Plugin Cerut: Bazooka sau etheral
Descriere (adica ce face el mai exact): dmg mare
Ai cautat pluginul?(daca da, precizeaza cum): este ceva dar pentru zm eu vreau sa il pun pe un sv de csdm
Serverul impune conditii strict HLDS/REHLDS?: rehlds
Necesita mod special?: -
Versiune AMXX Server: 1.8.2
[Cerere Plugin] bazooka
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
Forum rules
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului
Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului
Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
-
- Membru, skill 0
- Posts: 9
- Joined: 28 Feb 2016, 23:29
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
- levin
- Scripter eXtreamCS
- Posts: 3850
- Joined: 24 Aug 2011, 12:24
- Detinator Steam: Da
- CS Status: ♅
- Detinator server CS: ☯∴
- SteamID: 76561198063679589
- Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy - Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
- Discord: devilclass
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 595 times
- Contact:
lasă sma și zi pentru ce echipă să fie accesibilă arma
Nu îmi mai trimiteți PM pe forum! Nu merge să răspund
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
-
- Membru, skill 0
- Posts: 9
- Joined: 28 Feb 2016, 23:29
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=274344
Arma sa poata cumpara oricine si T/CT
Sa coste 20000
si sa nu fie nevoie de include: zombieplague; cs_ham_bots_api;
Arma sa poata cumpara oricine si T/CT
Sa coste 20000
si sa nu fie nevoie de include: zombieplague; cs_ham_bots_api;
- levin
- Scripter eXtreamCS
- Posts: 3850
- Joined: 24 Aug 2011, 12:24
- Detinator Steam: Da
- CS Status: ♅
- Detinator server CS: ☯∴
- SteamID: 76561198063679589
- Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy - Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
- Discord: devilclass
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 595 times
- Contact:
Code: Select all
/*================================================================================
--------------------------------
[ZP] Extra Item: Balrog Ethereal
--------------------------------
Balrog Ethereal
Copyright (C) 2017 by Crazy
-------------------
-*- Description -*-
-------------------
This plugin add a new weapon into your zombie plague mod with
the name of Balrog Ethereal. That weapon launch a powerfull beams!
When the laser hit any object, a explosion effect with red color appers.
----------------
-*- Commands -*-
----------------
* zp_give_balrog_ethereal <target> - Give the item to target.
-------------
-*- Cvars -*-
-------------
* zp_balrog_ethereal_ammo <number> - Ammo amout.
* zp_balrog_ethereal_clip <number> - Clip amout. (Max: 100)
* zp_balrog_ethereal_one_round <0/1> - Only one round.
* zp_balrog_ethereal_damage <number> - Damage multiplier.
* zp_balrog_ethereal_unlimited <0/1> - Unlimited ammunition.
------------------
-*- Change Log -*-
------------------
* v1.5: (Mar 2017)
- Updated all the code, added explosion effect, added new cvars;
* v1.6: (Mar 2017)
- Added custom weapon hud;
---------------
-*- Credits -*-
---------------
* MeRcyLeZZ: for the nice zombie plague mod.
* Crazy: created the extra item code.
* deanamx: for the nice weapon model.
* And all zombie-mod players that use this weapon.
=================================================================================*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
//#include <cs_ham_bots_api>
/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/
// Item Cost
#define ITEM_COST 20000
/*================================================================================
Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond
here is not officially supported. Proceed at your own risk...
