Plugin beneficii personalizat

Categoria cu cereri de pluginuri si nu numai.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Forum rules
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului

Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
User avatar
NemeSyS17
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 307
Joined: 05 Apr 2017, 00:42
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times
Contact:

12 May 2019, 16:09

Plugin Cerut: beneficii cu cvar slin fisier.ini / .cfg / .amxb(am mai facut un plugin dar dupa ce am testat am vazut ca nu piza bine addonsului meu.
Descriere (adica ce face el mai exact)
Deci un plugin beneficii cu 8 grade
Fondator ( flagul sa fie cifra "1" daca se poate)
Fondator fara ftp( flagul sa fie cifra "2" daca se poate)
Daimond Member ( flagul sa fie cifra "3" daca se poate)
Platinium Member ( flagul sa fie cifra "4" daca se poate)
Gold member ( flagul sa fie cifra "5" daca se poate)
Silver member ( flagul sa fie cifra "6" daca se poate).
Bronze member ( flagul sa fie cifra "7" daca se poate)
VIP ( flagul sa fie cifra "8" daca se poate)
Fiecare grad sa aibe cvar's asa

Fondator :

fondator_hp
fondator_ap
fondator_money
---_---------------------------------
Fondator fara ftp:

fondatorfaraftp_hp
fondatorfaraftp_ap
fondatorfaraftp_money
-------------------------------------------------
Daimond member:

daimond_hp
daimond_ap
daimond_money
------------------------------------------------
Platinium member:

platinium_hp
platinium_ap
platinium_money
-------------------------------------------------
Gold member:

gold_hp
gold_ap
gold_money
---------------------------------------------
Silver member :

silver_hp
silver_ap
silver_money
-----------------------------------------------
Bronze member :

bronze_hp
bronze_ap
bronze_money
-----------------------------------------------
VIP :

vip_hp
vip_ap
vip_money


,..................................
Toate astea daca puteti sa, se scrie automat sau le scriu eu , intr un fieies benefici.amx / benefici.ini / benefici.cfg , si de acolo sa setez la fiecare grad hp , ap , money , care sa l primeasca pe kill ...

IMPORTANT :
Platesc pentru plugin , prefer sa mi l faci tu" L E V I N" m-ai ajutat de multe ori si imi place cum scriptezi, iti platesc daca doresti , in caz ca doeresti sa ti l platesc te rog sa lasi reply pentru ca atunci am sa vreau sa fie privat pluginul nu public , alegerea ta.
Serverul ruleaza (HLDS/ReHLDS): rehlds
Versiune AMX Mod X: -
Modul Serverului: Furien

PS : am facut cererea de pe telefon.
Mai las odata asta aici sa ii sara in ochi lui (L E V I N)
IMPORTANT :
Platesc pentru plugin , prefer sa mi l faci tu" L E V I N" mai ajutat de multe ori si imi place cum scriptezi, iti platesc daca doresti , in caz ca doeresti sa ti l platesc te rog sa lasi reply pentru ca atunci am sa vreau sa fie privat pluginul nu public , alegerea ta.
RoyalServer
Filiq_
Utilizator neserios
Utilizator neserios
Posts: 847
Joined: 02 Nov 2014, 18:21
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Reputatie: Fost Scripter eXtreamCS
Utilizator neserios
Fond eXtream: 0
Location: Constanta
Has thanked: 40 times
Been thanked: 30 times

12 May 2019, 18:35

Daca tot vrei atat sa ti l faca levin de ce nu i ai trimis mesaj in privat?

