In ce conditii lucreaza angajatii GOOGLE

Discutii despre tot ce nu se incadreaza in celelalte categorii.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori

User avatar
m2rkus
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 1403
Joined: 28 Mar 2009, 13:51
Detinator Steam: Da
CS Status: BRB !
Detinator server CS: DR.eXtream.ro
SteamID: llegolas_rops
Reputatie: Membru Club eXtreamCS (2 luni)
Fost moderator
0.6 / 3 puncte
Fond eXtream: 7
Has thanked: 378 times
Been thanked: 39 times
Contact:

27 May 2009, 13:24

*Dr@Cu$oRuL* wrote:LooL ;)) Mai facut sa rad mai markus. Daca zici ca lucrezii la google de ce ai la profil ocupatia student. Asteptam pozele :)).

ON: Frumos . Cui nu i`ar place sa lucreze la google ? Dar va dati si voi seama ce cunostinte au oamenii aceia.
Hmm.. sunt student la faculatatea de grafica si arte plastice.
Fara facultate (cel putin 2) nu vad sa te aleaga vreun manager de acolo pentru loc de munca.
Last edited by LemoN on 27 May 2009, 17:13, edited 1 time in total.
Reason: De la tine asteptam inca pozele cu o mana ridicata la sediul google.ro
www.4Metin.ro - Servere Metin2, Tutoriale Metin2, Clienturi, Resurse, Concursuri, Discutii
RoyalServer 2
User avatar
gashu
Membru, skill +3
Membru, skill +3
Posts: 1018
Joined: 30 Sep 2008, 02:57
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com!
Detinator server CS: Da
Location: Brasov
Has thanked: 86 times
Been thanked: 46 times

27 May 2009, 20:11

m2rkus wrote:
*Dr@Cu$oRuL* wrote:LooL ;)) Mai facut sa rad mai markus. Daca zici ca lucrezii la google de ce ai la profil ocupatia student. Asteptam pozele :)).

ON: Frumos . Cui nu i`ar place sa lucreze la google ? Dar va dati si voi seama ce cunostinte au oamenii aceia.
Hmm.. sunt student la faculatatea de grafica si arte plastice.
Fara facultate (cel putin 2) nu vad sa te aleaga vreun manager de acolo pentru loc de munca.