Deci o sa ai asa:
Acum trebuie sa formatezi calea spre fisier:
Code: Select all
new s_ConfigsDir[ 64 ], s_File[ 64 ];
get_configsdir ( s_ConfigsDir, charsmax ( s_ConfigsDir ) ); // se ia calea spre folderul configs
formatex ( s_File, charsmax ( s_File ), "%s/maps.ini", s_ConfigsDir ); // se formateaza calea spre fisier
Verificam daca exista fisierul, daca exista il stergem.
Code: Select all
if ( file_exists ( s_File ) )
delete_file ( s_File );
In acest moment, ori ai fisierul sters, ori nu exista. Deci va trebui sa il cream din nou.
Code: Select all
new fp = fopen ( s_File, "wt" ); // fp - file pointer ; "wt" inseamna write text
Acum ca avem fisierul creat putem sa scriem in el ce dorim. Sa presupunem ca retii datele intr-un aray numit
s_Arg[ NR_LINII ][ LUNGIME MAXIMA ]. Datele le vei scrie in fisier astfel:
Code: Select all
if ( fp ) {
for ( new i = 0; i < NR_LINII; i ++ )
fputs ( fp, s_Arg[ i ] ); // Adaugi cate o linie in fisier
}
Am terminat de lucrat cu fisierul, il inchidem.
Code: Select all
fclose ( fp ); // salveaza si inchide fisierul
Succes. Daca mai ai nelamuriti posteaza aici.
Alte functii pentru file handling gasesti
aici.