Felicitari \:d/
1. aNNakin are dreptate , xPaw sau Exolent facuse-ra un plugin asa .. daca a luat dmg .. mai mare de 10 lua slay .. (doar CT)
2.
AlinHD wrote:Eu vin cu o solutie in prevenirea acestui bug. Am calculat distanta unui jucator cu cea de la pamant si daca este mai mare de 550.0 (se modifica prin cvar) va muri.
Sa inteleg ca daca esti mai sus decat 550 iei slay ? Nu trebuia sa iei slay daca esti mai jos ? :-/
EDIT : AM VAZUT .. DAI SLAY DOAR CELOR CARE AU CAZUT DE LA MAI MULT DE 550
3. Folosesti prea mult Prethink
Code: Select all
public fw_Player_PreThink(id)
{
if (is_user_alive(id) && fm_distance_to_floor(id, 1) > get_pcvar_float(cvar_distance_to_floor))
killhim[id] = true
}
---->
Code: Select all
public fw_Player_PreThink(id)
{
if (is_user_alive(id))
if ( fm_distance_to_floor(id, 1) > get_pcvar_float(cvar_distance_to_floor) )
killhim[id] = true
}
Nu este asa o mare inbunatatire .. dar banuiesc ca functia fm_distance_to_floor e destul de complicata :-?? si mai bine sa verifici intai daca jucator e viu si apoi sa faci functia :-?? ... Repet nu este o optimizare vizibila .. dar totusi este o optimizare ;)
4.
return ret > 0 ? ret : 0.0 ... Nu inteleg .. adica daca ret e mai mare decat 0 returnezi ret .. si altfel de ce returnezi 0.0 ? nu poti returna direct ret !?!?
Lupta-te cu bruta mea !
>---Click----<
>:D< Respect aNNakin , crazy.cipry, compaq , Digi si tuty :x >:D<
Counter Strike Passion of War
PraF!? wrote:Multumesc ca ai pus (c) dar eu ascult muzica de toate tipurile: Rock, HipHop, Dance si Manele etc.
Sper sa fi inteles mesajul meu. ciao ciao :)
Cum sa asculti si Rock si manele !?!?!? Adica AcDc si Gutza :-o