problema server zombie plague 6.3

Discutii legate de instalarea, configurarea si modificarea unui server de Counter-Strike.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

15 Oct 2018, 21:37

păi depinde cât timp au setat în .CFG , sau dacă ies la vot...
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
RoyalServer 2
ImparctVirtual
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 84
Joined: 21 Jun 2018, 03:41
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Contact:

16 Oct 2018, 00:17

ti-am dat server.cfg nu iese la vot modurile se baga automat.
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

16 Oct 2018, 00:41

trb să modifici în .cfg cum vrei tu
| Afiseaza codul
// ------------------------------------------------------

// Zombie Plague 4.3 Fix5 | Nightmare Edition Config File

// ------------------------------------------------------

// Any changes you make here will be

// automatically loaded at map start



// General

// -------

zp_delay 10 // Time before any game mode starts in seconds

zp_lighting e" // Map lighting ["a"-darkest // "z"-brightest // ""-default // "0"-disabled]

zp_thunderclap 0 // Thunderclap rate in seconds [0-disabled]

zp_triggered_lights 1 // Allow map triggered lights (e.g. light switches)

zp_remove_doors 0 // Remove doors from maps [0-none // 1-rotating only // 2-all doors]

zp_blockuse_pushables 1 // Block +use on pushables to prevent the speed bug

zp_block_suicide 1 // Prevent players from killing themselves

zp_random_spawn 1 // Enable random spawning (will use CSDM spawns if present)

zp_respawn_on_worldspawn_kill 1 // Respawn players after a worldspawn kill

zp_remove_dropped 1 // Time before removing dropped weapons in seconds [0-disabled]

zp_remove_money 1 // Remove player's money [0-disabled // 1-both // 2-real only // 3-visual only]

zp_buy_custom 1 // Enable custom buy menus

zp_buyzone_time 0.0 // Time in seconds humans are allowed to use CS buyzones after spawning

zp_random_weapons 0 // Whether players should get weapons randomly instead of buying them

zp_admin_models_human 1 // Enable admin player models for humans

zp_admin_knife_models_human 0 // Enable admin knife models for humans

zp_admin_models_zombie 0 // Enable admin player models for zombies

zp_admin_knife_models_zombie 0 // Enable admin knife models for zombies

zp_zombie_classes 1 // Enable zombie classes

zp_stats_save 1 // Temporarily save player's ammo packs and zombie class when they disconnect

zp_starting_ammo_packs 80 // Starting amount of ammo packs for new players

zp_prevent_consecutive_modes 1 // Prevent the same game mode from being played two rounds in a row

zp_keep_health_on_disconnect 1 // Whether the health of the Nemesis/Survivor/Sniper/Assassin chosen to keep the round going should be set to that of the leaving player's

zp_hud_display 1 // Enable ZP custom HUD display at the bottom

zp_human_classes 0 // Enable human classes

zp_win_no_one_action 0 // Who wins when the round ends as a tie [0-nobody // 1-humans // 2-zombies]

zp_unstuck_allow 3 // Allow unstuck for [0-nobody(disable) // 1-humans // 2-zombies // 3-both]

// Customize the following menu option names in the "zombie_plague_nightmare.txt" language file

zp_menu_custom_command1 "say This feature will be added soon." // Command which will be executed on the player when selecting custom menu 1 [""-disabled]

zp_menu_custom_command2 "say Aceasta functie va fi adaugata in curand." // Command which will be executed on the player when selecting custom menu 2 [""-disabled]



// Deathmatch

// ----------

zp_deathmatch 0 // Deathmatch mode, respawn as: [0-disabled // 1-human // 2-zombie // 3-randomly // 4-balance]

zp_spawn_delay 5 // Delay before respawning on deathmatch mode in seconds

zp_spawn_protection 5 // Spawn protection time for deathmatch in seconds [0-disabled]

