Nu se uită nimeni la categoria Counter-Strike, de aceea postez aici :
Când intru pe 2 servere, îmi dă această eroare.
Vreo rezolvare ?
Reliable channel overflowed[rezolvat!]
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
-
- Membru, skill +1
- Posts: 363
- Joined: 23 Feb 2012, 22:06
- Detinator Steam: Da
- Detinator server CS: BETIVII.rLz.Ro
- SteamID: PRIVAT~
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 13 times
Last edited by Remusf on 30 Sep 2013, 16:04, edited 1 time in total.
Reason: rezolvat
Reason: rezolvat
Citeste regulamentul. Data viitoare iei warn.
-
- Fost moderator
- Posts: 1671
- Joined: 31 Oct 2009, 15:25
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost moderator
- Location: CLUJ-NAPOCA
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 147 times
- Emi eXtream
- Membru eXtream
- Posts: 2233
- Joined: 08 Feb 2012, 11:52
- Detinator Steam: Da
- CS Status: No status available.
- SteamID: Privat.
- Reputatie: Utilizator neserios(tepar)
Restrictie moderator
Fost moderator
Nume anterior: Synk12 - Location: Neverland
- Has thanked: 90 times
- Been thanked: 49 times
- Contact:
Deseori ne confruntam in a inlatura eroarea de joc numita Reliable channel overflow. Frecvent, ea este anuntata mai intai pe ecranul jucatorului printr-o avertizare CL_FlushEntityPacket , pe urma simtim o pauza indelungata si raspundere sacadata (cu intreruperi dese si scurte) intre client si server.
Multe persoane sustin ca raspunsul concret ar fi din cauza vitezei Internetului, insa multi nu se gandesc ca aceasta cauza ar fi venita si din cauza configuratiei clientului. Recent, am inceput sa folosim multe reglari setate la modul cel mai exagerat, excesiv. De ce? Pentru ca noi credem faptul ca daca ajustam cateva setari la niste valori super despotice (adica in lipsa masurii) experienta jocului se va imbunatati (afirmatie falsa!) ci din contradictoriu este logic ca clientul sa nu poate rezista la asemenea valori, fapt ce determina refuzarea pachetelor trimise de server spre client, iar apoi deconectare totala cu motivul de: "You have been disconnected from server. Reason: Reliable channel overflow." Ideea tradusa pe cuvintele noastre ar fi: "Canal indepartat in asteptare."
Trebuie sa fim constienti de faptul ca Valve nu a prestabilit degeaba in timpul developarii jocului setarile initiale si implicite tocmai degeaba ci din motiv de prevenire a tuturor erorilor de joc!
Comenzile des afectate reunite cu valorile recomandate:
O metoda alternativa ar fi AHE (Anti Host Error) care ajuta considerabil atat serverul cat si clientul. Este un plugin AMXX (AMX Mod X) utilizat in prevenirea mai multor erori asemanatoare cat si cel curent de fata.
Multe persoane sustin ca raspunsul concret ar fi din cauza vitezei Internetului, insa multi nu se gandesc ca aceasta cauza ar fi venita si din cauza configuratiei clientului. Recent, am inceput sa folosim multe reglari setate la modul cel mai exagerat, excesiv. De ce? Pentru ca noi credem faptul ca daca ajustam cateva setari la niste valori super despotice (adica in lipsa masurii) experienta jocului se va imbunatati (afirmatie falsa!) ci din contradictoriu este logic ca clientul sa nu poate rezista la asemenea valori, fapt ce determina refuzarea pachetelor trimise de server spre client, iar apoi deconectare totala cu motivul de: "You have been disconnected from server. Reason: Reliable channel overflow." Ideea tradusa pe cuvintele noastre ar fi: "Canal indepartat in asteptare."
Trebuie sa fim constienti de faptul ca Valve nu a prestabilit degeaba in timpul developarii jocului setarile initiale si implicite tocmai degeaba ci din motiv de prevenire a tuturor erorilor de joc!