=================================================================================*/
new const PLUGIN_VERSION[] = "v1.6";
new const V_BALROG_MDL[64] = "models/zombie_plague/v_balrog_ethereal.mdl";
new const P_BALROG_MDL[64] = "models/zombie_plague/p_balrog_ethereal.mdl";
new const W_BALROG_MDL[64] = "models/zombie_plague/w_balrog_ethereal.mdl";
new const BALROG_SOUNDS[][] = { "weapons/ethereal_shoot.wav", "weapons/ethereal_reload.wav", "weapons/ethereal_idle1.wav", "weapons/ethereal_draw.wav" };
new g_has_balrog[33], g_laser_sprite, g_balrog_exp, g_event_balrog, g_maxplayers, g_primary_attack, g_balrog_reload_clip[33], cvar_balrog_clip, cvar_balrog_ammo, cvar_balrog_damage, cvar_balrog_unlimited;
const BALROG_KEY = 0982478;
const m_iClip = 51;
const m_flNextAttack = 83;
const m_fInReload = 54;
const OFFSET_WEAPON_OWNER = 41;
const OFFSET_LINUX_WEAPONS = 4;
const OFFSET_LINUX = 5;
const OFFSET_ACTIVE_ITEM = 373;
const WEAPON_BITSUM = ((1<<CSW_SCOUT) | (1<<CSW_XM1014) | (1<<CSW_MAC10) | (1<<CSW_AUG) | (1<<CSW_UMP45) | (1<<CSW_SG550) | (1<<CSW_P90) | (1<<CSW_FAMAS) | (1<<CSW_AWP) | (1<<CSW_MP5NAVY) | (1<<CSW_M249) | (1<<CSW_M3) | (1<<CSW_M4A1) | (1<<CSW_TMP) | (1<<CSW_G3SG1) | (1<<CSW_SG552) | (1<<CSW_AK47) | (1<<CSW_GALIL));
enum
{
idle = 0,
reload,
draw,
shoot1,
shoot2,
shoot3
}
public plugin_init()
{
/* Plugin register */
register_plugin("[ZP] Extra Item: Balrog Ethereal", PLUGIN_VERSION, "Crazy");
/* Events */
//register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0"); NOT IN CSDM !!
/* Messages */
register_message(get_user_msgid("CurWeapon"), "message_cur_weapon");
/* Admin command */
//register_concmd("zp_give_balrog_ethereal", "cmd_give_balrog", 0);
/* Forwards */
register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateData_Post", 1);
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent");
/* Ham Forwards */
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack_Post", 1);
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_breakable", "fw_TraceAttack_Post", 1);
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_wall", "fw_TraceAttack_Post", 1);
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_door", "fw_TraceAttack_Post", 1);
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_door_rotating", "fw_TraceAttack_Post", 1);
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_plat", "fw_TraceAttack_Post", 1);
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_rotating", "fw_TraceAttack_Post", 1);
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ump45", "fw_Item_Deploy_Post", 1);
RegisterHam(Ham_Item_AddToPlayer, "weapon_ump45", "fw_Item_AddToPlayer_Post", 1);
RegisterHam(Ham_Item_PostFrame, "weapon_ump45", "fw_Item_PostFrame");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ump45", "fw_PrimaryAttack");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ump45", "fw_PrimaryAttack_Post", 1);
RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_ump45", "fw_Reload");
RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_ump45", "fw_Reload_Post", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SPCMD", 1)
//RegisterHamBots(Ham_TakeDamage, "fw_TakeDamage");
/* Cvars */
cvar_balrog_clip = register_cvar("zp_balrog_minigun_clip", "50");
cvar_balrog_ammo = register_cvar("zp_balrog_minigun_ammo", "200");
cvar_balrog_damage = register_cvar("zp_balrog_minigun_damage", "3.0");
cvar_balrog_unlimited = register_cvar("zp_balrog_minigun_unlimited", "0");
/* Max Players */
g_maxplayers = get_maxplayers()
register_clcmd("say /balrog", "cmd_balrog_selected");
register_clcmd("say_team /balrog", "cmd_balrog_selected");
}
public plugin_precache()
{
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, V_BALROG_MDL);
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, P_BALROG_MDL);
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, W_BALROG_MDL);
engfunc(EngFunc_PrecacheGeneric, "sprites/weapon_bethereal.txt");
