Neseriozitate magazin magnet.ro (nu cumparati de aici) [informativ!]

Postarea in aceasta categorie se face doar cu DOVEZI DE INSELARE. Nu se permite reclama negativa sau pareri personale.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori

Florin.Caroli
Membru nou
Membru nou
Posts: 2
Joined: 24 Apr 2022, 14:55
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0

24 Apr 2022, 20:15

Buna seara,

Am comandat un storcator Philips Viva HR1855/70 de 800w de la firma SC MAGNET ONLINE SHOP SRL.

Cand coletul a ajuns acasa, era de fapt un alt model mai vechi, un HR1855/90 de 700w. Si surprinzator, era un produs resigilat, reconditionat si folosit (prin urmare avea urme de uzura), iar cand l-am cumparat de pe site, era clasificat bineinteles ca "nou".

Am facut o cerere de retur prin mail, iar ulterior, pe data de 16-04-2022, am fost contactat de catre un domn de pe numarul firmei, 0775.624.638.

Acesta mi-a spus ca va verifica luni, pe data de 18-04-2022 camerele ca sa vada greseala lor si ca il pot expedia. Zis si facut, luni, pe 18-04-2022, am expediat prin Fan Curier coletul, iar urmatoarea zi a ajuns in posesia firmei.

Cand coletul a ajuns la ei, mi-au dat un email cat un roman in care mi-au spus ca de fapt eu l-am folosit excesiv si i-am produs "extrem de multe zgarieturi", prin urmare ei nu pot accepta returul. Mai mult, pe conversatia de Whatsapp mi-au spus ca il pot trimite, iar in mail mi-au spus ca de fapt trebuia sa astept procedurile lor de verificare, eu cazand de fapt de vina pentru greseala lor.

Nici nu mai raspund la telefon, am ramas fara bani si fara storcator, iar pe site-ul magnet.ro au listat produsul drept "resigilat" si cu titlul de HR1855/70, respectiv cel de 800w (care e de fapt de culoare negru, fiind cu totul alt model).

Nici nu aveam ce sa ii fac la storcator in 2-3 zile, pozele pe care mi le-au trimis ei pe Whatsapp cu storcatorul erau haotice, era un produs extrem de uzat, bineinteles fiind altul de-al lor.

Am facut reclamatie la ANPC.

Intrucat nu m-am asteptat sa mi se intample asa ceva vreodata, imi pare rau ca nu am facut poze la storcator cand mi-a venit.

Dovezi:

https://ibb.co/tqq8TwX
https://ibb.co/ZNw1fGw
https://ibb.co/yfvPvgS
https://ibb.co/qJYm6K4
https://ibb.co/0tHSTkF
https://ibb.co/176zFVm
https://ibb.co/b22JfwQ
https://ibb.co/2ZYJMt0
https://ibb.co/LDyDVf9
https://ibb.co/PxG3FPL
https://ibb.co/tx7yWFt

tags: scam, scammeri, tepari, neseriosi, neserios, tepe, hot, hoti
RoyalServer
User avatar
alchem
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 416
Joined: 26 Nov 2012, 22:49
Detinator Steam: Da
CS Status: Non timebo mala
Detinator server CS: Da
SteamID: noctemS
Reputatie: Fost Moderator
Location: Deva
Has thanked: 8 times
Been thanked: 80 times

25 Apr 2022, 23:28

Nu prea pare ok, era bine daca aveai poze cu "produsul", eu comand frecvent (2+ ani) de la magNet, si nu am avut niciodata probleme cu produsele.
Where is your god ?
Gods & Monsters Corp.
https://www.facebook.com/alchemeso
User avatar
dWTRICKERPLAJERR
Utilizator neserios (tepar)
Utilizator neserios (tepar)
Posts: 150
Joined: 18 Jan 2022, 13:26
Detinator Steam: Da
CS Status: the carpathian annihilation.
Detinator server CS: yes sir.
SteamID: veteran player.
Reputatie: Tepar, (c)Warning
Fond eXtream: 0
Location: Pitești , Argeș , România.
Discord: wag wan big bruda
Has thanked: 18 times
Been thanked: 14 times
Contact:

