Cerere plugin AFK slayers

Categoria cu cereri de pluginuri si nu numai.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Forum rules
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului

Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
Post Reply
User avatar
Sokar
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 596
Joined: 13 Jan 2018, 21:18
Detinator Steam: Da
Fond eXtream: 0
Location: Constanța
Has thanked: 9 times
Been thanked: 5 times

21 Nov 2019, 21:07

Plugin Cerut: afk slayers
Descriere (adica ce face el mai exact): da slay la playerii afk
Serverul ruleaza (HLDS/ReHLDS): rehlds
Versiune AMX Mod X:
Modul Serverului: clasic
RoyalServer 2
User avatar
BUNNY.
Utilizator neserios (tepar)
Utilizator neserios (tepar)
Posts: 13
Joined: 04 Jul 2015, 07:13
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Reputatie: Utilizator neserios (tepar)
Fond eXtream: 0
Contact:

21 Nov 2019, 22:15

Salut, mi-am facut timp pentru a rezolva cererea ta. Daca crezi ca te-am ajutat nu uita sa apesi butonul 'Multumesc'!

CVAR-uri:
amx_afk_time - 15 - numarul de secunde in care poti sta afk
amx_skip_admin - 0/1 - adminii sunt sau nu imuni la pluginul de afk
afk_slayer.sma | Afiseaza codul
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

new Float:spawn_origin[33][3], Float:after_origin[33][3];
new cvar_afktime, cvar_skipadmin;

public plugin_init()
{
	// CVAR' pentru AFK Time
	cvar_afktime = register_cvar("amx_afk_time", "15");
	cvar_skipadmin = register_cvar("amx_skip_admin", "1");

	// Ham Forward principal
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1);
}

public fw_PlayerSpawn_Post(Player)
{
	// Daca nu este in viata oprim totul
	if(!is_user_alive(Player))
		return;

	// Daca adminii au imunitate oprim totul
	if(get_pcvar_num(cvar_skipadmin) && is_user_admin(Player))
		return;

	// Aflam originea la spawn
	entity_get_vector(Player, EV_VEC_velocity, spawn_origin[Player]);

	// Verificam originea peste ceva timp
	set_task(float(get_pcvar_num(cvar_afktime)), "check_afk_time", Player);
}

public check_afk_time(Player)
{
	// Aflam noua origine
	entity_get_vector(Player, EV_VEC_velocity, after_origin[Player]);

	// Verificam Pozitia
	if(spawn_origin[Player][0] == after_origin[Player][0] && spawn_origin[Player][1] == after_origin[Player][1] && spawn_origin[Player][2] == after_origin[Player][2])
		user_silentkill(Player);
}
User avatar
Sokar
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 596
Joined: 13 Jan 2018, 21:18
Detinator Steam: Da
Fond eXtream: 0
Location: Constanța
Has thanked: 9 times
Been thanked: 5 times

22 Nov 2019, 16:48

e buguit, a stat un player nici o secunda afk si i-a dat slay
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

22 Nov 2019, 19:57

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

new Float:spawn_origin[33][3], Float:after_origin[33][3];
new cvar_afktime, cvar_skipadmin;

public plugin_init()
{
	// CVAR' pentru AFK Time
	cvar_afktime = register_cvar("amx_afk_time", "15");
	cvar_skipadmin = register_cvar("amx_skip_admin", "1");

	// Ham Forward principal
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1);
}

public fw_PlayerSpawn_Post(Player)
{
	// Daca nu este in viata oprim totul
	if(!is_user_alive(Player))	return;

	spawn_origin[Player][EOS]=0.0
	after_origin[Player][EOS]=0.0

	// Daca adminii au imunitate oprim totul
	if(get_pcvar_num(cvar_skipadmin) && is_user_admin(Player))	return;

	// Aflam originea la spawn
	entity_get_vector(Player, EV_VEC_origin, spawn_origin[Player]);

	// Verificam originea peste ceva timp
	set_task(float(get_pcvar_num(cvar_afktime)), "check_afk_time", Player+69);
}

public check_afk_time(Player)
{
	Player-=69
	if(!is_user_alive(Player))
	{
		remove_task(Player)
		return
	}

