lexz wrote: ↑29 Mar 2021, 23:15
pe langa ce au spus baietii mai sus adaug faptul ca tu daca vrei ca playerului sa ii afiseze iar meniu, trebuie sa apelezi functia care afiseaza meniul, adica:
Code: Select all
public arata_meniu(id)
{
//... itemurile din meniul
}
public selectare_item_meniu(id)
{
switch(buton_apasat)
{
case 0:
{
// codul pentru itemul selectat din meniu
arata_meniu(id)// ca sa ii afiseze meniul dupa ce selecteaza un item
}
}
}
iar la ce a pus never mind mai sus, macrourile sunt acele #define
de exemplu
Code: Select all
#define orice_vrei_tu_sa_pui ADMIN_LEVEL_H
ADMIN_LEVEL_H reprezinta flagul, de exemplu ADMIN_LEVEL_H este flagul de admin "t"
ca sa vezi mai multe flaguri accesezi linkul astA:
https://www.amxmodx.org/api/amxconst
Eu, nu am nevoie de alte detalii. Doar de un ,,Astfel dacă playerul a apăsat pe ,,1" și nu are flagul ,,t" să-i reafiseze meniul să-și poată alege o altă armă. Și acest astfel dacă să fie în bool dacă se poate o astfel de chestie.
-> Dacă are flag-ul ,,T" șă-i dea itemele și să nu-i mai reafiseze meniul. Chiar nu știu ce e cu toți de tot îmi zic altele de ale lor care nu-mi trebuiesc, dar oricum vă apreciez ofortul de ajutor și din partea mea aveți un +1 dar nu este ceea ce vreau.
PS: Am văzut acum 2 ani în trecut într-un plugin o chestie la ,,menu_additem" și chestia este: Dacă jucătorul nu avea flagul respectiv, nu putea apăsa pe item, și dacă-l avea putea, și dacă nu avea flagul menu_additem-ul îl apărea cu \d și dacă-l avea era fară \d. Știi o astfel de chestie uite ceva asemănător.
Code: Select all
if(get_user_flags(id) & VIP_LEVEL) {
else {
if(get_user_credits(id) >= 100)
menu_additem(Menu, "\wVip Pack - \r100 Credite", "8", 0)
else
menu_additem(Menu, "\dVip Pack\w - \r100 Credite", "8", 0)
}
}
else
menu_additem(Menu, "\dVip Pack\w - \rDoar VIP", "8", 0)
Mă rog eu vreau fără credite, ăsta era un exemplu cu \d