25 Apr 2022, 23:38

alchem wrote:
25 Apr 2022, 23:28
Nu prea pare ok, era bine daca aveai poze cu "produsul", eu comand frecvent (2+ ani) de la magNet, si nu am avut niciodata probleme cu produsele.

să arăți și tu dovezile în care ai primit produsele exact cum trebuie , sau măcar că ai comandat de la ei .
Image
LISTĂ DE TRANZACȚII
| Afiseaza codul
Listă tranzacții extreamcs 2022
FORUM | MINISTERUL APĂRĂRII NAȚIONALE | ZP.STRANGERS.RO#1
Vrei să urmezi o carieră militară ? Intră pe mapn.ro
The Kalu
Fost administrator
Fost administrator
Posts: 13712
Joined: 09 Oct 2010, 12:39
Detinator Steam: Da
CS Status: In grajd!
SteamID: kalulord
Reputatie: Fost Administrator
Fost membru Club eXtreamCS (6 luni)
Nume anterior: Terra
Location: Romania, Ploiesti
Has thanked: 328 times
Been thanked: 646 times
Contact:

26 Apr 2022, 03:23

Va zic doar atât, sunt cu sutele site uri d-astea și mai nou sunt parteneri și cu emag.Mai sunt și jepcari care încearcă sa bage produse de pe grupul Alibaba(china) pe emag la preturi mari.Ferea de ăștia, am postat și eu un site cu periuța de dinți greșită 🤣🤣

Site ul este melarox.
Image
User avatar
alchem
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 416
Joined: 26 Nov 2012, 22:49
Detinator Steam: Da
CS Status: Non timebo mala
Detinator server CS: Da
SteamID: noctemS
Reputatie: Fost Moderator
Location: Deva
Has thanked: 8 times
Been thanked: 80 times

29 Apr 2022, 21:03

dWTRICKERPLAJERR wrote:
25 Apr 2022, 23:38
alchem wrote:
25 Apr 2022, 23:28
Nu prea pare ok, era bine daca aveai poze cu "produsul", eu comand frecvent (2+ ani) de la magNet, si nu am avut niciodata probleme cu produsele.

să arăți și tu dovezile în care ai primit produsele exact cum trebuie , sau măcar că ai comandat de la ei .
Comand pentru firma telefonic.

Iti fac poza la produsele care sunt uzate deja, daca chiar insisti.
Where is your god ?
Gods & Monsters Corp.
https://www.facebook.com/alchemeso
Magnus_magNETro
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 6
Joined: 21 Jun 2022, 18:31
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

24 Jun 2022, 16:48

Bună ziua.