Nu cred ca o sa il faca cineva daca nu il platesti, doar sa ti l editeze din alt plugin
https://discord.gg/VABVdhXMrK ZM CSO server in working..
User avatar
NemeSyS17
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 307
Joined: 05 Apr 2017, 00:42
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times
Contact:

12 May 2019, 21:05

Am postat pentru ca poate poate si altcineva in afara de L E V I N , ma poate ajuta, cu un reply de folos daca stii ce zic ...nu am spus ca vreau doar Ca L E V I N sa ma ajute am spus ca as prefera sa ma ajute. Si am spus ca daca trebuie platesc. I am dat si mesaj privat in legatura cu asta daca ar vrea bani.
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

12 May 2019, 21:58

pentru flage pe cifre ori editez citirea de accese din users.ini(admin base), ori adaugi tu separat într-un fișier aparte ceva de genu "nume" "cifră acces"
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
User avatar
NemeSyS17
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 307
Joined: 05 Apr 2017, 00:42
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times
Contact:

13 May 2019, 10:26

Adica sa adaug beneficiile intr-un alt fisier?
User avatar
LondoN eXtream
Membru eXtream
Membru eXtream
Posts: 2755
Joined: 10 Oct 2014, 06:21
Detinator Steam: Da
SteamID: /id/london_extreamcs
Reputatie: Fost scripter eXtreamCS
Fost moderator ajutator
Membru Club eXtreamCS (6 luni)
Fond eXtream: 0
Location: Roman, Neamț
Has thanked: 3 times
Been thanked: 12 times

13 May 2019, 13:10

User avatar
NemeSyS17
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 307
Joined: 05 Apr 2017, 00:42
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times
Contact:

13 May 2019, 18:23

Mersi Londond , dar vreau ce am spus mai sus , platesc daca e nevoie !
User avatar
NemeSyS17
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 307
Joined: 05 Apr 2017, 00:42
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times
Contact:

14 May 2019, 09:25

Up.
User avatar
LondoN eXtream
Membru eXtream
Membru eXtream
Posts: 2755
Joined: 10 Oct 2014, 06:21
Detinator Steam: Da
SteamID: /id/london_extreamcs
Reputatie: Fost scripter eXtreamCS
Fost moderator ajutator
Membru Club eXtreamCS (6 luni)
Fond eXtream: 0
Location: Roman, Neamț
Has thanked: 3 times
Been thanked: 12 times

14 May 2019, 22:40

| Afiseaza codul
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

// AMX Settings API
#include <amx_settings_api>

// Plugin Main Information
new const PLUGIN[] = "";
new const VERSION[] = "2.0";
new const AUTHOR[] = "LondoN eXtream";

// Main Settings
new const FILE[] = "MainSettings.ini";

// Founder
new const SECTION_FOUNDER[] = "FOUNDER";
new FounderHP, FounderAP, FounderMoney, FounderFlag;

// Founder NO FTP
new const SECTION_FOUNDERFTP[] = "FOUNDER WITHOUR FTP";
new FounderFHP, FounderFAP, FounderFMoney, FounderFFlag;

// Diamond
new const SECTION_DIAMOND[] = "DIAMOND MEMBER";
new DiamondHP, DiamondAP, DiamondMoney, DiamondFlag;

// Platinum
new const SECTION_PLATINUM[] = "PLATINUM MEMBER";
new PlatinumHP, PlatinumAP, PlatinumMoney, PlatinumFlag;

// Gold
new const SECTION_GOLD[] = "GOLD MEMBER";
new GoldHP, GoldAP, GoldMoney, GoldFlag;

// Silver
new const SECTION_SILVER[] = "SILVER MEMBER";
new SilverHP, SilverAP, SilverMoney, SilverFlag;

// Bronze
new const SECTION_BRONZE[] = "BRONZE MEMBER";
new BronzeHP, BronzeAP, BronzeMoney, BronzeFlag;

// VIP
new const SECTION_VIP[] = "VIP MEMBER";
new VIPHP, VIPAP, VIPMoney, VIPFlag;

/* __________________________________________
	Plugin Precache
___________________________________________ */
public plugin_precache()
{
	LoadSettingsFounder();
	LoadSettingsFounderNoFTP();
	LoadSettingsDiamond();
	LoadSettingsPlatinum();
	LoadSettingsGold();
	LoadSettingsSilver();
	LoadSettingsBronze();
	LoadSettingsVIP();
}