engfunc(EngFunc_PrecacheGeneric, "sprites/640hud2_bethereal.spr");
engfunc(EngFunc_PrecacheGeneric, "sprites/640hud10_bethereal.spr");
engfunc(EngFunc_PrecacheGeneric, "sprites/640hud74_bethereal.spr");
for (new i = 0; i < sizeof BALROG_SOUNDS; i++)
engfunc(EngFunc_PrecacheSound, BALROG_SOUNDS[i]);
g_laser_sprite = precache_model("sprites/laserbeam.spr");
g_balrog_exp = precache_model("sprites/zombie_plague/balrog_ethereal_exp.spr");
register_forward(FM_PrecacheEvent, "fw_PrecacheEvent_Post", 1);
}
public SPCMD(id)
{
g_has_balrog[id] = false;
}
public client_putinserver(id)
{
g_has_balrog[id] = false;
}
public cmd_balrog_selected(player)
{
if(cs_get_user_money(player)<ITEM_COST)
{
client_print(player, print_chat, "[ZP] You need %d$", ITEM_COST);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (g_has_balrog[player])
{
client_print(player, print_chat, "[ZP] You already have balrog");
return PLUGIN_HANDLED;
}
give_balrog(player);
engclient_cmd(player, "weapon_ump45");
cs_set_user_money(player, cs_get_user_money(player)-ITEM_COST)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public message_cur_weapon(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
if (!is_user_alive(msg_entity))
return;
if (!g_has_balrog[msg_entity])
return;
if (get_user_weapon(msg_entity) != CSW_UMP45)
return;
if (get_msg_arg_int(1) != 1)
return;
if (get_pcvar_num(cvar_balrog_unlimited))
{
static ent;
ent = fm_cs_get_current_weapon_ent(msg_entity);
if (!pev_valid(ent))
return;
cs_set_weapon_ammo(ent, get_pcvar_num(cvar_balrog_clip));
set_msg_arg_int(3, get_msg_argtype(3), get_pcvar_num(cvar_balrog_clip));
}
}
public fw_UpdateData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
if (!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
if (!g_has_balrog[id])
return FMRES_IGNORED;
if (get_user_weapon(id) != CSW_UMP45)
return FMRES_IGNORED;
set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, halflife_time() + 0.001);
return FMRES_IGNORED;
}
public fw_SetModel(ent, const model[])
{
if (!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;
if (!equal(model, "models/w_ump45.mdl"))
return HAM_IGNORED;
static class_name[33];
pev(ent, pev_classname, class_name, charsmax(class_name));
if (!equal(class_name, "weaponbox"))
return FMRES_IGNORED;
static owner, weapon;
owner = pev(ent, pev_owner);
weapon = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ump45", ent);
if (!g_has_balrog[owner] || !pev_valid(weapon))
return FMRES_IGNORED;
g_has_balrog[owner] = false;
set_pev(weapon, pev_impulse, BALROG_KEY);
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, W_BALROG_MDL);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
if ((eventid != g_event_balrog) || !g_primary_attack)
return FMRES_IGNORED;
if (!(1 <= invoker <= g_maxplayers))
return FMRES_IGNORED;
playback_event(flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
public fw_PrecacheEvent_Post(type, const name[])
{
if (!equal("events/ump45.sc", name))
return HAM_IGNORED;
g_event_balrog = get_orig_retval()
return FMRES_HANDLED;
}
public fw_Item_Deploy_Post(ent)
{
if (!pev_valid(ent))
return HAM_IGNORED;
new id = get_pdata_cbase(ent, OFFSET_WEAPON_OWNER, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
if (!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if (!g_has_balrog[id])
return HAM_IGNORED;
set_pev(id, pev_viewmodel2, V_BALROG_MDL);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, P_BALROG_MDL);
play_weapon_anim(id, draw);
return HAM_IGNORED;
}
public fw_Item_AddToPlayer_Post(ent, id)
{
if (!pev_valid(ent))
return HAM_IGNORED;
if (!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if (pev(ent, pev_impulse) == BALROG_KEY)
{
g_has_balrog[id] = true;
set_pev(ent, pev_impulse, 0);
}
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("WeaponList"), _, id)
write_string((g_has_balrog[id] ? "weapon_bethereal" : "weapon_ump45"))
write_byte(6)
write_byte(100)
write_byte(-1)
