adăugare mesaje în plugin
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
-
- Membru, skill 0
- Posts: 11
- Joined: 14 Oct 2019, 19:25
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 1 time
Salut, se poate să-mi oferiți un tutorial pentru adăugarea unor mesaje în interiorul unui plugin ? Vă mulțumesc pentru atenție !
- levin
- Scripter eXtreamCS
- Posts: 3844
- Joined: 24 Aug 2011, 12:24
- Detinator Steam: Da
- CS Status: ♅
- Detinator server CS: ☯∴
- SteamID: riseofevo
- Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy - Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
- Discord: devilclass
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 594 times
- Contact:
ce tip de mesaje? în chat, în consolă client sau server, doar pentru executant, pentru toți...
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
-
- Membru, skill 0
- Posts: 11
- Joined: 14 Oct 2019, 19:25
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 1 time
Mulțumesc de răspuns, vreau mesaje care să apară în chat, mesajele să fie vizibile tuturor jucătorilor, spre exemplu un mesaj de genul „Acest plugin este în versiunea beta”.
- levin
- Scripter eXtreamCS
- Posts: 3844
- Joined: 24 Aug 2011, 12:24
- Detinator Steam: Da
- CS Status: ♅
- Detinator server CS: ☯∴
- SteamID: riseofevo
- Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy - Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
- Discord: devilclass
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 594 times
- Contact:
.........dacă ai un public, pui mesajul în zona executată
client_print(0,print_chat,"mesaj")
dacă vrei printr-o comandă proprie adaugi în _init register_clcmd("say /comanda","PUBLIC") unde /comanda o să fie scris pe server și va afișa conținutul din publicul PUBLIC care e de forma public PUBLIC în plugin, iar în el adaugi mesajul, care o să fie văzut de toți dacă e accesat de cineva, dacă vrei să fie văzut doar de ce-l ce accesează comanda din chat adaugi parametrul client în linia de public - public PUBLIC(client) , iar la mesaj client_print(client,print_chat,"MESAJ") și așa o să apară mesajul doar celui ce accesează /comanda
dacă ai mai mulți parametri, folosești client_print(0/client,print_chat,"MESAJ CU %d %s",2,"parametri")
2-cell(număr) d-aia nu treci între "", mai ales dacă este enumerat prin %d(număr)
"parametri"-string(text) d-aia estre trecut între "" și afișat prin %s(text)
client_print(0,print_chat,"mesaj")
dacă vrei printr-o comandă proprie adaugi în _init register_clcmd("say /comanda","PUBLIC") unde /comanda o să fie scris pe server și va afișa conținutul din publicul PUBLIC care e de forma public PUBLIC în plugin, iar în el adaugi mesajul, care o să fie văzut de toți dacă e accesat de cineva, dacă vrei să fie văzut doar de ce-l ce accesează comanda din chat adaugi parametrul client în linia de public - public PUBLIC(client) , iar la mesaj client_print(client,print_chat,"MESAJ") și așa o să apară mesajul doar celui ce accesează /comanda
dacă ai mai mulți parametri, folosești client_print(0/client,print_chat,"MESAJ CU %d %s",2,"parametri")
2-cell(număr) d-aia nu treci între "", mai ales dacă este enumerat prin %d(număr)
"parametri"-string(text) d-aia estre trecut între "" și afișat prin %s(text)
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
-
- Membru, skill 0
- Posts: 11
- Joined: 14 Oct 2019, 19:25
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 1 time
Am un server de MIX, mersi de ajutor :DL E V I N wrote: ↑15 Oct 2019, 17:14.........dacă ai un public, pui mesajul în zona executată
client_print(0,print_chat,"mesaj")
dacă vrei printr-o comandă proprie adaugi în _init register_clcmd("say /comanda","PUBLIC") unde /comanda o să fie scris pe server și va afișa conținutul din publicul PUBLIC care e de forma public PUBLIC în plugin, iar în el adaugi mesajul, care o să fie văzut de toți dacă e accesat de cineva, dacă vrei să fie văzut doar de ce-l ce accesează comanda din chat adaugi parametrul client în linia de public - public PUBLIC(client) , iar la mesaj client_print(client,print_chat,"MESAJ") și așa o să apară mesajul doar celui ce accesează /comanda
dacă ai mai mulți parametri, folosești client_print(0/client,print_chat,"MESAJ CU %d %s",2,"parametri")
2-cell(număr) d-aia nu treci între "", mai ales dacă este enumerat prin %d(număr)
"parametri"-string(text) d-aia estre trecut între "" și afișat prin %s(text)