// Loading Settings For Founder
public LoadSettingsFounder()
{
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_FOUNDER, "HEALTH", FounderHP))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_FOUNDER, "HEALTH", FounderHP);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_FOUNDER, "ARMOR", FounderAP))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_FOUNDER, "ARMOR", FounderAP);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_FOUNDER, "MONEY", FounderMoney))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_FOUNDER, "MONEY", FounderMoney);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_FOUNDER, "FLAG", FounderFlag))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_FOUNDER, "FLAG", FounderFlag);
}

// Loading Settings For Founder NO FTP
public LoadSettingsFounderNoFTP()
{
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_FOUNDERFTP, "HEALTH", FounderFHP))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_FOUNDERFTP, "HEALTH", FounderFHP);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_FOUNDERFTP, "ARMOR", FounderFAP))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_FOUNDERFTP, "ARMOR", FounderFAP);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_FOUNDERFTP, "MONEY", FounderFMoney))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_FOUNDERFTP, "MONEY", FounderFMoney);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_FOUNDERFTP, "FLAG", FounderFFlag))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_FOUNDERFTP, "FLAG", FounderFFlag);
}

// Loading Settings For Diamond
public LoadSettingsDiamond()
{
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_DIAMOND, "HEALTH", DiamondHP))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_DIAMOND, "HEALTH", DiamondHP);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_DIAMOND, "ARMOR", DiamondAP))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_DIAMOND, "ARMOR", DiamondAP);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_DIAMOND, "MONEY", DiamondMoney))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_DIAMOND, "MONEY", DiamondMoney);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_DIAMOND, "FLAG", DiamondFlag))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_DIAMOND, "FLAG", DiamondFlag);
}

// Load Settings For Platinum
public LoadSettingsPlatinum()
{
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_PLATINUM, "HEALTH", PlatinumHP))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_PLATINUM, "HEALTH", PlatinumHP);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_PLATINUM, "ARMOR", PlatinumAP))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_PLATINUM, "ARMOR", PlatinumAP);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_PLATINUM, "MONEY", PlatinumMoney))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_PLATINUM, "MONEY", PlatinumMoney);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_PLATINUM, "FLAG", PlatinumFlag))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_PLATINUM, "FLAG", PlatinumFlag);
}

// Load Settings For Gold
public LoadSettingsGold()
{
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_GOLD, "HEALTH", GoldHP))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_GOLD, "HEALTH", GoldHP);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_GOLD, "ARMOR", GoldAP))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_GOLD, "ARMOR", GoldAP);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_GOLD, "MONEY", GoldMoney))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_GOLD, "MONEY", GoldMoney);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_GOLD, "FLAG", GoldFlag))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_GOLD, "FLAG", GoldFlag);
}

// Load Settings For Silver
public LoadSettingsSilver()
{
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_SILVER, "HEALTH", SilverHP))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_SILVER, "HEALTH", SilverHP);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_SILVER, "ARMOR", SilverAP))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_SILVER, "ARMOR", SilverAP);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_SILVER, "MONEY", SilverMoney))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_SILVER, "MONEY", SilverMoney);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_SILVER, "FLAG", SilverFlag))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_SILVER, "FLAG", SilverFlag);
}

// Load Settings For Bronze
public LoadSettingsBronze()
{
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_BRONZE, "HEALTH", BronzeHP))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_BRONZE, "HEALTH", BronzeHP);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_BRONZE, "ARMOR", BronzeAP))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_BRONZE, "ARMOR", BronzeAP);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_BRONZE, "MONEY", BronzeMoney))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_BRONZE, "MONEY", BronzeMoney);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_BRONZE, "FLAG", BronzeFlag))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_BRONZE, "FLAG", BronzeFlag);
}