write_byte(-1)
write_byte(0)
write_byte(15)
write_byte(CSW_UMP45)
write_byte(0)
message_end()
return HAM_IGNORED;
}
public fw_Item_PostFrame(ent)
{
if (!pev_valid(ent))
return HAM_IGNORED;
new id = get_pdata_cbase(ent, OFFSET_WEAPON_OWNER, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
if (!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if (!g_has_balrog[id])
return HAM_IGNORED;
static cvar_clip; cvar_clip = get_pcvar_num(cvar_balrog_clip);
new clip = get_pdata_int(ent, m_iClip, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
new bpammo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_UMP45);
new Float:flNextAttack = get_pdata_float(id, m_flNextAttack, OFFSET_LINUX);
new fInReload = get_pdata_int(ent, m_fInReload, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
if (fInReload && flNextAttack <= 0.0)
{
new temp_clip = min(cvar_clip - clip, bpammo);
set_pdata_int(ent, m_iClip, clip + temp_clip, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, bpammo-temp_clip);
set_pdata_int(ent, m_fInReload, 0, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
fInReload = 0;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fw_PrimaryAttack(ent)
{
if (!pev_valid(ent))
return HAM_IGNORED;
new id = get_pdata_cbase(ent, OFFSET_WEAPON_OWNER, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
if (!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if (!g_has_balrog[id])
return HAM_IGNORED;
if (!cs_get_weapon_ammo(ent))
return HAM_IGNORED;
g_primary_attack = true;
return HAM_IGNORED;
}
public fw_PrimaryAttack_Post(ent)
{
if (!pev_valid(ent))
return HAM_IGNORED;
new id = get_pdata_cbase(ent, OFFSET_WEAPON_OWNER, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
if (!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if (!g_has_balrog[id])
return HAM_IGNORED;
if (!cs_get_weapon_ammo(ent))
return HAM_IGNORED;
g_primary_attack = false;
play_weapon_anim(id, random_num(shoot1, shoot3));
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, BALROG_SOUNDS[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
make_laser_beam(id, 7, 100, 0, 0);
return HAM_IGNORED;
}
public fw_Reload(ent)
{
if (!pev_valid(ent))
return HAM_IGNORED;
new id = get_pdata_cbase(ent, OFFSET_WEAPON_OWNER, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
if (!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if (!g_has_balrog[id])
return HAM_IGNORED;
static cvar_clip;
if (g_has_balrog[id])
cvar_clip = get_pcvar_num(cvar_balrog_clip);
g_balrog_reload_clip[id] = -1;
new clip = get_pdata_int(ent, m_iClip, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
new bpammo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_UMP45);
if (bpammo <= 0)
return HAM_SUPERCEDE;
if (clip >= cvar_clip)
return HAM_SUPERCEDE;
g_balrog_reload_clip[id] = clip;
return HAM_IGNORED;
}
public fw_Reload_Post(ent)
{
if (!pev_valid(ent))
return HAM_IGNORED;
new id = get_pdata_cbase(ent, OFFSET_WEAPON_OWNER, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
if (!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if (!g_has_balrog[id])
return HAM_IGNORED;
if (g_balrog_reload_clip[id] == -1)
return HAM_IGNORED;
set_pdata_int(ent, m_iClip, g_balrog_reload_clip[id], OFFSET_LINUX_WEAPONS);
set_pdata_int(ent, m_fInReload, 1, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
play_weapon_anim(id, reload);
return HAM_IGNORED;
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, dmg_bits)
{
if (!is_user_alive(attacker))
return HAM_IGNORED;
if (!g_has_balrog[attacker])
return HAM_IGNORED;
if (get_user_weapon(attacker) != CSW_UMP45)
return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat(OFFSET_LINUX_WEAPONS, damage * get_pcvar_float(cvar_balrog_damage));
make_explosion_effect(attacker);
return HAM_IGNORED;
}
public fw_TraceAttack_Post(ent, attacker, Float:damage, Float:dir[3], pentru, dmg_bits)
{
if (!is_user_alive(attacker))
return HAM_IGNORED;
if (get_user_weapon(attacker) != CSW_UMP45)
