Hey,
Are cineva o idee sau metoda de a obține același efect de spawn protection ca la deathmatch? Ma interesează mai mult imunitatea, dar ar fi interesant dacă s-ar putea și un semiclip ca să poată sa treacă oricine prin el. Și ca tot sunt aici, as avea nevoie și de ceva ca să ii opresc din a ataca cu diverse arme (în special cu cutitul).
Pe counterstrikesharp.
[Req] Metoda invizibilitate
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
- Manutza*
- Mapper eXtreamCS
- Posts: 301
- Joined: 10 Nov 2018, 11:47
- Detinator Steam: Da
- CS Status: id/amgshowtime
- Detinator server CS: Zm.LaLeaGane.Ro
- SteamID: 76561199112398076
- Location: Rm. Vâlcea
- Discord: amgshowtime
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 41 times
- Contact:
Știam ca trebuiau sa fie niște setări legate de pawn-ul jucătorului, doar ca nu eram sigur dacă va merge, însă TakesDamage din pawnplayer își face treaba. În orice caz, as avea nevoie de ceva vizual ca să arate celorlați jucători, ca jucătorul se afla într-o anume stare, precum afk, iar acel glow ar fi fost perfect, dar probabil numai dacă modifici memoria VRAM ai reuși sa obti acel efect, deoarece nu am reușit pana acum sa ii ofer acest efect pe jucătorul în sine (zic de acel glow de la deathmatch când ești spawnat). Se poate totuși dacă știe cineva sa facă o sfera deasupra jucătorului? Numai dacă ne permite source2 asta. 
- blu1337
- Membru, skill 0
- Posts: 18
- Joined: 12 Sep 2024, 18:59
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Detinator server CS: 1tap.ro
- SteamID: 76561199014554912
- Location: România
- Discord: 1tapblu
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 4 times
- Contact:
poti seta render-u pe player
pe swiftly:
pe cssharp:
poti sa te joci cu valorile si sa incerci sa-i dai un fel de effect de transparenta, daca gasesti un plugin de pe csgo care facea ce ai zis tu e usor de facut pe cs2, cel mai probabil acelasi field in schema
pe swiftly:
Code: Select all
CBaseModelEntity(player:CCSPlayerPawn():ToPtr()).Render = Color(rgba)
Code: Select all
var playerPawnValue = player.PlayerPawn.Value;
playerPawnValue.Render = Color.FromArgb(valori);
Utilities.SetStateChanged(playerPawnValue, "CBaseModelEntity", "m_clrRender");
- Manutza*
- Mapper eXtreamCS
- Posts: 301
- Joined: 10 Nov 2018, 11:47
- Detinator Steam: Da
- CS Status: id/amgshowtime
- Detinator server CS: Zm.LaLeaGane.Ro
- SteamID: 76561199112398076
- Location: Rm. Vâlcea
- Discord: amgshowtime
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 41 times
- Contact:
Da, doar ca e stresant ca pentru unele modificare trebuie sa anunti manual clientul.
Acel render doar ii randeaza textura modelului cu o culoare anume, iar de multe ori necesita sa fie respawnat sa ii dispara efectul. Destul de neplacut.