// Load Settings For VIP
public LoadSettingsVIP()
{
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_VIP, "HEALTH", VIPHP))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_VIP, "HEALTH", VIPHP);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_VIP, "ARMOR", VIPAP))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_VIP, "ARMOR", VIPAP);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_VIP, "MONEY", VIPMoney))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_VIP, "MONEY", VIPMoney);
	if(!amx_load_setting_int(FILE, SECTION_VIP, "FLAG", VIPFlag))
		amx_save_setting_int(FILE, SECTION_VIP, "FLAG", VIPFlag);
}


/* ______________________________
	Death MSG
______________________________ */
public GiveBonusForKiller()
{
	// Some Data
	new Attacker = read_data(1);
	new Victim = read_data(2);

	// Not a Valid Kill
	if(Attacker == Victim || !Attacker)
		return;

	// Check For Flag
	new Flags = get_user_flags(Attacker);
	new a, b, c;


	// Founder
	if(Flags & FounderFlag)
	{
		a = FounderHP;
		b = FounderAP;
		c = FounderMoney;
	}

	// Founder NO FTP
	if(Flags & FounderFFlag)
	{
		a = FounderFHP;
		b = FounderFAP;
		c = FounderFMoney;
	}

	//Diamond
	if(Flags & DiamondFlag)
	{
		a = DiamondHP;
		b = DiamondAP;
		c = DiamondMoney;
	}

	// Platinum
	if(Flags & PlatinumFlag)
	{
		a = PlatinumHP;
		b = PlatinumAP;
		c = PlatinumMoney;
	}

	// Gold
	if(Flags & GoldFlag)
	{
		a = GoldHP;
		b = GoldAP;
		c = GoldMoney;
	}

	// Silver
	if(Flags & SilverFlag)
	{
		a = SilverHP;
		b = SilverAP;
		c = SilverMoney;
	}

	// Bronze
	if(Flags & BronzeFlag)
	{
		a = BronzeHP;
		b = BronzeAP;
		c = BronzeMoney;
	}

	// VIP
	if(Flags & VIPFlag)
	{
		a = VIPHP;
		b = VIPAP;
		c = VIPMoney;
	}

	// Give Bonus
	set_user_health(Attacker, get_user_health(Attacker) + a);
	set_user_armor(Attacker, get_user_armor(Attacker) + b);
	cs_set_user_money(Attacker, cs_get_user_money(Attacker) + c);
}

// Plugin Init
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("DeathMsg", "GiveBonusForKiller", "a");

}
Cu placere.
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

15 May 2019, 19:21

prea multă risipă faci..era mai ușor să faci un enum pentru cvar-uri, și să citești datele direct dintr-un singur fișier ini, fără api, și sunt probleme gen citirea de flaguri nu este validă, pentru că nu ai cum să citești acele flaguri decât dacă sunt din users.ini sau accesate prin push(+ trebuie setate ca flage), iar în cazul în care nu există abc? ce dă? el voia pe cifre unul din acele grade
eu aș fi răspuns, da dacă nu am primit răspuns..
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
User avatar
NemeSyS17
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 307
Joined: 05 Apr 2017, 00:42
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times
Contact:

16 May 2019, 09:08

L E V I N wrote:
12 May 2019, 21:58
pentru flage pe cifre ori editez citirea de accese din users.ini(admin base), ori adaugi tu separat într-un fișier aparte ceva de genu "nume" "cifră acces"
L E V I N , daca la asta ai vrut raspuns sa adaug eu separat ... Intr-un fisier "nume" "cifra acces"
E ok
:D
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

16 May 2019, 18:16

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const FILE_ACCESS[]="acces_beneficii.ini"
new const FILE_CVARS[]="beneficii.cfg"

new Trie: eData
//new numar_acces[33]
/*new const FlagsNR[][]=
{
	{ "1" },
	{ "2" },
	{ "3" },
	{ "4" },
	{ "5" },
	{ "6" },
	{ "7" },
	{ "8" }
}*/

enum CVARS
{
//	Fondator :
		fondator_hp,
		fondator_ap,
		fondator_money,
//------------------------------------