	// Aflam noua origine
	entity_get_vector(Player, EV_VEC_origin, after_origin[Player]);

	// Verificam Pozitia
	if(spawn_origin[Player][0] == after_origin[Player][0] && spawn_origin[Player][1] == after_origin[Player][1] && spawn_origin[Player][2] == after_origin[Player][2])	user_silentkill(Player);
}
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
endlessux
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 342
Joined: 21 Dec 2014, 10:23
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
SteamID: skrol_hns
Fond eXtream: 0
Has thanked: 31 times
Been thanked: 7 times
Contact:

17 Jun 2023, 22:43

levin wrote:
22 Nov 2019, 19:57

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

new Float:spawn_origin[33][3], Float:after_origin[33][3];
new cvar_afktime, cvar_skipadmin;

public plugin_init()
{
	// CVAR' pentru AFK Time
	cvar_afktime = register_cvar("amx_afk_time", "15");
	cvar_skipadmin = register_cvar("amx_skip_admin", "1");

	// Ham Forward principal
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1);
}

public fw_PlayerSpawn_Post(Player)
{
	// Daca nu este in viata oprim totul
	if(!is_user_alive(Player))	return;

	spawn_origin[Player][EOS]=0.0
	after_origin[Player][EOS]=0.0

	// Daca adminii au imunitate oprim totul
	if(get_pcvar_num(cvar_skipadmin) && is_user_admin(Player))	return;

	// Aflam originea la spawn
	entity_get_vector(Player, EV_VEC_origin, spawn_origin[Player]);

	// Verificam originea peste ceva timp
	set_task(float(get_pcvar_num(cvar_afktime)), "check_afk_time", Player+69);
}

public check_afk_time(Player)
{
	Player-=69
	if(!is_user_alive(Player))
	{
		remove_task(Player)
		return
	}

	// Aflam noua origine
	entity_get_vector(Player, EV_VEC_origin, after_origin[Player]);

	// Verificam Pozitia
	if(spawn_origin[Player][0] == after_origin[Player][0] && spawn_origin[Player][1] == after_origin[Player][1] && spawn_origin[Player][2] == after_origin[Player][2])	user_silentkill(Player);
}
exista posibilitatea sa-i mute la spectatori in loc sa primeasca slay?
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

18 Jun 2023, 12:56

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

new Float:spawn_origin[33][3], Float:after_origin[33][3];
new cvar_afktime, cvar_skipadmin;

public plugin_init()
{
	// CVAR' pentru AFK Time
	cvar_afktime = register_cvar("amx_afk_time", "15");
	cvar_skipadmin = register_cvar("amx_skip_admin", "1");

	// Ham Forward principal
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1);
}

public fw_PlayerSpawn_Post(Player)
{
	// Daca nu este in viata oprim totul
	if(!is_user_alive(Player))	return;

	spawn_origin[Player][EOS]=0.0
	after_origin[Player][EOS]=0.0

	// Daca adminii au imunitate oprim totul
	if(get_pcvar_num(cvar_skipadmin) && is_user_admin(Player))	return;

	// Aflam originea la spawn
	entity_get_vector(Player, EV_VEC_origin, spawn_origin[Player]);

	// Verificam originea peste ceva timp
	set_task(float(get_pcvar_num(cvar_afktime)), "check_afk_time", Player+69);
}

public check_afk_time(Player)
{
	Player-=69
	if(!is_user_alive(Player))
	{
		remove_task(Player)
		return
	}

	// Aflam noua origine
	entity_get_vector(Player, EV_VEC_origin, after_origin[Player]);

	// Verificam Pozitia
	if(spawn_origin[Player][0] == after_origin[Player][0] && spawn_origin[Player][1] == after_origin[Player][1] && spawn_origin[Player][2] == after_origin[Player][2])
	{
		if(is_user_alive(Player))
		{
			user_silentkill(Player);
		}

		cs_set_user_team(Player, CS_TEAM_SPECTATOR) // da se poate cu engclient_cmd , da nu se poate ghici daca merge pe orice sv
	}
}
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Post Reply

Return to “Cereri”

  • Information