urgent, cine a cumparat bilete de avion prin esky?

Discutii despre tot ce nu se incadreaza in celelalte categorii.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori

Post Reply
Filiq_
Utilizator neserios
Utilizator neserios
Posts: 847
Joined: 02 Nov 2014, 18:21
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Reputatie: Fost Scripter eXtreamCS
Utilizator neserios
Fond eXtream: 0
Location: Constanta
Has thanked: 40 times
Been thanked: 30 times

17 Jul 2021, 11:16

am cumarat zilele trecute biletul de avion, am platit, dar in aplicatie apare rezercare incheiata iar in josul paginii imi apare retrimite confirmarea rezervarii, am zborul la 5 si inca n am primit biletul de avion, care ma poate ajuta cu o idee?

https://imgur.com/a/1YP4Amp
https://discord.gg/VABVdhXMrK ZM CSO server in working..
RoyalServer
Filiq_
Utilizator neserios
Utilizator neserios
Posts: 847
Joined: 02 Nov 2014, 18:21
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Reputatie: Fost Scripter eXtreamCS
Utilizator neserios
Fond eXtream: 0
Location: Constanta
Has thanked: 40 times
Been thanked: 30 times

17 Jul 2021, 11:28

Rainq wrote:
17 Jul 2021, 11:19
Trimite mail la ei cu problema
am incercat sa sun la ei si spune robotu ca sunt in afara orelor de program
https://discord.gg/VABVdhXMrK ZM CSO server in working..
zark
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 840
Joined: 29 Apr 2016, 17:11
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
SteamID: cosmin1512
Reputatie: Fost Manager VEST.eXtream.Ro
Fond eXtream: 0
Has thanked: 33 times
Been thanked: 39 times
Contact:

17 Jul 2021, 11:36

Am patit ceva de genul cand am completat seria si nr de buletin asa: SX-123456. S-a rezolvat prin completarea in felul urmator: SX123456, fara liniuta. Dupa ce am completat corect, am primit ticket-ul de imbarcare in cateva minute. Ma refer ca asa trebuie completat cand iti faci chek-in-ul online, confirmarea aia. Dupa ce completezi asa, primesti ticket-ul de imbarcare pe mail.
Filiq_
Utilizator neserios
Utilizator neserios
Posts: 847
Joined: 02 Nov 2014, 18:21
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Reputatie: Fost Scripter eXtreamCS
Utilizator neserios
Fond eXtream: 0
Location: Constanta
Has thanked: 40 times
Been thanked: 30 times

17 Jul 2021, 11:43

zark wrote:
17 Jul 2021, 11:36
Am patit ceva de genul cand am completat seria si nr de buletin asa: SX-123456. S-a rezolvat prin completarea in felul urmator: SX123456, fara liniuta. Dupa ce am completat corect, am primit ticket-ul de imbarcare in cateva minute. Ma refer ca asa trebuie completat cand iti faci chek-in-ul online, confirmarea aia. Dupa ce completezi asa, primesti ticket-ul de imbarcare pe mail.
acum am observat ce prostie am facut, ideea e ca trebuia pe ordinul de plata sa trec rezervarea si eu nu am facut asta, acum nu stiu ce sa fac, banii au fost trimisi la ei, dar presupun ca sistemul nu are cum sa isi dea seama de asta si eu am zborul in cateva ore si la telefon imi spun ca nu sunt in programul de lucru
https://discord.gg/VABVdhXMrK ZM CSO server in working..
zark
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 840
Joined: 29 Apr 2016, 17:11
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
SteamID: cosmin1512
Reputatie: Fost Manager VEST.eXtream.Ro
Fond eXtream: 0
Has thanked: 33 times
Been thanked: 39 times
Contact:

17 Jul 2021, 11:53

De obicei poti rezolva la aeroport problema. Incearca sa mergi la ghiseu si sa le arati ca ai facut plata si sa le explici situatia. Daca poti, du-te cu 2-3 ore inainte de zbor, ca sa fie destul timp sa iti rezolve problema. Cred ca te vor ajuta ei, ai toate dovezile ca ti-ai luat biletul respectiv.
Filiq_
Utilizator neserios
Utilizator neserios
Posts: 847
Joined: 02 Nov 2014, 18:21
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Reputatie: Fost Scripter eXtreamCS
Utilizator neserios
Fond eXtream: 0
Location: Constanta
Has thanked: 40 times
Been thanked: 30 times

17 Jul 2021, 11:55

zark wrote:
17 Jul 2021, 11:53
De obicei poti rezolva la aeroport problema. Incearca sa mergi la ghiseu si sa le arati ca ai facut plata si sa le explici situatia. Daca poti, du-te cu 2-3 ore inainte de zbor, ca sa fie destul timp sa iti rezolve problema. Cred ca te vor ajuta ei.
sunt in drum spre bucuresti, mersi mult de problema, le am trimis mesaj si lor prin formular chiar daca nu cred ca o sa mi raspunda

daca mai stie cineva ceva va rog sa ma anuntati
https://discord.gg/VABVdhXMrK ZM CSO server in working..
Post Reply

Return to “Discutii generale”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: BLEX [Bot] and 374 guests