Produsele noastre vin exclusiv de la reprezentanțele producătorilor pentru că operăm doar pe canal alb (oficial). Toate produsele vin pe paleți sigilați în cutii sigilate. Puteți vedea și pe alte site-uri de profil notele pe care ni le acordă ceilalți clienți, tratăm lucrurile foarte serios, chiar și acest răspuns denaturat. Ceea ce noi am publicat mai jos putem proba fără probleme având în vedere că toată comunicarea s-a făcut în scris, totuși, incidentul acesta pentru noi este extrem de regretabil, pentru că depunem mari eforturi ca toți clienții noștri să fie mulțumiți de achiziție:
1. Ați comandat în data de 12.04.22 (marți la ora 13:24) un storcător HR1855/70 (negru). Din păcate, la picking, s-a produs o eroare umană, v-am expediat într-adevăr un HR1855/90 (roșu cu alb).
2. Ați recepționat coletul a doua zi după nici 23 de ore (13.04.22, miercuri la ora 11:05). Produsele noastre sunt noi, vin direct de la producător, condiția lor este întotdeauna extrem de bună, chiar și a cutiei exterioare. Dacă este resigilat, este specificat acest aspect în titlu, iar dumneavoastră ați plasat comanda pentru un produs nou. Conform cu ceea ce este stipulat pe site-ul nostru la secțiunea de livrare (https://www.magnet.ro/Pagini/mod-de-livrare), termeni și condiții cu care ați fost de acord la plasarea comenzii, v-am recomandat ca bună practică să efectuați în 15 minute de la recepție verificarea integrității, orice problemă notabilă: poze pe WhatsApp. Nu ne-ați apelat în niciun punct specificând faptul că ați primit o altă culoare sau (de fapt, și mai important) faptul că ați recepționat ceea ce afirmați în mod intenționat eronat acum: un produs resigilat.
3. După 3 zile calendaristice (sâmbătă la ora 09:10) nu ați plasat o cerere de retur, ci ați trimis un email către mai multe adrese de email în care ați scris atât: “Buna ziua, Doresc retur la comanda #xxxxx. Multumesc!”. V-am contactat totuși pe WhatsApp la ora 10:17, v-am trimis toate informațiile rezumate necesare oricărui client care dorește retur, la care de abia atunci ați specificat următoarele: “Este in ambalajul original si nu a fost folosit. Ma asteptam sa fie negru si cu ala unde curge sucul sa se roteasca”, semn că pentru a determina funcționalitățile respective, l-ați scos cel puțin din cutie. V-am rugat să ne expediați poze cu ceea ce ați afirmat (conform cu procedura care trebuia aplicată de dumneavoastră în primele 15 minute de la intrarea în posesie), noi urmând să confirmăm afirmația dumneavoastră de abia luni, atunci putem verifica toate momentele de la data expedierii și dacă era așa cum spuneați, vă făceam cerere de ridicare și vă returnam toți bănuții, doar așa era corect, fiind greșeala noastră. REPETĂM: până acum, în absolut niciun punct, nu ați afirmat că produsul primit era resigilat, nici poze cu starea/culoarea declarată pe WhatsApp nu ne-ați trimis.
4. Luni am trimis cerere la colegi pentru verificare și până să apuce să verifice/ateste spusele dumneavoastră, am primit SMS cu AWB generat de dumneavoastră. L-ați și predat curierului, nu ați așteptat să verificăm și noi. 100% noi ar fi trebuit să suportăm costurile transportului retur.
5. Având experiență de peste 16 ani cu produse premium, cunoaștem multe exigențe, dar avem și experiențe neplăcute cu clienți care doresc să folosească produse de la producători de top, dar să nu-și asume consecințele după aceste acțiuni. Așadar, după ce orice colet de retur ajunge la noi, îl analizăm/desigilăm sub cameră video cu poze la D-SLR pentru a însoți cu dovezi orice declarație oficială venită din partea noastră. Starea produsului era una clară de produs extrem de agresiv igienizat (probabil cu partea abrazivă a unui burete nou): toată cana în care sucul ajunge după extracție era extrem de zgâriată (atât pe interior, cât și pe exterior). Gâtul care facilitează ajungerea materiei prime în camera de procesare... zgâriat pe lung, igienizat incorect. Capacul storcătorului... igienizat incorect. Peretele central... câteva zgârieturi adânci, printre altele. Corpul alb și glossy al storcătorului... multe zgârieturi fine, dar greu de capturat, am surprins doar câteva. Chiar și sita de metal era zgâriată. Decât să ajungă așa la noi, am fi preferat să nu-l mai spălați dumneavoastră.
6. V-am expediat pozele rezultate în urma analizei pe WhatsApp, însoțite puțin mai târziu pe mail de cotațiile service-ului oficial pentru doar 2 dintre componentele storcătorului (acestea se găsesc momentan pe stoc, iar altele nu se găsesc). Nu ați ales să răspundeți la mail, în schimb a doua zi cineva apropiat dumneavoastră (care s-a prezentat drept mătușă cu pile ANPC) ne-a somat să vă returnăm toți banii, c-am relatat numai minciuni în mail. Am rugat-o să se rezume la conversație în scris, este cea mai bună cale de urmat în aceste cazuri, unde se aplică astfel de presiuni. Putem proba c-am discutat cu dumneavoastră la telefon și că vi s-a răspuns (avem apelul și numărul de minute în care am fost angajați în acea conversație).
7. Produsul nu avea cum să fie deja listat pe site cu o culoare incorectă, pentru că returul dumneavoastră este în continuare un caz deschis.
Un întreg spectacol, pornit de la o greșeală la expediere care într-adevăr ne aparține (a fost ales un produs greșit de la raft), dar odată ce ați determinat că produsul nu este cel dorit... nu trebuia să-l folosiți (mai ales în modul în care l-am primit). Dacă dumneavoastră vi se pare roman toată munca la care dumneavoastră ne-ați forțat să o întreprindem, spune multe despre modul în care storcătorul a fost utilizat, și mai ales despre faptul că ați ales să nu respectați procedurile noastre.
Regretăm modul calomnios în care alegeți să vă exteriorizați, aveți întotdeauna opțiunea de a vă primi înapoi storcătorul utilizat necorespunzător.

