Plugin Cerut: afk slayers
Descriere (adica ce face el mai exact): da slay la playerii afk
Serverul ruleaza (HLDS/ReHLDS): rehlds
Versiune AMX Mod X:
Modul Serverului: clasic
Cerere plugin AFK slayers
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
Forum rules
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului
Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului
Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
- BUNNY.
- Utilizator neserios (tepar)
- Posts: 13
- Joined: 04 Jul 2015, 07:13
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Reputatie: Utilizator neserios (tepar)
- Fond eXtream: 0
- Contact:
Salut, mi-am facut timp pentru a rezolva cererea ta. Daca crezi ca te-am ajutat nu uita sa apesi butonul 'Multumesc'!
CVAR-uri:
amx_afk_time - 15 - numarul de secunde in care poti sta afk
amx_skip_admin - 0/1 - adminii sunt sau nu imuni la pluginul de afk
CVAR-uri:
amx_afk_time - 15 - numarul de secunde in care poti sta afk
amx_skip_admin - 0/1 - adminii sunt sau nu imuni la pluginul de afk
- afk_slayer.sma | Afiseaza codul
- levin
- Scripter eXtreamCS
- Posts: 3844
- Joined: 24 Aug 2011, 12:24
- Detinator Steam: Da
- CS Status: ♅
- Detinator server CS: ☯∴
- SteamID: riseofevo
- Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy - Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
- Discord: devilclass
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 594 times
- Contact:
Code: Select all
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
new Float:spawn_origin[33][3], Float:after_origin[33][3];
new cvar_afktime, cvar_skipadmin;
public plugin_init()
{
// CVAR' pentru AFK Time
cvar_afktime = register_cvar("amx_afk_time", "15");
cvar_skipadmin = register_cvar("amx_skip_admin", "1");
// Ham Forward principal
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1);
}
public fw_PlayerSpawn_Post(Player)
{
// Daca nu este in viata oprim totul
if(!is_user_alive(Player)) return;
spawn_origin[Player][EOS]=0.0
after_origin[Player][EOS]=0.0
// Daca adminii au imunitate oprim totul
if(get_pcvar_num(cvar_skipadmin) && is_user_admin(Player)) return;
// Aflam originea la spawn
entity_get_vector(Player, EV_VEC_origin, spawn_origin[Player]);
// Verificam originea peste ceva timp
set_task(float(get_pcvar_num(cvar_afktime)), "check_afk_time", Player+69);
}
public check_afk_time(Player)
{
Player-=69
if(!is_user_alive(Player))
{
remove_task(Player)
return
}
// Aflam noua origine
entity_get_vector(Player, EV_VEC_origin, after_origin[Player]);
// Verificam Pozitia
if(spawn_origin[Player][0] == after_origin[Player][0] && spawn_origin[Player][1] == after_origin[Player][1] && spawn_origin[Player][2] == after_origin[Player][2]) user_silentkill(Player);
}
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
-
- Membru, skill +1
- Posts: 343
- Joined: 21 Dec 2014, 10:23
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- SteamID: skrol_hns
- Fond eXtream: 0
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 7 times
- Contact:
exista posibilitatea sa-i mute la spectatori in loc sa primeasca slay?levin wrote: ↑22 Nov 2019, 19:57Code: Select all
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <engine> new Float:spawn_origin[33][3], Float:after_origin[33][3]; new cvar_afktime, cvar_skipadmin; public plugin_init() { // CVAR' pentru AFK Time cvar_afktime = register_cvar("amx_afk_time", "15"); cvar_skipadmin = register_cvar("amx_skip_admin", "1"); // Ham Forward principal RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1); } public fw_PlayerSpawn_Post(Player) { // Daca nu este in viata oprim totul if(!is_user_alive(Player)) return; spawn_origin[Player][EOS]=0.0 after_origin[Player][EOS]=0.0 // Daca adminii au imunitate oprim totul if(get_pcvar_num(cvar_skipadmin) && is_user_admin(Player)) return; // Aflam originea la spawn entity_get_vector(Player, EV_VEC_origin, spawn_origin[Player]); // Verificam originea peste ceva timp set_task(float(get_pcvar_num(cvar_afktime)), "check_afk_time", Player+69); } public check_afk_time(Player) { Player-=69 if(!is_user_alive(Player)) { remove_task(Player) return } // Aflam noua origine entity_get_vector(Player, EV_VEC_origin, after_origin[Player]); // Verificam Pozitia if(spawn_origin[Player][0] == after_origin[Player][0] && spawn_origin[Player][1] == after_origin[Player][1] && spawn_origin[Player][2] == after_origin[Player][2]) user_silentkill(Player); }
- levin
- Scripter eXtreamCS
- Posts: 3844
- Joined: 24 Aug 2011, 12:24
- Detinator Steam: Da
- CS Status: ♅
- Detinator server CS: ☯∴
- SteamID: riseofevo
- Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy - Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
- Discord: devilclass
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 594 times
- Contact:
Code: Select all
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
new Float:spawn_origin[33][3], Float:after_origin[33][3];
new cvar_afktime, cvar_skipadmin;
public plugin_init()
{
// CVAR' pentru AFK Time
cvar_afktime = register_cvar("amx_afk_time", "15");
cvar_skipadmin = register_cvar("amx_skip_admin", "1");
// Ham Forward principal
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1);
}
public fw_PlayerSpawn_Post(Player)
{
// Daca nu este in viata oprim totul
if(!is_user_alive(Player)) return;
spawn_origin[Player][EOS]=0.0
after_origin[Player][EOS]=0.0
// Daca adminii au imunitate oprim totul
if(get_pcvar_num(cvar_skipadmin) && is_user_admin(Player)) return;
// Aflam originea la spawn
entity_get_vector(Player, EV_VEC_origin, spawn_origin[Player]);
// Verificam originea peste ceva timp
set_task(float(get_pcvar_num(cvar_afktime)), "check_afk_time", Player+69);
}
public check_afk_time(Player)
{
Player-=69
if(!is_user_alive(Player))
{
remove_task(Player)
return
}
// Aflam noua origine
entity_get_vector(Player, EV_VEC_origin, after_origin[Player]);
// Verificam Pozitia
if(spawn_origin[Player][0] == after_origin[Player][0] && spawn_origin[Player][1] == after_origin[Player][1] && spawn_origin[Player][2] == after_origin[Player][2])
{
if(is_user_alive(Player))
{
user_silentkill(Player);
}
cs_set_user_team(Player, CS_TEAM_SPECTATOR) // da se poate cu engclient_cmd , da nu se poate ghici daca merge pe orice sv
}
}
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)