return HAM_IGNORED;
if (!g_has_balrog[attacker])
return HAM_IGNORED;
make_explosion_effect(attacker);
return HAM_IGNORED;
}
give_balrog(id)
{
drop_primary(id);
g_has_balrog[id] = true;
new weapon = fm_give_item(id, "weapon_ump45");
cs_set_weapon_ammo(weapon, get_pcvar_num(cvar_balrog_clip));
cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, get_pcvar_num(cvar_balrog_ammo));
}
play_weapon_anim(id, frame)
{
set_pev(id, pev_weaponanim, frame);
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = id)
write_byte(frame)
write_byte(pev(id, pev_body))
message_end()
}
make_laser_beam(id, Size, R, G, B)
{
static End[3];
get_user_origin(id, End, 3);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte (TE_BEAMENTPOINT)
write_short( id |0x1000 )
write_coord(End[0])
write_coord(End[1])
write_coord(End[2])
write_short(g_laser_sprite)
write_byte(0)
write_byte(1)
write_byte(1)
write_byte(Size)
write_byte(4)
write_byte(R)
write_byte(G)
write_byte(B)
write_byte(255)
write_byte(0)
message_end()
}
make_explosion_effect(id)
{
static end[3];
get_user_origin(id, end, 3);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(3)
write_coord(end[0])
write_coord(end[1])
write_coord(end[2])
write_short(g_balrog_exp)
write_byte(10)
write_byte(15)
write_byte(4)
message_end()
}
drop_primary(id)
{
static weapons[32], num;
get_user_weapons(id, weapons, num);
for (new i = 0; i < num; i++)
{
if (WEAPON_BITSUM & (1<<weapons[i]))
{
static wname[32];
get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1);
engclient_cmd(id, "drop", wname);
}
}
}
stock fm_give_item(index, const item[])
{
if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
return 0;
new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item));
if (!pev_valid(ent))
return 0;
new Float:origin[3];
pev(index, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
new save = pev(ent, pev_solid);
dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
if (pev(ent, pev_solid) != save)
return ent;
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
return -1;
}
stock fm_cs_get_current_weapon_ent(id)
{
if (pev_valid(id) != 2)
return -1;
return get_pdata_cbase(id, OFFSET_ACTIVE_ITEM, OFFSET_LINUX);
}
Nu îmi mai trimiteți PM pe forum! Nu merge să răspund
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
-
- Membru, skill 0
- Posts: 9
- Joined: 28 Feb 2016, 23:29
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
Ms frumos pentru ajutor !
Mai o problema "SVC_STUFFTEXT: Server tried to send invalid command : say /shop" in consola ce sa ii fac ?
Mai o problema "SVC_STUFFTEXT: Server tried to send invalid command : say /shop" in consola ce sa ii fac ?
- CyBer[N]eTicK
- Membru, skill +1
- Posts: 190
- Joined: 29 May 2020, 05:35
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Strong & Original
- Detinator server CS: BB.BLACKGAMES.RO
- SteamID: /id/cybernetick_cbk/
- Fond eXtream: 0
- Location: Albania, tirana
- Discord: cybernetick_cbk
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 18 times
- Contact:
E de la Cs-ul tau.FlorinRaducu wrote: ↑10 Feb 2023, 00:36Ms frumos pentru ajutor !
Mai o problema "SVC_STUFFTEXT: Server tried to send invalid command : say /shop" in consola ce sa ii fac ?
- levin
- Scripter eXtreamCS
- Posts: 3850
- Joined: 24 Aug 2011, 12:24
- Detinator Steam: Da
- CS Status: ♅
- Detinator server CS: ☯∴
- SteamID: 76561198063679589
- Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy - Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
- Discord: devilclass
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 595 times
- Contact:
/shop nici nu e în plg ăsta
Nu îmi mai trimiteți PM pe forum! Nu merge să răspund
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
-
- Membru, skill 0
- Posts: 9
- Joined: 28 Feb 2016, 23:29
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
Stiu. Am eu un alt plugin gen cand sau /menu imi apare ce am scris mai sus in consola in cs