Ne pare rău că am ajuns în această situație, nici nu am știut că există această postare, am fi răspuns mai devreme, dar dacă tot am ajuns să ne apărăm reputația pe un forum de Counter Strike... clientul a crezut că ne dă un no scope superb în cădere din cortul preferat, dar dispozitivul C4 plantat s-a dovedit a fi un mare dud. Sau am avut kit-ul de dezamorsare echipat (dacă ultima parte este cringey... nu am avut timp de mai multe, timpul ni-l dedicăm servirii cât mai corecte).

Cu stimă,
Echipa magNET.ro.
The Kalu
Fost administrator
Fost administrator
Posts: 13712
Joined: 09 Oct 2010, 12:39
Detinator Steam: Da
CS Status: In grajd!
SteamID: kalulord
Reputatie: Fost Administrator
Fost membru Club eXtreamCS (6 luni)
Nume anterior: Terra
Location: Romania, Ploiesti
Has thanked: 328 times
Been thanked: 646 times
Contact:

24 Jun 2022, 17:03

Magnus_magNETro wrote:
24 Jun 2022, 16:48
Ne pare rău că am ajuns în această situație, nici nu am știut că există această postare, am fi răspuns mai devreme, dar dacă tot am ajuns să ne apărăm reputația pe un forum de Counter Strike... clientul a crezut că ne dă un no scope superb în cădere din cortul preferat, dar dispozitivul C4 plantat s-a dovedit a fi un mare dud. Sau am avut kit-ul de dezamorsare echipat (dacă ultima parte este cringey... nu am avut timp de mai multe, timpul ni-l dedicăm servirii cât mai corecte).

Cu stimă,
Echipa magNET.ro.
Din moment ce a fost vina voastra livrand un produs care nu este conform descrierii din comanda clientului trebuia sa acceptati returul si sa ii dati banii omului fara prea multa palavrageala, stiu ca un retur nu se face asa de usor dar pana la urma nu el a gresit.Produsul neconform trebuia achitat de catre cel care a manevrat si incarcat marfa, iar clientul sa aiba banii returnati! Numai bine
Image
Magnus_magNETro
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 6
Joined: 21 Jun 2022, 18:31
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

24 Jun 2022, 17:07

The Kalu wrote:
24 Jun 2022, 17:03
Magnus_magNETro wrote:
24 Jun 2022, 16:48
Ne pare rău că am ajuns în această situație, nici nu am știut că există această postare, am fi răspuns mai devreme, dar dacă tot am ajuns să ne apărăm reputația pe un forum de Counter Strike... clientul a crezut că ne dă un no scope superb în cădere din cortul preferat, dar dispozitivul C4 plantat s-a dovedit a fi un mare dud. Sau am avut kit-ul de dezamorsare echipat (dacă ultima parte este cringey... nu am avut timp de mai multe, timpul ni-l dedicăm servirii cât mai corecte).

Cu stimă,
Echipa magNET.ro.
Din moment ce a fost vina voastra livrand un produs care nu este conform descrierii din comanda clientului trebuia sa acceptati returul si sa ii dati banii omului fara prea multa palavrageala, stiu ca un retur nu se face asa de usor dar pana la urma nu el a gresit.Produsul neconform trebuia achitat de catre cel care a manevrat si incarcat marfa, iar clientul sa aiba banii returnati! Numai bine
Picking incorect făcut, da, am recunoscut, în afară de adevăr nu avem altceva de afișat. Facem treabă bună, dar nu suntem roboți, nici perfecți nu ne credem.