//	Fondator fara ftp:
		fondatorfaraftp_hp,
		fondatorfaraftp_ap,
		fondatorfaraftp_money,
//------------------------------------

//	Daimond member:
		daimond_hp,
		daimond_ap,
		daimond_money,
//------------------------------------

//	Platinium member:
		platinium_hp,
		platinium_ap,
		platinium_money,
//------------------------------------

//	Gold member:
		gold_hp,
		gold_ap,
		gold_money,
//------------------------------------

//	Silver member :
		silver_hp,
		silver_ap,
		silver_money,
//------------------------------------

//	Bronze member :
		bronze_hp,
		bronze_ap,
		bronze_money,
//------------------------------------

//	VIP :
		vip_hp,
		vip_ap,
		vip_money
//------------------------------------
}
/*
//Start of CVARs
new const cvars[][][]=	>pcvars
{
	{"fondator_hp","100"}
};//End of CVARs
*/

new cvars[CVARS]//formatex %s_hp/ap/money XD

public plugin_init()
{
	eData=TrieCreate()
	register_event("DeathMsg","evDeathMsg","a")
	
	cvars[fondator_hp]=register_cvar(cvars[fondator_hp],"50")
	cvars[fondator_ap]=register_cvar(cvars[fondator_ap],"50")
	cvars[fondator_money]=register_cvar(cvars[fondator_money],"50")
	
	cvars[fondatorfaraftp_hp]=register_cvar(cvars[fondatorfaraftp_hp],"45")
	cvars[fondatorfaraftp_ap]=register_cvar(cvars[fondatorfaraftp_ap],"45")
	cvars[fondatorfaraftp_money]=register_cvar(cvars[fondatorfaraftp_money],"45")
	
	cvars[daimond_hp]=register_cvar(cvars[daimond_hp],"35")
	cvars[daimond_ap]=register_cvar(cvars[daimond_ap],"35")
	cvars[daimond_money]=register_cvar(cvars[daimond_money],"35")
	
	cvars[platinium_hp]=register_cvar(cvars[platinium_hp],"30")
	cvars[platinium_ap]=register_cvar(cvars[platinium_ap],"30")
	cvars[platinium_money]=register_cvar(cvars[platinium_money],"30")
	
	cvars[gold_hp]=register_cvar(cvars[gold_hp],"25")
	cvars[gold_ap]=register_cvar(cvars[gold_ap],"25")
	cvars[gold_money]=register_cvar(cvars[gold_money],"25")
	
	cvars[silver_hp]=register_cvar(cvars[silver_hp],"20")
	cvars[silver_ap]=register_cvar(cvars[silver_ap],"20")
	cvars[silver_money]=register_cvar(cvars[silver_money],"20")
	
	cvars[bronze_hp]=register_cvar(cvars[bronze_hp],"15")
	cvars[bronze_ap]=register_cvar(cvars[bronze_ap],"15")
	cvars[bronze_money]=register_cvar(cvars[bronze_money],"15")
	
	cvars[vip_hp]=register_cvar(cvars[vip_hp],"10")
	cvars[vip_ap]=register_cvar(cvars[vip_ap],"10")
	cvars[vip_money]=register_cvar(cvars[vip_money],"10")
}

