Plugin Cerut: C4 led
Descriere (adica ce face el mai exact): Vreau un plugin ca atunci cand c4 este pe jos sau plantat sa apara acest led -> https://www.gamemodd.com/cs/sprites/c4l ... id-c4.html .
Serverul ruleaza (HLDS/ReHLDS): ReHLDS
Versiune AMX Mod X: 1.8.3
Modul Serverului: CS:GO Evolution
Cerere plugin c4 led
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
Forum rules
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului
Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului
Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
- Doctor whO? <3
- Membru, skill +3
- Posts: 1196
- Joined: 21 Jun 2013, 12:40
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Reputatie: Fost Membru Club eXtreamCS (doua luni)
- Has thanked: 109 times
- Been thanked: 75 times
- Contact:
- levin
- Scripter eXtreamCS
- Posts: 3844
- Joined: 24 Aug 2011, 12:24
- Detinator Steam: Da
- CS Status: ♅
- Detinator server CS: ☯∴
- SteamID: riseofevo
- Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy - Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
- Discord: devilclass
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 594 times
- Contact:
Code: Select all
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <engine>
#include <csx>
new const PLUGIN[] = "Furien: C4 Sprite";
new const VERSION[] = "1.0";
new C4Sprite;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, "Adventx");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "FWD_PreThink");
}
public plugin_precache()
{
C4Sprite = precache_model("sprites/fmu_sprite/C4.spr");
}
public FWD_PreThink(id)
{
if(is_user_connected(id)) {
if(get_user_team(id) == 1 && is_user_alive(id)) {
new _C4 = find_ent_by_model(-1, "weaponbox", "models/w_backpack.mdl")
if(is_valid_ent(_C4)) {
new Float:MyOrigin[3], Float:TargetOrigin[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, MyOrigin)
entity_get_vector(_C4, EV_VEC_origin, TargetOrigin)
if(is_in_viewcone(id, TargetOrigin)) {
new Float:Middle[3], Float:HitPoint[3]
xs_vec_sub(TargetOrigin, MyOrigin, Middle)
trace_line(-1, MyOrigin, TargetOrigin, HitPoint)
new Float:WallOffset[3], Float:DistanceToWall
DistanceToWall = vector_distance(MyOrigin, HitPoint) - 10.0
new Float:Len = xs_vec_len(Middle)
xs_vec_copy(Middle, WallOffset)
WallOffset[0] /= Len, WallOffset[1] /= Len, WallOffset[2] /= Len
WallOffset[0] *= DistanceToWall, WallOffset[1] *= DistanceToWall, WallOffset[2] *= DistanceToWall
new Float:SpriteOffset[3]
xs_vec_add(WallOffset, MyOrigin, SpriteOffset)
message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, _, id)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(floatround(SpriteOffset[0]))
write_coord(floatround(SpriteOffset[1]))
write_coord(floatround(SpriteOffset[2]+36.0))
write_short(C4Sprite)
write_byte(floatround(2.5))
write_byte(50)
message_end()
}
}
}
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
- Doctor whO? <3
- Membru, skill +3
- Posts: 1196
- Joined: 21 Jun 2013, 12:40
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Reputatie: Fost Membru Club eXtreamCS (doua luni)
- Has thanked: 109 times
- Been thanked: 75 times
- Contact:
Testez si revin cu edit.
Edit:
Poti face sa ramana sprite-ul si cand e plantata bomba si dupa ce ii da defuse sa dispara?
Edit:
Poti face sa ramana sprite-ul si cand e plantata bomba si dupa ce ii da defuse sa dispara?