FoundEnt = true;
			}
			break;
		}
	}
	if ( FoundEnt )
	{
		register_logevent( "Event_RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start" );
		RegisterHam( Ham_Use, "func_button", "fwButtonUsed" );
	} else
		set_fail_state( "[ZE] Zombie Escape Button not found." );
}
public Event_RoundStart()
{
	HasUsedButton = false;
}
public fwButtonUsed( ent, idcaller )
{
	if ( !HasUsedButton && ent == RequiredEnt )
	{
		new szName[33]; get_user_name( idcaller, szName, charsmax( szName ) );
		print_colored( 0, "!y[!gZombie Escape!y]!t %s !gused the escape button!y!", szName );
		HasUsedButton = true;
	}
}
stock fm_get_brush_entity_origin( index, Float:origin[3] )
{
	new Float:mins[3], Float:maxs[3];
	pev( index, pev_origin, origin );
	pev( index, pev_mins, mins );
	pev( index, pev_maxs, maxs );
	origin[0] += (mins[0] + maxs[0]) * 0.5;
	origin[1] += (mins[1] + maxs[1]) * 0.5;
	origin[2] += (mins[2] + maxs[2]) * 0.5;
	return(1);
}
/* Color Stocks */
stock print_colored( const id, const input[], any: ... )
{
	new count = 1, players[32], i, player;
	static msg[191];
	if ( numargs() == 2 )
		copy( msg, 190, input );
	else
		vformat( msg, 190, input, 3 );
	replace_all( msg, 190, "!g", "^4" );
	replace_all( msg, 190, "!y", "^1" );
	replace_all( msg, 190, "!t", "^3" );
	if ( id )
	{
		if ( !is_user_connected( id ) ) return;
		players[0] = id;
	} else get_players( players, count, "ch" );
	for ( i = 0; i < count; i++ )
	{
		player = players[i];
		message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player );
		write_byte( player );
		write_string( msg );
		message_end();
	}
}
Image
Post Reply

Return to “AmxModX”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 10 guests