[Plugin] ZE Show Escape Button.

Pluginuri pentru modul AmxModX.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Post Reply
User avatar
dragonCSX
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 191
Joined: 04 Feb 2017, 17:36
Detinator Steam: Da
CS Status: Web Developer / Scripting AMXX.
Detinator server CS: da
SteamID: weedakadulceata
Fond eXtream: 0
Location: Ploiesti
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times
Contact:

19 Aug 2018, 01:11

Descriere: Acest plugin anunță în chat când cineva a apăsat butonul pentru a striga elicopterul din modul Zombie Escape !

Descarcare: Click Aic!

Nume: (ZE) Show Escape Button
Versiune: 1.x
Link oficial: http://www.extreamcs.com

Instalare:
1. Fisierul ze_showescapebutton.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting
2. Fisierul ze_showescapebutton.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins
3. Intrați în addons/amxmodx/configs deschideți plugins.ini și treceți .

Code: Select all

ze_showescapebutton.amxx
Cvar-uri (nu conține cvar-uri):


Comenzi administrative (nu are):

Comenzi publice (nu are.):

Module necesare (nu necesita):
- CStrike
- Fun


Imagini:
Puteti descoperi singuri
Zonek
Junky0074
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 4
Joined: 21 Apr 2019, 15:25
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 2 times

23 Apr 2019, 17:52

Hey ^_^ .. o noua sursa va rog , cred ca cea de pe girlshare a expirat
User avatar
L E V I N
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 2955
Joined: 24 Aug 2011, 11:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Has thanked: 39 times
Been thanked: 454 times
Contact:

24 Apr 2019, 09:20

Faceți cerere bine detaliată aici și respectând modelul dacă vreți ajutor. Nu-mi mai dați add doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Am cont și activez doar aici! Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze..Puteți lua legătura cu mine dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz!
În cazul în care utilizați ceva din addonsurile postate de mine aici, e bine să fiți la curent cu modificările aduse unor plugine, aici, iar dacă sunt ceva probleme sau aveți dvs. probleme nu ezitați să luați legătura cu mine.
HOST CS1.6
User avatar
Rainq
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 2509
Joined: 21 Jul 2015, 18:50
Detinator Steam: Da
CS Status: Busy
Detinator server CS: ZM.THEXFORCE.RO
SteamID: mrainq
Reputatie: Fost super moderator
Fost detinator ZM.eXtreamCS.COM
Fost Membru Club eXtreamCS (trei luni)
Fond eXtream: 0
Location: Bucureşti
Has thanked: 16 times
Been thanked: 21 times
Contact:

24 Apr 2019, 16:33

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new RequiredEnt;
new bool:HasUsedButton;

public plugin_init()
{
	register_plugin( "[ZE] Heli Button Info", "1.0", "r0ck" );
	new iEnt1 = -1, iEnt2 = -1, Float:fspeed, Float:origin[3], Float:origin2[3], Float:fdistance, Float:ShortDistance = 99999.9, bool:FoundEnt;
	while ( (iEnt1 = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt1, "classname", "path_track" ) ) != 0 )
	{
		pev( iEnt1, pev_speed, fspeed );
		if ( 2.0 < fspeed < 40.0 )
		{
			pev( iEnt1, pev_origin, origin );
			/* log_amx("track origin %f %f %f", origin[0], origin[1], origin[2]) */
			while ( (iEnt2 = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt2, "classname", "func_button" ) ) != 0 )
			{
				fm_get_brush_entity_origin( iEnt2, origin2 );
				fdistance = get_distance_f( origin, origin2 );
				if ( fdistance < ShortDistance )
				{
					RequiredEnt   = iEnt2;
					ShortDistance = fdistance;
					/* log_amx("ent %i distance %f", iEnt2, fdistance) */
				}
				FoundEnt = true;
			}
			break;
		}
	}
	if ( !FoundEnt )
	{
		while ( (iEnt1 = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt1, "classname", "trigger_multiple" ) ) != 0 )
		{
			fm_get_brush_entity_origin( iEnt1, origin );
			/* log_amx("trigger origin %f %f %f", origin[0], origin[1], origin[2]) */
			while ( (iEnt2 = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt2, "classname", "func_button" ) ) != 0 )
			{
				fm_get_brush_entity_origin( iEnt2, origin2 );
				fdistance = get_distance_f( origin, origin2 );
				if ( fdistance < ShortDistance )
				{
					RequiredEnt   = iEnt2;
					ShortDistance = fdistance;
					/* log_amx("ent %i distance %f", iEnt2, fdistance) */
				}
				FoundEnt = true;
			}
			break;
		}
	}
	if ( FoundEnt )
	{
		register_logevent( "Event_RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start" );
		RegisterHam( Ham_Use, "func_button", "fwButtonUsed" );
	} else
		set_fail_state( "[ZE] Zombie Escape Button not found." );
}
public Event_RoundStart()
{
	HasUsedButton = false;
}
public fwButtonUsed( ent, idcaller )
{
	if ( !HasUsedButton && ent == RequiredEnt )
	{
		new szName[33]; get_user_name( idcaller, szName, charsmax( szName ) );
		print_colored( 0, "!y[!gZombie Escape!y]!t %s !gused the escape button!y!", szName );
		HasUsedButton = true;
	}
}
stock fm_get_brush_entity_origin( index, Float:origin[3] )
{
	new Float:mins[3], Float:maxs[3];
	pev( index, pev_origin, origin );
	pev( index, pev_mins, mins );
	pev( index, pev_maxs, maxs );
	origin[0] += (mins[0] + maxs[0]) * 0.5;
	origin[1] += (mins[1] + maxs[1]) * 0.5;
	origin[2] += (mins[2] + maxs[2]) * 0.5;
	return(1);
}
/* Color Stocks */
stock print_colored( const id, const input[], any: ... )
{
	new count = 1, players[32], i, player;
	static msg[191];
	if ( numargs() == 2 )
		copy( msg, 190, input );
	else
		vformat( msg, 190, input, 3 );
	replace_all( msg, 190, "!g", "^4" );
	replace_all( msg, 190, "!y", "^1" );
	replace_all( msg, 190, "!t", "^3" );
	if ( id )
	{
		if ( !is_user_connected( id ) ) return;
		players[0] = id;
	} else get_players( players, count, "ch" );
	for ( i = 0; i < count; i++ )
	{
		player = players[i];
		message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player );
		write_byte( player );
		write_string( msg );
		message_end();
	}
}
Image
Leul şi tigru sunt mai puternici ca lupul,dar lupul la circ nu participă.
Post Reply

Return to “AmxModX”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 10 guests