zp_respawn_on_suicide 0 // Respawn players if they commited suicide

zp_respawn_after_last_human 1 // Respawn players if only the last human is left

zp_infection_allow_respawn 1 // Allow respawning on infection rounds

zp_nem_allow_respawn 0 // Allow respawning on nemesis rounds

zp_surv_allow_respawn 0 // Allow respawning on survivor rounds

zp_swarm_allow_respawn 0 // Allow respawning on swarm rounds

zp_plague_allow_respawn 0 // Allow respawning on plague rounds

zp_respawn_zombies 0 // Whether to respawn killed zombies

zp_respawn_humans 0 // Whether to respawn killed humans

zp_respawn_nemesis 0 // Whether to respawn killed nemesis

zp_respawn_survivors 0 // Whether to respawn killed survivors

zp_snip_allow_respawn 0 // Allow respawning on sniper rounds

zp_respawn_snipers 0 // Whether to respawn killed snipers

zp_ass_allow_respawn 0 // Allow respawning on assassin rounds

zp_respawn_assassins 0 // Whether to respawn killed assassins

zp_respawn_limit 0 // Maximum number of times to respawn a player [0-disable limitation]

zp_survnem_allow_respawn 0 // Allow respawning on Armageddon rounds

zp_survass_allow_respawn 0 // Allow respawning on Survivors vs Assassins rounds

zp_snipnem_allow_respawn 0 // Allow respawning on Apocalypse rounds

zp_snipass_allow_respawn 0 // Allow respawning on Hunter and Hunted rounds

zp_susnneas_allow_respawn 0 // Allow respawning on Nightmare rounds



// Extra Items

// -----------

zp_extra_items 1 // Enable extra items

zp_extra_weapons 1 // Include weapons

zp_extra_nvision 1 // Include night vision

zp_extra_antidote 1 // Include antidote

zp_extra_antidote_limit 5 // Antidote purchase limit per round

zp_extra_madness 1 // Include zombie madness

zp_extra_madness_limit 7 // Zombie madness purchase limit per round

zp_extra_madness_duration 5.0 // Zombie madness duration

zp_extra_infbomb 1 // Include infection bomb

zp_extra_infbomb_limit 5 // Infection bomb purchase limit per round



// Flashlight & Nightvision

// ------------------------

zp_nvg_give 1 // Give nightvision [0-disabled // 1-enabled // 2-enabled, but no auto turning on]

zp_nvg_custom 1 // Enable custom nightvision

zp_nvg_size 80 // Nightvision size (radius)

zp_nvg_color_R 0 // Zombie custom nightvision color (red)

zp_nvg_color_G 150 // Zombie custom nightvision color (green)

zp_nvg_color_B 200 // Zombie custom nightvision color (blue)

zp_nvg_hum_color_R 0 // Human/Spectator custom nightvision color (red)

zp_nvg_hum_color_G 150 // Human/Spectator custom nightvision color (green)

zp_nvg_hum_color_B 200 // Human/Spectator custom nightvision color (blue)

zp_nvg_nem_color_R 150 // Nemesis custom nightvision color (red)

zp_nvg_nem_color_G 0 // Nemesis custom nightvision color (green)

zp_nvg_nem_color_B 0 // Nemesis custom nightvision color (blue)

zp_flash_custom 0 // Enable custom flashlight

zp_flash_size 10 // Custom flashlight size (radius)

zp_flash_drain 1 // Custom flashlight drain rate [0-unlimited batteries]

zp_flash_charge 5 // Custom flashlight charge rate [0-non chargeable batteries]

zp_flash_distance 1000 // Custom flashlight max distance

zp_flash_color_R 100 // Custom flashlight color (red)

zp_flash_color_G 100 // Custom flashlight color (green)

zp_flash_color_B 100 // Custom flashlight color (blue)

zp_flash_show_all 1 // Let players see each other's flashlights

zp_nvg_ass_color_R 0 // Assassin custom nightvision color (red)

zp_nvg_ass_color_G 150 // Assassin custom nightvision color (green)

zp_nvg_ass_color_B 200 // Assassin custom nightvision color (blue)



// Knockback

// ---------

zp_knockback 1 // Enable weapon knockback (note: pain shock free increases knockback effect)

zp_knockback_damage 1 // Use damage on knockback calculation

zp_knockback_power 1 // Use weapon power on knockback calculation

zp_knockback_zvel 0 // Should knockback affect vertical velocity

zp_knockback_ducking 0.25 // Knockback multiplier for crouched zombies [0-knockback disabled when ducking]

zp_knockback_distance 500 // Max distance for knockback to take effect

zp_knockback_nemesis 0.25 // Nemesis knockback multiplier [0-disable knockback for nemesis]

zp_knockback_assassin 0.15 // Assassin knockback multiplier [0-disable knockback for assassin]