public plugin_cfg()
{
	new ConfigDIR[128],AccesFILE[50],CvarFILE[100],FilePointer,FilePointerX,FileData[256],name[32],access_number[1]
	get_configsdir(ConfigDIR,charsmax(ConfigDIR))
	formatex(AccesFILE,charsmax(AccesFILE),"%s/%s",ConfigDIR,FILE_ACCESS)
	if(!file_exists(AccesFILE))
	{
		FilePointer=fopen(AccesFILE,"w+")
		fputs(FilePointer,"// Aici faci configuratia acceselor, de forma ^"nume^" ^"numar^"^n")
		fputs(FilePointer,"//  Iar ^"numar^" reprezinta accesul acelui nume. Accese valide: 1->8^n")
		fputs(FilePointer,"//   Unde 1 este Fondator+Ftp iar 8 VIP^n")
		fputs(FilePointer,"// Pentru a bloca un acces, poti pune ^";^" / ^"#^" / ^"//^" in fata sa. Sau poti sterge direct.^n^n")
		fclose(FilePointer)
	}
	FilePointer=fopen(AccesFILE,"rt")
	if(FilePointer)
	{
		while(!feof(FilePointer))
		{
			fgets(FilePointer,FileData,charsmax(FileData))
			if(!FileData[0]||FileData[0]==';'||FileData[0]=='#'||(FileData[0]=='/'&&FileData[1]=='/'))	continue
			//trim(FileData)
			parse(FileData,name,charsmax(name),access_number,charsmax(access_number))
			TrieSetString(eData,name,access_number)
			
			//copy(numar_acces,charsmax(numar_acces),access_number)
			
			/*new i
			for(i=0;i<sizeof FlagsNR;i++)
			{
				TrieSetString(eData,name,FlagsNR[i][0])
			}*/
		}
		fclose(FilePointer)
	}
	
	formatex(CvarFILE,charsmax(CvarFILE),"%s/%s",ConfigDIR,FILE_CVARS)
	if(!file_exists(CvarFILE))
	{
		FilePointerX=fopen(CvarFILE,"w+")
		fputs(FilePointerX,"// Aici faci configuratia cvar-urilor!^n^n")
		fputs(FilePointerX,"^n^n^n//Fondator+FTP SETTs^n")
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n",cvars[fondator_hp],get_pcvar_num(cvars[fondator_hp]))
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n",cvars[fondator_ap],get_pcvar_num(cvars[fondator_ap]))
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n^n",cvars[fondator_money],get_pcvar_num(cvars[fondator_money]))
		fputs(FilePointerX,"//Fondator-FTP SETTs^n")
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n",cvars[fondatorfaraftp_hp],get_pcvar_num(cvars[fondatorfaraftp_hp]))
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n",cvars[fondatorfaraftp_ap],get_pcvar_num(cvars[fondatorfaraftp_ap]))
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n^n",cvars[fondatorfaraftp_money],get_pcvar_num(cvars[fondatorfaraftp_money]))
		fputs(FilePointerX,"//Daimond SETTs^n")
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n",cvars[daimond_hp],get_pcvar_num(cvars[daimond_hp]))
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n",cvars[daimond_ap],get_pcvar_num(cvars[daimond_ap]))
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n^n",cvars[daimond_money],get_pcvar_num(cvars[daimond_money]))
		fputs(FilePointerX,"//Platinium SETTs^n")
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n",cvars[platinium_hp],get_pcvar_num(cvars[platinium_hp]))
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n",cvars[platinium_ap],get_pcvar_num(cvars[platinium_ap]))
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n^n",cvars[platinium_money],get_pcvar_num(cvars[platinium_money]))
		fputs(FilePointerX,"//Gold SETTs^n")
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n",cvars[gold_hp],get_pcvar_num(cvars[gold_hp]))
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n",cvars[gold_ap],get_pcvar_num(cvars[gold_ap]))
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n^n",cvars[gold_money],get_pcvar_num(cvars[gold_money]))
		fputs(FilePointerX,"//Silver SETTs^n")
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n",cvars[silver_hp],get_pcvar_num(cvars[silver_hp]))
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n",cvars[silver_ap],get_pcvar_num(cvars[silver_ap]))
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n^n",cvars[silver_money],get_pcvar_num(cvars[silver_money]))
		fputs(FilePointerX,"//Bronze SETTs^n")
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n",cvars[bronze_hp],get_pcvar_num(cvars[bronze_hp]))
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n",cvars[bronze_ap],get_pcvar_num(cvars[bronze_ap]))
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n^n",cvars[bronze_money],get_pcvar_num(cvars[bronze_money]))
		fputs(FilePointerX,"//V.I.P SETTs^n")
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n",cvars[vip_hp],get_pcvar_num(cvars[vip_hp]))
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n",cvars[vip_ap],get_pcvar_num(cvars[vip_ap]))
		fprintf(FilePointerX, "%s ^"%d^"^n",cvars[vip_money],get_pcvar_num(cvars[vip_money]))
		fclose(FilePointerX)
		server_print("* Am scris fisierul %s pentru ca nu exista, si l-am incarcat!",CvarFILE)
		server_cmd("exec %s",CvarFILE)
	}
	else
	{
		server_print("* Am incarcat cu succes setarile din %s",CvarFILE)
		server_cmd("exec %s",CvarFILE)
	}
}

