Hideknife mereu activat

Modificari necesare ale pluginurilor

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Post Reply
aqualow
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 8
Joined: 23 Dec 2020, 18:23
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0

25 Dec 2020, 19:30

Problema: Trebuie sa scriu la fiecare runda /hideknife ca sa fie cutitul invizibil .Vreau sa scriu odata si sa ramana asa.

Code: Select all

#include < amxmodx >
#include < hamsandwich >
#include < cstrike >
#include < fun >
#include < fakemeta >
#include < engine >

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new bool:hide[33]
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_clcmd("say /hideknife","cmd_hide")
    
}
public client_putinserver(id) hide[id] = true

public cmd_hide(id)
{
    if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
    {
    if(hide[id])
    {
        ham_strip_weapon( id , "weapon_knife" );
        hide[id] = false
    }
    else
    {
        give_item(id,"weapon_knife")
        hide[id] = true
    }
    }
}

stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
{
if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;

new wId = get_weaponid(weapon);
if(!wId) return 0;

new wEnt;
while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0;

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt) ) return 0;
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);

set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));

return 1;
} 
RoyalServer 2
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3850
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: 76561198063679589
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 595 times
Contact:

05 Jan 2021, 19:12

Code: Select all

#include < amxmodx >
#include < cstrike >
#include < fakemeta >
#include < fun >
#include < hamsandwich >

#pragma tabsize 0

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new bool:hide[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /hideknife","cmd_hide")
	register_clcmd("say_team /hideknife","cmd_hide")
	
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","SPCMD",1)
}

public client_putinserver(id) hide[id] = false

public SPCMD(id)	if(is_user_alive(id)&&cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T&&hide[id]&&user_has_weapon(id,CSW_KNIFE))	ham_strip_weapon( id , "weapon_knife" );

public cmd_hide(id)
{
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
	{
		if(hide[id])
		{
			ham_strip_weapon( id , "weapon_knife" );
			hide[id] = false
		}
		else
		{
			give_item(id,"weapon_knife")
			hide[id] = true
		}
	}
}

stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
{
	if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
	
	new wId = get_weaponid(weapon);
	if(!wId) return 0;
	
	new wEnt;
	while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
	if(!wEnt) return 0;
	
	if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
	
	if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt) ) return 0;
	ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
	
	set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
	
	return 1;
} 
Nu îmi mai trimiteți PM pe forum! Nu merge să răspund
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Post Reply

Return to “Modificari pluginuri”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 12 guests