Salut. Am testat, iar acum nu mai merge deloc, ai doar lama in mana...L E V I N wrote: ↑14 Nov 2022, 00:46faza e că e prea rapid eventu apelat când moare, fiind și respawn
Code: Select all
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <fun> #pragma tabsize 0 #define MAX_PLAYERS 32 enum WeaponsData { WEAPONS[32], NUM, CSW } new g_eWeapons[ MAX_PLAYERS + 1 ][WeaponsData]; public plugin_init( ) { register_plugin( "Save Weapons On Death", "1.0a", "maqi" ); RegisterHam( Ham_Killed, "player", "Event_HamKilledPre", 0 ); RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Event_PlayerSpawnPost", 1 ); } public client_connect( iIndex ) { g_eWeapons[iIndex][NUM] = 0; } public Event_HamKilledPre( iIndex ) { if((!is_user_bot(iIndex)||!is_user_hltv(iIndex))&&is_user_connected(iIndex)) { static iWeapons[MAX_PLAYERS];get_user_weapons( iIndex, iWeapons, g_eWeapons[iIndex][NUM] ); g_eWeapons[iIndex][WEAPONS] = iWeapons; if(evo_get_player_active_slot(iIndex)==1||evo_get_player_active_slot(iIndex)==2) { g_eWeapons[iIndex][CSW] = get_user_weapon(iIndex); } } } public Event_PlayerSpawnPost( iIndex ) { if(!(is_user_bot(iIndex)||!is_user_hltv(iIndex))) { static sWeapon[MAX_PLAYERS]; for( new i = 0; i < g_eWeapons[iIndex][NUM]; i++ ) { get_weaponname( g_eWeapons[iIndex][WEAPONS][i], sWeapon, charsmax(sWeapon) ); give_item( iIndex, sWeapon ); } g_eWeapons[iIndex][NUM] = 0; if(user_has_weapon(iIndex, g_eWeapons[iIndex][CSW])) { static weap_name[32];get_weaponname(g_eWeapons[iIndex][CSW], weap_name, charsmax(weap_name)) engclient_cmd(iIndex, weap_name) } } } stock evo_get_player_active_slot(const id) { static iActiveItem; iActiveItem = get_pdata_cbase(id, 373, 5) return ( ( pev_valid(iActiveItem)&&iActiveItem > 0 ) ? ExecuteHam(Ham_Item_ItemSlot, iActiveItem) : 0 ) }
Modificare plugin
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
- ConfussioN
- Membru, skill 0
- Posts: 42
- Joined: 08 Oct 2020, 17:16
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- SteamID: confussionn
- Fond eXtream: 0
- Discord: abece#3198
- levin
- Scripter eXtreamCS
- Posts: 3844
- Joined: 24 Aug 2011, 12:24
- Detinator Steam: Da
- CS Status: ♅
- Detinator server CS: ☯∴
- SteamID: riseofevo
- Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy - Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
- Discord: devilclass
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 594 times
- Contact:
singura soluție e să mărești timpu de respawn
oricum e aiurea totu, pe respawn e meniu de arme, n are cum să meargă plg ăsta
oricum e aiurea totu, pe respawn e meniu de arme, n are cum să meargă plg ăsta
Code: Select all
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#pragma tabsize 0
#define OFFSET_LASTPRIM 368
#define OFFSET_LASTSEC 369
#define fm_lastprimary(%1) get_pdata_cbase(id, OFFSET_LASTPRIM)
#define fm_lastsecondry(%1) get_pdata_cbase(id, OFFSET_LASTSEC)
enum _:WeaponsData
{
PRIM_ENT,
SEC_ENT
}
new g_eWeapons[ 33 ][WeaponsData];
public plugin_init( )
{
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Event_PlayerSpawnPost", 1 );
}
public client_connect( id )
{
g_eWeapons[id][PRIM_ENT] = g_eWeapons[id][SEC_ENT] = 0;
}
public client_death(killer,victim,wpnindex,hitplace,TK)
{
if((!is_user_bot(victim)||!is_user_hltv(victim))&&is_user_connected(victim))
{
if(evo_get_player_active_slot(victim)==1)
{
g_eWeapons[victim][PRIM_ENT] = fm_lastprimary(victim)
}
if(evo_get_player_active_slot(victim)==2)
{
g_eWeapons[victim][SEC_ENT] = fm_lastsecondry(victim)
}
}
}
public Event_PlayerSpawnPost( id )
{
if((!is_user_bot(id)||!is_user_hltv(id)))
{
if(pev_valid(g_eWeapons[id][PRIM_ENT]))
{
give_item( id, g_eWeapons[id][PRIM_ENT] );
engclient_cmd(id, g_eWeapons[id][PRIM_ENT])
}
if(pev_valid(g_eWeapons[id][SEC_ENT]))
{
give_item( id, g_eWeapons[id][SEC_ENT] );
engclient_cmd(id, g_eWeapons[id][SEC_ENT])
}
}
}
stock evo_get_player_active_slot(const id)
{
static iActiveItem; iActiveItem = get_pdata_cbase(id, 373, 5)
