Cerere Plugin pastrare scoruri in TAB
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
- robbencsgo
- Membru, skill 0
- Posts: 96
- Joined: 31 Aug 2019, 19:14
- Detinator Steam: Da
- CS Status: aimer
- SteamID: an prevat
- Fond eXtream: 0
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 11 times
- Contact:
Am un plugin de mix si as vrea ca atunci cand schimba echipele si da sv_restart 1 sa se pastreze scoruile echipelor in TAB, nu si cele ale jucatorilor.
Daca te-am ajutat, lasa si tu un +1
- levin
- Scripter eXtreamCS
- Posts: 3854
- Joined: 24 Aug 2011, 12:24
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: ♅
- Detinator server CS: ☯∴
- Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy - Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
- Discord: devilclass
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 595 times
- Contact:
o să mai modific codu dacă nu merge
Code: Select all
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Set Team Scores"
#define VERSION "0.01"
#define AUTHOR "TuTorial"
enum
{
TEAM_NONE = 0, // This is NULL Team and always = 0
TEAM_RED, // This is Red Team = 1
TEAM_BLUE, // This is Blue Team = 2
TEAM_SPEC // This is Spectator = 3
}
new const g_szHLTeams[][] =//nu creca vrei asta
{
"", // Also like the first one this is NULL but this is a Sting
"T TEAM", // my red team name
"CT TEAM", // my blue team name
"SPECTATOR" //this is spectator as you know .
}
new gMsg_TeamScore
new g_iScore[3]
//new TerrScore, CTScore,bool:rr //ROAD2FORCE!
new TSS,CTSS
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
gMsg_TeamScore = get_user_msgid("TeamScore")
register_message(gMsg_TeamScore, "msg_teamScore")
//register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0")
register_event("TeamScore", "terr_score", "a", "1=TERRORIST")
register_event("TeamScore", "ct_score", "a", "1=CT")
register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2=#Game_will_restart_in", "2&#Game_C")
}
//public new_round() rr=false
public restart_round()
{
g_iScore[TEAM_RED]=TSS
g_iScore[TEAM_BLUE]=CTSS
//rr=true
for(new id=1;id<=get_maxplayers();id++) if(!(is_user_bot(id)||is_user_hltv(id))&&is_user_connected(id)) Function(id)
}
public terr_score() TSS = read_data(2)
public ct_score() CTSS = read_data(2)
public Function(id)
{
new iTeam = get_user_team(id)
switch(iTeam)
{
case 1: iTeam = TEAM_RED
case 2: iTeam = TEAM_BLUE
}
emessage_begin(MSG_BROADCAST, gMsg_TeamScore) // Send message
ewrite_string(g_szHLTeams[id]) //Check string names for teams
ewrite_short(g_iScore[iTeam]) // Rewrite Scores ++?
ewrite_short(0) //This is Deaths i think we dont need to set this
emessage_end()
}
public msg_teamScore()
{
static szTeam[32]
get_msg_arg_string(1, szTeam, 1)
switch(szTeam[0])
{
case 1: set_msg_arg_int(2, ARG_SHORT, g_iScore[TEAM_RED]) //This is msg for Red team will send this scores that you added with your Function
case 2: set_msg_arg_int(2, ARG_SHORT, g_iScore[TEAM_BLUE]) // The same
}
}
Nu îmi mai trimiteți PM pe forum! Nu merge să răspund
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)