Neseriozitate magazin magnet.ro (nu cumparati de aici) [informativ!]

Postarea in aceasta categorie se face doar cu DOVEZI DE INSELARE. Nu se permite reclama negativa sau pareri personale.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori

User avatar
mihay11
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 372
Joined: 03 Nov 2018, 16:24
Detinator Steam: Da
Detinator server CS: CS.WTFCS.COM
SteamID: mihai50inbrat
Fond eXtream: 0
Has thanked: 17 times
Been thanked: 19 times

25 Jun 2022, 14:36

N3v3rM1nd wrote:
24 Jun 2022, 23:03
Magnus_magNETro wrote:
24 Jun 2022, 18:02
No bosses here, din fericire.

Clientul primește alt procesor, alt socket, încearcă să instaleze, deteriorează ceva în procesul instalării, dar după tine, totul este a-OK, pentru că magazinul a trimis procesorul greșit, dar placa de bază corectă. Era de datoria clientului să încerce, nu-i așa? At least... give it a good go.
Clientul primește aparatul de tuns incorect, aceeași gamă, dar cod diferit, diferă accesorii. Se tunde complet, apoi raportează produs incorect primit, trebuie după tine să expediem toți banii înapoi, deși produsele din categorie de îngrijire personală au condiții specifice.
Clientul primește laptop similar, nu cu aceleași specificații, același producător, display identic, poate diferă RAM-ul, practic coduri apropiate ca și specificații. Vede acest lucru, dar instalează tot, activează tot. Poate deteriorează și display-ul din greșeală.
Clientul primește SSD diferit, mici variații de viteze. Îl formatează.
Clientul primește aspirator diferit, aspiră totul prin casă, poate dă și prin vecini. Deși are consumabile și poate nu a respectat anumite condiții de inițializare, totul trebuie acoperit. Got it.
Clientul primește espressor de culoare diferită. Instalează, nu citește manualul, bagă aer pe circuit, scapă produsul pe jos, filtrul este consumabil, dar, după tine, e business by proxy.
Clientul primește friteuză, culoare diferită. Gătește în ea 3 zile, zgârie coșul intern cu acoperire teflon, dar e ok, pentru că "atâta timp cât magazinul a trimis altă culoare", it's open season boys!

Exemplul cu HDD-ul clar prezintă o dovadă clară, palpabilă, nici nu mă așteptam la altă reacție din partea ANPC, dar aparent ceea ce citezi doar zgârie suprafața. "Produsul trebuie să fie conform" este o altă parte, iar storcătorul este ultra zgâriat, plin de zgârieturi fine, se puteau prezenta la o simplă spălare incorectă/agresivă/cu articolul de curățare nepotrivit.
Bai nene, ce atata tam tam, ai gresit dai omului banii inapoi
Daca nu stii nimic despre firme, protectia consumatorului, drept, dreptul de returnare, nu mai vorbi aiurea. Firma trebuie sa respecte anumite legi, criterii, reguli, precum si clientul/consumatorul, care atunci cand foloseste/cumpara de la o firma e de acord sau ar trebui sa fie cu termenii si conditiile lor [livrare, returnare etc.]

https://www.magnet.ro/Pagini/garantii-si-retur

"Va rugam sa cititi cu atentie conditiile de mai jos:

Produsele pe care doriti sa le returnati trebuie să fie în aceeași stare în care le-ati primit și sa fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat."
RoyalServer 2
User avatar
nonamefortoday
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 410
Joined: 22 Jan 2020, 18:12
Detinator Steam: Da
Fond eXtream: 0
Has thanked: 20 times
Been thanked: 39 times

25 Jun 2022, 15:37

Poate omului chiar asa ia venit produsul, zgariat.
Atata timp cat ati facut o greseala ar trebui sa va asumati acest lucru si sa inapoiati banii. Teoretic omul a platit o suma de bani pentru produsul X, dar a primit produsul Y
Foarte bine ca ati raspuns la acest topic si v-ati aratat adevarata fata, bine de stiut sa nu comand de la voi in viitor.
User avatar
mihay11
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 372
Joined: 03 Nov 2018, 16:24
Detinator Steam: Da
Detinator server CS: CS.WTFCS.COM
SteamID: mihai50inbrat
Fond eXtream: 0
Has thanked: 17 times
Been thanked: 19 times

25 Jun 2022, 16:24

mihay11 wrote:
25 Jun 2022, 14:36
N3v3rM1nd wrote:
24 Jun 2022, 23:03
Magnus_magNETro wrote:
24 Jun 2022, 18:02
No bosses here, din fericire.