// Longjump

// --------

zp_leap_zombies 1 // Give leap to Zombies [0-disabled // 1-enabled // 2-only first zombie // 3-only last zombie]

zp_leap_zombies_force 400 // Force multiplier

zp_leap_zombies_height 200 // Upwards force

zp_leap_zombies_cooldown 5.0 // Time between leap uses

zp_leap_nemesis 1 // Give leap to Nemesis

zp_leap_nemesis_force 500 // Force multiplier

zp_leap_nemesis_height 500 // Upwards force

zp_leap_nemesis_cooldown 0.0 // Time between leap uses

zp_leap_survivor 0 // Give leap to Survivor

zp_leap_survivor_force 500 // Force multiplier

zp_leap_survivor_height 300 // Upwards force

zp_leap_survivor_cooldown 5.0 // Time between leap uses

zp_leap_sniper 0 // Give leap to Sniper

zp_leap_sniper_force 500 // Force multiplier

zp_leap_sniper_height 300 // Upwards force

zp_leap_sniper_cooldown 5.0 // Time between leap uses

zp_leap_assassin 1 // Give leap to Assassin

zp_leap_assassin_force 500 // Force multiplier

zp_leap_assassin_height 500 // Upwards force

zp_leap_assassin_cooldown 0.0 // Time between leap uses



// Humans

// ------

zp_human_health 150

zp_human_last_extrahp 0 // Last human's extra health reward [0-disabled]

zp_human_armor_protect 1 // Armor needs to be reduced completely in order to get infected

zp_human_unlimited_ammo 1 // Unlimited ammo [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]

zp_human_damage_reward 700 // Damage humans must deal on zombies to get an ammo pack [0 - disabled]

zp_human_frags_for_kill 1 // How many frags humans get for killing a zombie



// Custom Grenades

// ---------------

zp_fire_grenades 1 // Enable napalm grenades (overrides HE)

zp_fire_duration 10 // Burning duration in seconds

zp_fire_damage 5 // Burning damage (every 0.2 secs)

zp_fire_slowdown 0.5 // Burning slowdown multiplier (0.5 = reduces velocity by a half) [0-disabled]

zp_frost_grenades 1 // Enable frost grenades (overrides FB)

zp_frost_duration 3 // Freeze duration in seconds

zp_flare_grenades 1 // Enable flare grenades (overrides SG)

zp_flare_duration 60 // Flare lightning duration in seconds

zp_flare_size 25 // Flare lightning size (radius)

// Note: The below cvar can now also be used as a custom RGB color. Ex: "255 255 0" for yellow

zp_flare_color "0" // Flare color [0-white // 1-red // 2-green // 3-blue // 4-full random // 5-random between r,g,b // "x y z"-custom color]

zp_frost_damage_while_frozen 1 // Enable or disable damage while frozen



// Zombies

// -------

zp_zombie_first_hp 2.0 // First zombie HP multiplier (2.0 = double health)

zp_zombie_armor 0.75 // Armor multiplier (0.75 = zombies take 75% damage only)

zp_zombie_hitzones 0 // Allowed hitzones bitsum (look into fun.inc for body part bits) [0-disabled]

zp_zombie_infect_health 450 // How much health a zombie regains with every infection

zp_zombie_fov 0 // Field of view [0-dont change]

zp_zombie_silent 1 // Enable silent footsteps

zp_zombie_painfree 2 // Zombies are pain shock free [0-disabled // 1-enabled // 2-only last zombie // 3-only first zombie]

zp_zombie_bleeding 1 // Zombies leave footprints/bloodstains on the floor

zp_zombie_infect_reward 1 // Ammo packs given to zombies for infecting/killing a human

zp_zombie_damage_reward 0 // Damage zombies must deal on humans/survivor to get an ammo pack [0 - disabled]

zp_zombie_frags_for_infect 1 // How many frags zombies get for infecting a human



// Special Effects

// ---------------

zp_infection_screenfade 1 // Screen fade for infected player

zp_infection_screenshake 1 // Screen shake for infected player

zp_infection_sparkle 1 // Light sparkle on infection

zp_infection_tracers 1 // Tracers on infection

zp_infection_particles 1 // Particles on infection

zp_hud_icons 1 // Display small HUD icons on infection, burning, and freeze events