return ( ( pev_valid(iActiveItem)&&iActiveItem > 0 ) ? ExecuteHam(Ham_Item_ItemSlot, iActiveItem) : 0 )
}
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
- ConfussioN
- Membru, skill 0
- Posts: 42
- Joined: 08 Oct 2020, 17:16
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- SteamID: confussionn
- Fond eXtream: 0
- Discord: abece#3198
Tot nu merge... Uite un plugin facut de cineva, dar la un moment dat imi da o eroare in consola de tipul "get_weaponname" sau ceva de genul. Poate reusesti sa-l "refaci" pe asta ca sa nu mai dea eroare.L E V I N wrote: ↑15 Nov 2022, 22:52singura soluție e să mărești timpu de respawn
oricum e aiurea totu, pe respawn e meniu de arme, n are cum să meargă plg ăsta
Code: Select all
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <fun> #pragma tabsize 0 #define OFFSET_LASTPRIM 368 #define OFFSET_LASTSEC 369 #define fm_lastprimary(%1) get_pdata_cbase(id, OFFSET_LASTPRIM) #define fm_lastsecondry(%1) get_pdata_cbase(id, OFFSET_LASTSEC) enum _:WeaponsData { PRIM_ENT, SEC_ENT } new g_eWeapons[ 33 ][WeaponsData]; public plugin_init( ) { RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Event_PlayerSpawnPost", 1 ); } public client_connect( id ) { g_eWeapons[id][PRIM_ENT] = g_eWeapons[id][SEC_ENT] = 0; } public client_death(killer,victim,wpnindex,hitplace,TK) { if((!is_user_bot(victim)||!is_user_hltv(victim))&&is_user_connected(victim)) { if(evo_get_player_active_slot(victim)==1) { g_eWeapons[victim][PRIM_ENT] = fm_lastprimary(victim) } if(evo_get_player_active_slot(victim)==2) { g_eWeapons[victim][SEC_ENT] = fm_lastsecondry(victim) } } } public Event_PlayerSpawnPost( id ) { if((!is_user_bot(id)||!is_user_hltv(id))) { if(pev_valid(g_eWeapons[id][PRIM_ENT])) { give_item( id, g_eWeapons[id][PRIM_ENT] ); engclient_cmd(id, g_eWeapons[id][PRIM_ENT]) } if(pev_valid(g_eWeapons[id][SEC_ENT])) { give_item( id, g_eWeapons[id][SEC_ENT] ); engclient_cmd(id, g_eWeapons[id][SEC_ENT]) } } } stock evo_get_player_active_slot(const id) { static iActiveItem; iActiveItem = get_pdata_cbase(id, 373, 5) return ( ( pev_valid(iActiveItem)&&iActiveItem > 0 ) ? ExecuteHam(Ham_Item_ItemSlot, iActiveItem) : 0 ) }
Code: Select all
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define MAX_PLAYERS 32
enum WeaponsData
{
WEAPONS[32],
NUM,
WEAPONID_HANDS
}
new g_eWeapons[ MAX_PLAYERS + 1 ][WeaponsData]
public plugin_init( )
{
register_plugin( "Save Weapons On Death", "1.0a", "maqi" )
RegisterHam( Ham_Killed, "player", "Event_HamKilledPre", 0 )
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Event_PlayerSpawnPost", 1 )
}
public client_connect( iIndex )
{
g_eWeapons[iIndex][NUM] = 0
g_eWeapons[iIndex][WEAPONID_HANDS] = 0
}
public Event_HamKilledPre( iIndex )
{
new iWeapons[32]
get_user_weapons( iIndex, iWeapons, g_eWeapons[iIndex][NUM] )
g_eWeapons[iIndex][WEAPONS] = iWeapons
g_eWeapons[iIndex][WEAPONID_HANDS] = get_user_weapon(iIndex)
return HAM_IGNORED;
}
public Event_PlayerSpawnPost( iIndex )
{
if(!is_user_alive(iIndex))
return
new sWeapon[32]
for( new i = 0; i < g_eWeapons[iIndex][NUM]; i++ )
{
get_weaponname( g_eWeapons[iIndex][WEAPONS][i], sWeapon, charsmax(sWeapon) )
give_item( iIndex, sWeapon )
}
set_task(0.1, "deployWeapon", iIndex)
g_eWeapons[iIndex][NUM] = 0
}
public deployWeapon(id)
{
new szWeaponName[32]
get_weaponname(g_eWeapons[id][WEAPONID_HANDS], szWeaponName, charsmax(szWeaponName))
client_cmd(id, szWeaponName)
g_eWeapons[id][WEAPONID_HANDS] = 0
}
- ConfussioN
- Membru, skill 0
- Posts: 42
- Joined: 08 Oct 2020, 17:16
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- SteamID: confussionn
- Fond eXtream: 0
- Discord: abece#3198
Uite aici se linia exacta unde si ce scrie.
Code: Select all
L 11/16/2022 - 00:33:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "test.amxx", version "1.0a")
L 11/16/2022 - 00:33:44: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 11/16/2022 - 00:33:44: [AMXX] [0] test.sma::deployWeapon (line 58)