Clientul primește alt procesor, alt socket, încearcă să instaleze, deteriorează ceva în procesul instalării, dar după tine, totul este a-OK, pentru că magazinul a trimis procesorul greșit, dar placa de bază corectă. Era de datoria clientului să încerce, nu-i așa? At least... give it a good go.
Clientul primește aparatul de tuns incorect, aceeași gamă, dar cod diferit, diferă accesorii. Se tunde complet, apoi raportează produs incorect primit, trebuie după tine să expediem toți banii înapoi, deși produsele din categorie de îngrijire personală au condiții specifice.
Clientul primește laptop similar, nu cu aceleași specificații, același producător, display identic, poate diferă RAM-ul, practic coduri apropiate ca și specificații. Vede acest lucru, dar instalează tot, activează tot. Poate deteriorează și display-ul din greșeală.
Clientul primește SSD diferit, mici variații de viteze. Îl formatează.
Clientul primește aspirator diferit, aspiră totul prin casă, poate dă și prin vecini. Deși are consumabile și poate nu a respectat anumite condiții de inițializare, totul trebuie acoperit. Got it.
Clientul primește espressor de culoare diferită. Instalează, nu citește manualul, bagă aer pe circuit, scapă produsul pe jos, filtrul este consumabil, dar, după tine, e business by proxy.
Clientul primește friteuză, culoare diferită. Gătește în ea 3 zile, zgârie coșul intern cu acoperire teflon, dar e ok, pentru că "atâta timp cât magazinul a trimis altă culoare", it's open season boys!

Exemplul cu HDD-ul clar prezintă o dovadă clară, palpabilă, nici nu mă așteptam la altă reacție din partea ANPC, dar aparent ceea ce citezi doar zgârie suprafața. "Produsul trebuie să fie conform" este o altă parte, iar storcătorul este ultra zgâriat, plin de zgârieturi fine, se puteau prezenta la o simplă spălare incorectă/agresivă/cu articolul de curățare nepotrivit.
Bai nene, ce atata tam tam, ai gresit dai omului banii inapoi
Daca nu stii nimic despre firme, protectia consumatorului, drept, dreptul de returnare, nu mai vorbi aiurea. Firma trebuie sa respecte anumite legi, criterii, reguli, precum si clientul/consumatorul, care atunci cand foloseste/cumpara de la o firma e de acord sau ar trebui sa fie cu termenii si conditiile lor [livrare, returnare etc.]

https://www.magnet.ro/Pagini/garantii-si-retur

"Va rugam sa cititi cu atentie conditiile de mai jos:

Produsele pe care doriti sa le returnati trebuie să fie în aceeași stare în care le-ati primit și sa fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat."
nu iau apararea nimanui, doar ca idee, eu nu cred/recomand pe nimeni aici
Magnus_magNETro
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 6
Joined: 21 Jun 2022, 18:31
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

25 Jun 2022, 16:28

nonamefortoday wrote:
25 Jun 2022, 15:37
Poate omului chiar asa ia venit produsul, zgariat.
Atata timp cat ati facut o greseala ar trebui sa va asumati acest lucru si sa inapoiati banii. Teoretic omul a platit o suma de bani pentru produsul X, dar a primit produsul Y
Foarte bine ca ati raspuns la acest topic si v-ati aratat adevarata fata, bine de stiut sa nu comand de la voi in viitor.
Când am fost contactați sâmbătă de către client am cerut răgaz până luni, pentru că depozitul are camere pe fiecare unghi și masă de lucru, am fi văzut exact ce s-a întâmplat și am fi contactat clientul, am fi făcut AWB de ridicare și cum ar fi ajuns la noi am fi autorizat suma de retur și aici s-ar fi terminat tot, cu toate scuzele de rigoare, vedeți și notele de pe site-urile de profil unde operăm, nu ne jucăm cu timpul și resursele clienților. Greșelile se îndreaptă, pentru că fiecare interacțiune este o oportunitate pentru alți clienți să ne descopere, iar acest client era la prima comandă.