// Single Infection

// ----------------

zp_inf_enabled 1 // Enable infection mode

// Note: Infection mode is the last to be checked,

// so even if you set the below cvar to 1,

// the other modes still have a chance.

zp_inf_chance 1 // Chance (1 in X)

zp_inf_min_players 0 // Minimum players required

zp_inf_prevent_consecutive 0 // Prevent consecutive single infection modes



// Nemesis

// -------

zp_nem_enabled 1 // Enable nemesis mode

zp_nem_chance 1 // Chance (1 in X)

zp_nem_min_players 8 // Minimum players required

zp_nem_health 120000 // Health [0 - human count*base health]

zp_nem_base_health 0 // Base health [0 - use first zombie's health]

zp_nem_speed 350 // Speed

zp_nem_gravity 0.5 // Gravity (0.5 = half)

zp_nem_damage 250 // Damage per hit

zp_nem_glow 1 // Glow effect

zp_nem_aura 0 // Halo effect

zp_nem_painfree 0 // Pain shock free

zp_nem_ignore_frags 0 // Whether not to earn frags

zp_nem_ignore_rewards 0 // Whether not to earn ammo packs



// Survivor

// -------

zp_surv_enabled 1 // Enable survivor mode

zp_surv_chance 1 // Chance (1 in X)

zp_surv_min_players 15 // Minimum players required

zp_surv_health 7000 // Health  [0 - zombie count*base health]

zp_surv_base_health 0 // Base health [0 - use human's health]

zp_surv_speed 240 // Speed

zp_surv_gravity 1.0 // Gravity (0.5 = half)

zp_surv_glow 0 // Glow effect

zp_surv_aura 0 // Halo effect

zp_surv_painfree 1 // Pain shock free

zp_surv_ignore_frags 0 // Whether not to earn frags

zp_surv_ignore_rewards 0 // Whether not to earn ammo packs

zp_surv_weapon "weapon_ak47" // Survivor's weapon (given by default)

zp_surv_unlimited_ammo 2 // Unlimited ammo for Survivor [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]



// Swarm Mode

// ----------

zp_swarm_enabled 1 // Enable swarm mode

zp_swarm_chance 2 // Chance (1 in X)

zp_swarm_min_players 2 // Minimum players required



// Multiple Infection

// ------------------

zp_multi_enabled 1 // Enable multiple infection mode

zp_multi_chance 5 // Chance (1 in X)

zp_multi_min_players 5 // Minimum players required

zp_multi_ratio 0.15 // Infect ratio (zombie count = ratio*humans count)



// Plague Mode

// -----------

zp_plague_enabled 1 // Enable plague mode

zp_plague_chance 30 // Chance (1 in X)

zp_plague_min_players 2 // Minimum players required

zp_plague_ratio 0.5 // Infect ratio (zombie count = ratio*humans count)

zp_plague_nem_number 2 // Nemesis count

zp_plague_nem_hp_multi 0.5 // Nemesis HP multiplier (0.5 = 50% health)

zp_plague_surv_number 3 // Survivor count

zp_plague_surv_hp_multi 2.0 // Survivor HP multiplier (0.5 = 50% health)



// Sniper

// -------

zp_snip_enabled 1 // Enable sniper mode

zp_snip_chance 1 // Chance (1 in X)

zp_snip_min_players 20 // Minimum players required

zp_snip_health 5000 // Health  [0 - zombie count*base health]

zp_snip_base_health 0 // Base health [0 - use human's health]

zp_snip_speed 240 // Speed

zp_snip_gravity 1.0 // Gravity (0.5 = half)

zp_snip_glow 0 // Glow effect

zp_snip_aura 0 // Halo effect

zp_snip_painfree 0 // Pain shock free

zp_snip_ignore_frags 0 // Whether not to earn frags

zp_snip_ignore_rewards 0 // Whether not to earn ammo packs

zp_snip_unlimited_ammo 2 // Unlimited ammo for Sniper [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]