În același timp, dacă se întoarce clientul cu guma mestecată... deși aroma livrată a fost cea incorect dorită de client... unde e logica? Era mai mult decât ok totul dacă nu îl folosea și nu arăta atât de deteriorat.
The Kalu
Fost administrator
Fost administrator
Posts: 13712
Joined: 09 Oct 2010, 12:39
Detinator Steam: Da
CS Status: In grajd!
SteamID: kalulord
Reputatie: Fost Administrator
Fost membru Club eXtreamCS (6 luni)
Nume anterior: Terra
Location: Romania, Ploiesti
Has thanked: 328 times
Been thanked: 646 times
Contact:

24 Jun 2022, 17:44

Magnus_magNETro wrote:
24 Jun 2022, 17:07
The Kalu wrote:
24 Jun 2022, 17:03
Magnus_magNETro wrote:
24 Jun 2022, 16:48
Ne pare rău că am ajuns în această situație, nici nu am știut că există această postare, am fi răspuns mai devreme, dar dacă tot am ajuns să ne apărăm reputația pe un forum de Counter Strike... clientul a crezut că ne dă un no scope superb în cădere din cortul preferat, dar dispozitivul C4 plantat s-a dovedit a fi un mare dud. Sau am avut kit-ul de dezamorsare echipat (dacă ultima parte este cringey... nu am avut timp de mai multe, timpul ni-l dedicăm servirii cât mai corecte).

Cu stimă,
Echipa magNET.ro.
Din moment ce a fost vina voastra livrand un produs care nu este conform descrierii din comanda clientului trebuia sa acceptati returul si sa ii dati banii omului fara prea multa palavrageala, stiu ca un retur nu se face asa de usor dar pana la urma nu el a gresit.Produsul neconform trebuia achitat de catre cel care a manevrat si incarcat marfa, iar clientul sa aiba banii returnati! Numai bine
Picking incorect făcut, da, am recunoscut, în afară de adevăr nu avem altceva de afișat. Facem treabă bună, dar nu suntem roboți, nici perfecți nu ne credem.

În același timp, dacă se întoarce clientul cu guma mestecată... deși aroma livrată a fost cea incorect dorită de client... unde e logica?
A stat produsul 2-3 zile la el pana s-a efectuat toata treaba cureturul din ce observ, produsul respectiv ca sa aiba urme de uzura trebuia folosit ceva timp ca nu se zgarie imediat si tind sa cred ca s-a livrat un produs resigilat iar la returul facut de el s-a "constatat" treaba asta.Chiar daca il folosea si observa ca nu este aceasi culoare poate sa il returneze din ORICE MOTIV daca il cumpara online!!! LEGE bo$$!
Under EU rules, a trader must repair, replace, reduce the price or give you a refund if goods you bought turn out to be faulty or do not look or work as advertised.

If you bought a product or a service online or outside of a shop (by telephone, mail order, from a door-to-door salesperson), you also have the right to cancel and return your order within 14 days, for any reason and without a justification.
https://europa.eu/youreurope/citizens/c ... dex_en.htm

Eu am cumparat un HDD seagate de 1TB de la o firma din orasul meu si nu online, l-am folosit 5 zile dupa care prezenta bad sectors apoi l-am trimis in service-ul lor spunand ca este perfect functional desi hd sentinel spunea altceva.Am apelat la protectia consumatorului si m-au rezolvat, de atunci nu mai stau la discutii multe cu firmele si apelez la ANPC!
Image
Magnus_magNETro
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 6
Joined: 21 Jun 2022, 18:31
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

24 Jun 2022, 18:02

No bosses here, din fericire.

Clientul primește alt procesor, alt socket, încearcă să instaleze, deteriorează ceva în procesul instalării, dar după tine, totul este a-OK, pentru că magazinul a trimis procesorul greșit, dar placa de bază corectă. Era de datoria clientului să încerce, nu-i așa? At least... give it a good go.
Clientul primește aparatul de tuns incorect, aceeași gamă, dar cod diferit, diferă accesorii. Se tunde complet, apoi raportează produs incorect primit, trebuie după tine să expediem toți banii înapoi, deși produsele din categorie de îngrijire personală au condiții specifice.
Clientul primește laptop similar, nu cu aceleași specificații, același producător, display identic, poate diferă RAM-ul, practic coduri apropiate ca și specificații. Vede acest lucru, dar instalează tot, activează tot. Poate deteriorează și display-ul din greșeală.
Clientul primește SSD diferit, mici variații de viteze. Îl formatează.
Clientul primește aspirator diferit, aspiră totul prin casă, poate dă și prin vecini. Deși are consumabile și poate nu a respectat anumite condiții de inițializare, totul trebuie acoperit. Got it.
Clientul primește espressor de culoare diferită. Instalează, nu citește manualul, bagă aer pe circuit, scapă produsul pe jos, filtrul este consumabil, dar, după tine, e business by proxy.
Clientul primește friteuză, culoare diferită. Gătește în ea 3 zile, zgârie coșul intern cu acoperire teflon, dar e ok, pentru că "atâta timp cât magazinul a trimis altă culoare", it's open season boys!