Conform cu termenii și condițiile noastre, brandurile care nu sunt importate și distribuite oficial de către noi trebuie returnate direct la locația din București, există o delimitare clară pe această parte, pentru că la Cluj-Napoca este departamentul nostru de service, acolo sunt tehnicienii noștri, acolo are logică ca brandurile noastre (Instant Pot, Angel Juicer, KoMo, la.va, șamd) să fie returnate pentru analiză retur și/sau servisare/aducere la conformitate, implicit nu există resigilate Philips, TEFAL, BOSCH, șamd la Cluj-Napoca, aceste branduri A mainstream neimportate de noi se păstrează doar la București.

Pe camere am văzut clar că s-a desigilat pentru picking un bax nou de 2 storcătoare de culoare greșită, colegul apucă repede o cutie nouă de carton CO5 și coletează pe fugă, cât noi procesam datele și generam documentele de predare curier, acesta urmând să ridice coletele din acea zi în câteva minute. Stresul este mare, sunt și momente în care sunt multe de făcut pe loc, nu îi caut scuze colegului, dar având în vedere de câți ani operăm, astfel de postări malițioase nu veți găsi la adresa noastră, preferăm întotdeauna să lăsăm loc de bună ziua, dacă se poate. Procedurile s-au ajustat de la acest incident, nici nu am mai avut astfel de încurcături.

Fiecare magazin o să aibă parte de asemenea interacțiuni, unele sunt uneori bine-meritate, dar este foarte ușor să faci rău și astfel de postări (încărcate de la titlul click-baity) nu ajută comunitatea de magazine online cu antreprenori români care încearcă să facă lucrurile cât mai corect (au stoc oficial, livrează cu un curier cât de cât serios, comunică deschis și transparent, șamd) pentru că din păcate există multe magazine care practică partea gri a comerțului și până la urmă, consumatorii sunt cei care vor pierde dacă nu sunt informați.

Clientului totuși i s-a transmis express să verifice coletul în primele 15 minute, orice problemă, poze pe WhatsApp, pentru că la plasarea comenzii a specificat următoarele la comentarii: "Buna ziua, Am comandat de pe alt site acelasi produs catalogat ca "nou" si a venit resigilat si defect, chiar si cutia a venit foarte deteriorata. Va rog sa imi trimiteti un produs nou si sigilat. Va multumesc!", motiv pentru care l-am și sunat să-l anunțăm de fereastra de verificare integritate, cum să procedeze, dar la momentul returului acest comentariu nouă ne-a ridicat multe semne de întrebare, în special pentru că a achitat transportul retur. Dacă ai avut deja o experiență negativă pe acel produs... de ce nu ai verifica pe loc coletele? Sunt contracte la distanță și au condiții specifice.
Magnus_magNETro
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 6
Joined: 21 Jun 2022, 18:31
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

25 Jun 2022, 16:53

nonamefortoday wrote:
25 Jun 2022, 15:37
Poate omului chiar asa ia venit produsul, zgariat.
Atata timp cat ati facut o greseala ar trebui sa va asumati acest lucru si sa inapoiati banii. Teoretic omul a platit o suma de bani pentru produsul X, dar a primit produsul Y
Foarte bine ca ati raspuns la acest topic si v-ati aratat adevarata fata, bine de stiut sa nu comand de la voi in viitor.
Deși și mie îmi place pateul vegetal, îmi este puțin frică să întreb: care față adevărată sau unde ai văzut-o?
tipmeister
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 159
Joined: 20 Mar 2019, 22:26
Detinator Steam: Da
CS Status: Inactiv
SteamID: tipmeister1ro
Fond eXtream: 0
Location: Braila
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

13 Jul 2022, 15:05

Sa ne arati si noua ce raspuns ai primit de la ANPC.
User avatar
Mădălin
Administrator
Administrator
Posts: 5293
Joined: 06 Mar 2013, 21:40
Detinator Steam: Nu
Reputatie: Administrator
Fost manager cs.extream.ro
Web designer
Administratorul anului 2023
Has thanked: 45 times
Been thanked: 310 times
Contact:

14 Jul 2022, 01:15

OP-ul nu mai este activ la acest subiect, ultima vizita a fost pe data de 26 aprilie, ceea ce duce la inchiderea acestui subiect si ramas drept ca unul informativ.

P.S: Mi se pare lipsa de profesionalism sa raspunzi in acest subiect, pe un forum online; - drept firma -, in loc sa discuti cu clientii tai prin e-mail / live chat-ul de pe site.

La cererea autorului se poate redeschide.
Locked

Return to “Security zone”

  • Information