zp_snip_damage 2000 // Damage given with each of an AWP's bullet



// Assassin

// --------

zp_ass_enabled 1 // Enable assassin mode

zp_ass_chance 2 // Chance (1 in X)

zp_ass_min_players 10 // Minimum players required

zp_ass_health 30000 // Health [0 - human count*base health]

zp_ass_base_health 175 // Base health [0 - use first zombie's health]

zp_ass_speed 577 // Speed

zp_ass_gravity 0.5 // Gravity (0.5 = half)

zp_ass_damage 250 // Damage per hit

zp_ass_glow 0 // Glow effect

zp_ass_aura 0 // Halo effect

zp_ass_painfree 1 // Pain shock free

zp_ass_ignore_frags 0 // Whether not to earn frags

zp_ass_ignore_rewards 0 // Whether not to earn ammo packs



// Logging

// -------

zp_logcommands 1 // Log admin commands to "zombieplaguenightmare.log"



// Load sub-plugin settings

// ------------------------

exec addons/amxmodx/configs/zp_sub_plugins.cfg



// Additional settings

// -------------------

mp_flashlight 1 // Enables flashlight

mp_footsteps 1 // Enables footsteps

mp_playerid 1 // Prevents seeing enemies in the dark exploit

sv_maxspeed 9999 // Prevents CS from limiting your human/zombie speeds at 320

mp_buytime 99 // Prevents CS buytime messing up ZP buytime cvar



// jongleru' de palarii

zp_armageddon_chance 1

zp_armageddon_enable 1

zp_armageddon_min_plrs 10

zp_armageddon_allow_respawn 0



zp_avs_chance 1

zp_avs_enable 1

zp_avs_min_plrs 10

zp_avs_allow_respawn 0



zp_zombiefrost_enable_icecube 1

zp_sniper_unlimited_ammo 2

zp_assassin_ignore_frags 0

zp_assassin_ignore_ammo 0

zp_damage_while_frost 1

zp_sniper_ignore_ammo 0

zp_sniper_damage 6000

zp_assassin_damage 250

zp_assassin_pain_free 1

zp_sniper_pain_free 1

zp_assassin_knockback 0.25

zp_sniper_ignore_frags 0

zp_respawn_sniper 0

zp_assassin_aura 0

zp_assassin_base_hp 0

zp_assassin_chance 1

zp_assassin_glow 0

zp_assassin_gravity 0.33

zp_max_admin_ammo 9000

zp_assassin_hp 30000

zp_assassin_min_players 11

zp_assassin_nvg_r 255

zp_assassin_nvg_g 0

zp_assassin_nvg_b 0

zp_assassin_speed 600

zp_sniper_aura 0

zp_sniper_glow 0

zp_sniper_hp 5000

zp_sniper_base_hp 0

zp_sniper_chance 28

zp_sniper_speed 250

zp_sniper_gravity 0.8

zp_sniper_min_players 15

zp_hostname ""



zp_leap_sniper 0

zp_leap_sniper_cooldown 0

zp_leap_sniper_force 0

zp_leap_sniper_height 0



zp_leap_assassin 1

zp_leap_assassin_force 500

zp_leap_assassin_cooldown 0.0

zp_leap_assassin_height 500



zp_assassin_on 1

zp_sniper_on 1



zp_allow_respawn_assassin 0

zp_allow_respawn_sniper 0
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
ImparctVirtual
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 84
Joined: 21 Jun 2018, 03:41
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Contact:

16 Oct 2018, 00:46

...arata-mi in .cfg unde modific sa nu se mai dea moduri asa repede si modific.
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

16 Oct 2018, 00:48

încearcă cu ce am dat eu
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
ImparctVirtual
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 84
Joined: 21 Jun 2018, 03:41
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Contact:

16 Oct 2018, 00:52

pai unde ai modificat tu ca, acuma am mai modificat si eu si nu vreau sa bag tot .cfg asta eoare ce pe urma mi-se reseteaza ce am facut pana acuma.
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

16 Oct 2018, 00:53

am scos respawn, am modificat șansele și jucătorii minimi pentru moduri
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Post Reply

Return to “Probleme la servere dedicate de Counter-Strike”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: Bing [Bot] and 69 guests