Exemplul cu HDD-ul clar prezintă o dovadă clară, palpabilă, nici nu mă așteptam la altă reacție din partea ANPC, dar aparent ceea ce citezi doar zgârie suprafața. "Produsul trebuie să fie conform" este o altă parte, iar storcătorul este ultra zgâriat, plin de zgârieturi fine, se puteau prezenta la o simplă spălare incorectă/agresivă/cu articolul de curățare nepotrivit.
User avatar
kidd0x
Utilizator neserios (tepar)
Utilizator neserios (tepar)
Posts: 1054
Joined: 06 Oct 2018, 14:41
Detinator Steam: Da
SteamID: /id/kidd0x/
Reputatie: Utilizator neserios (tepar!)
Fond eXtream: 0
Location: Constangeles
Discord: kidd0x
Has thanked: 172 times
Been thanked: 81 times

24 Jun 2022, 23:03

Magnus_magNETro wrote:
24 Jun 2022, 18:02
No bosses here, din fericire.

Clientul primește alt procesor, alt socket, încearcă să instaleze, deteriorează ceva în procesul instalării, dar după tine, totul este a-OK, pentru că magazinul a trimis procesorul greșit, dar placa de bază corectă. Era de datoria clientului să încerce, nu-i așa? At least... give it a good go.
Clientul primește aparatul de tuns incorect, aceeași gamă, dar cod diferit, diferă accesorii. Se tunde complet, apoi raportează produs incorect primit, trebuie după tine să expediem toți banii înapoi, deși produsele din categorie de îngrijire personală au condiții specifice.
Clientul primește laptop similar, nu cu aceleași specificații, același producător, display identic, poate diferă RAM-ul, practic coduri apropiate ca și specificații. Vede acest lucru, dar instalează tot, activează tot. Poate deteriorează și display-ul din greșeală.
Clientul primește SSD diferit, mici variații de viteze. Îl formatează.
Clientul primește aspirator diferit, aspiră totul prin casă, poate dă și prin vecini. Deși are consumabile și poate nu a respectat anumite condiții de inițializare, totul trebuie acoperit. Got it.
Clientul primește espressor de culoare diferită. Instalează, nu citește manualul, bagă aer pe circuit, scapă produsul pe jos, filtrul este consumabil, dar, după tine, e business by proxy.
Clientul primește friteuză, culoare diferită. Gătește în ea 3 zile, zgârie coșul intern cu acoperire teflon, dar e ok, pentru că "atâta timp cât magazinul a trimis altă culoare", it's open season boys!

Exemplul cu HDD-ul clar prezintă o dovadă clară, palpabilă, nici nu mă așteptam la altă reacție din partea ANPC, dar aparent ceea ce citezi doar zgârie suprafața. "Produsul trebuie să fie conform" este o altă parte, iar storcătorul este ultra zgâriat, plin de zgârieturi fine, se puteau prezenta la o simplă spălare incorectă/agresivă/cu articolul de curățare nepotrivit.
Bai nene, ce atata tam tam, ai gresit dai omului banii inapoi
Magnus_magNETro
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 6
Joined: 21 Jun 2022, 18:31
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

24 Jun 2022, 23:06

Cu cea mai mare plăcere, dar clientul refuză să răspundă la mail-urile expediate. El avea de luat o decizie, pentru că nu i s-a expediat un resigilat. El a achitat și transport la retur, lucru greu de înțeles pentru ceea ce clientul reclamă dacă avea dreptate.

Dacă aveți preconcepții sau ați intrat deja în această postare cu o concluzie trasă pe baza titlului (pentru că nimeni nu minte online, chiar deloc), nu prea mai avem cum să vă convingem de nimic, tot ce s-a putut posta aici, s-a postat.
Locked

Return to “Security zone”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 13 guests