public evDeathMsg()
{
	new iKiller=read_data(1),iVictim=read_data(2)
	
	if(iKiller==iVictim||!is_user_alive(iKiller))	return
	
	//if(TrieKeyExists(eData,get_name(iKiller)))
	//{
		//switch(numar_acces[iKiller])
	new number[2]
	//TrieGetString(eData,get_name(iKiller),number,charsmax(number))
	switch(TrieGetString(eData,get_name(iKiller),number,charsmax(number))/*number*/)
	{
			case 1:
			{
				cs_set_user_money(iKiller,cs_get_user_money(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[fondator_hp]),1)
				set_user_health(iKiller,get_user_health(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[fondator_ap]))
				set_user_armor(iKiller,get_user_armor(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[fondator_money]))
			}
			case 2:
			{
				cs_set_user_money(iKiller,cs_get_user_money(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[fondatorfaraftp_hp]),1)
				set_user_health(iKiller,get_user_health(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[fondatorfaraftp_ap]))
				set_user_armor(iKiller,get_user_armor(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[fondatorfaraftp_money]))
			}
			case 3:
			{
				cs_set_user_money(iKiller,cs_get_user_money(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[daimond_hp]),1)
				set_user_health(iKiller,get_user_health(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[daimond_ap]))
				set_user_armor(iKiller,get_user_armor(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[daimond_money]))
			}
			case 4:
			{
				cs_set_user_money(iKiller,cs_get_user_money(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[platinium_hp]),1)
				set_user_health(iKiller,get_user_health(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[platinium_ap]))
				set_user_armor(iKiller,get_user_armor(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[platinium_money]))
			}
			case 5:
			{
				cs_set_user_money(iKiller,cs_get_user_money(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[gold_hp]),1)
				set_user_health(iKiller,get_user_health(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[gold_ap]))
				set_user_armor(iKiller,get_user_armor(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[gold_money]))
			}
			case 6:
			{
				cs_set_user_money(iKiller,cs_get_user_money(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[silver_hp]),1)
				set_user_health(iKiller,get_user_health(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[silver_ap]))
				set_user_armor(iKiller,get_user_armor(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[silver_money]))
			}
			case 7:
			{
				cs_set_user_money(iKiller,cs_get_user_money(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[bronze_hp]),1)
				set_user_health(iKiller,get_user_health(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[bronze_ap]))
				set_user_armor(iKiller,get_user_armor(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[bronze_money]))
			}
			case 8:
			{
				cs_set_user_money(iKiller,cs_get_user_money(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[vip_hp]))
				set_user_health(iKiller,get_user_health(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[vip_ap]))
				set_user_armor(iKiller,get_user_armor(iKiller)+get_pcvar_num(cvars[vip_money]))
			}
	}
	//}
}

stock get_name(id)
{
	new name[32]
	get_user_name(id,name,charsmax(name))
	return name
}

public plugin_end()	TrieDestroy(eData)

#pragma tabsize 0
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Post Reply

Return to “Cereri”

  • Information