Comenzile des afectate reunite cu valorile recomandate:
Code: Select all
rate 7500 (Maxim pozitiv: 20000, Negativ: 25000 < [...] || [...] < 7500)
cl_fixtimerate 7.5 (Maxim pozitiv: 7.5)
cl_resend 6 (Maxim pozitiv: 10, Negativ: 10 < [...])
cl_updaterate 20 (Maxim pozitiv: 101, Negativ: 101 < [...] || [...] < 20)
cl_cmdbackup 2 (Maxim pozitiv: 6)
cl_cmdrate 30 (Maxim pozitiv: 101, Negativ: 101 < [...] || [...] < 30)
cl_timeout 35 (Negativ: [...] < 10)
ex_interp 0.100 (Minim pozitiv: 0.0500, Negativ: 0.100 < [...] || [...] < 0.0500)
ex_extrapmax 1.200 (Maxim pozitiv: 1.500, Negativ: 1.500 < [...] || [...] < 1.200)
sys_ticrate 300 (Maxim pozitiv: 10000, Negativ: 10000 < [...] || [...] < 100)
O metoda alternativa ar fi AHE (Anti Host Error) care ajuta considerabil atat serverul cat si clientul. Este un plugin AMXX (AMX Mod X) utilizat in prevenirea mai multor erori asemanatoare cat si cel curent de fata.
- Emi eXtream
- Membru eXtream
- Posts: 2233
- Joined: 08 Feb 2012, 11:52
- Detinator Steam: Da
- CS Status: No status available.
- SteamID: Privat.
- Reputatie: Utilizator neserios(tepar)
Restrictie moderator
Fost moderator
Nume anterior: Synk12 - Location: Neverland
- Has thanked: 90 times
- Been thanked: 49 times
- Contact:
Deseori ne confruntam in a inlatura eroarea de joc numita Reliable channel overflow. Frecvent, ea este anuntata mai intai pe ecranul jucatorului printr-o avertizare CL_FlushEntityPacket , pe urma simtim o pauza indelungata si raspundere sacadata (cu intreruperi dese si scurte) intre client si server.
Multe persoane sustin ca raspunsul concret ar fi din cauza vitezei Internetului, insa multi nu se gandesc ca aceasta cauza ar fi venita si din cauza configuratiei clientului. Recent, am inceput sa folosim multe reglari setate la modul cel mai exagerat, excesiv. De ce? Pentru ca noi credem faptul ca daca ajustam cateva setari la niste valori super despotice (adica in lipsa masurii) experienta jocului se va imbunatati (afirmatie falsa!) ci din contradictoriu este logic ca clientul sa nu poate rezista la asemenea valori, fapt ce determina refuzarea pachetelor trimise de server spre client, iar apoi deconectare totala cu motivul de: "You have been disconnected from server. Reason: Reliable channel overflow." Ideea tradusa pe cuvintele noastre ar fi: "Canal indepartat in asteptare."
Trebuie sa fim constienti de faptul ca Valve nu a prestabilit degeaba in timpul developarii jocului setarile initiale si implicite tocmai degeaba ci din motiv de prevenire a tuturor erorilor de joc!
Comenzile des afectate reunite cu valorile recomandate:
O metoda alternativa ar fi AHE (Anti Host Error) care ajuta considerabil atat serverul cat si clientul. Este un plugin AMXX (AMX Mod X) utilizat in prevenirea mai multor erori asemanatoare cat si cel curent de fata.
Multe persoane sustin ca raspunsul concret ar fi din cauza vitezei Internetului, insa multi nu se gandesc ca aceasta cauza ar fi venita si din cauza configuratiei clientului. Recent, am inceput sa folosim multe reglari setate la modul cel mai exagerat, excesiv. De ce? Pentru ca noi credem faptul ca daca ajustam cateva setari la niste valori super despotice (adica in lipsa masurii) experienta jocului se va imbunatati (afirmatie falsa!) ci din contradictoriu este logic ca clientul sa nu poate rezista la asemenea valori, fapt ce determina refuzarea pachetelor trimise de server spre client, iar apoi deconectare totala cu motivul de: "You have been disconnected from server. Reason: Reliable channel overflow." Ideea tradusa pe cuvintele noastre ar fi: "Canal indepartat in asteptare."
Trebuie sa fim constienti de faptul ca Valve nu a prestabilit degeaba in timpul developarii jocului setarile initiale si implicite tocmai degeaba ci din motiv de prevenire a tuturor erorilor de joc!
Comenzile des afectate reunite cu valorile recomandate:
Code: Select all
rate 7500 (Maxim pozitiv: 20000, Negativ: 25000 < [...] || [...] < 7500)
cl_fixtimerate 7.5 (Maxim pozitiv: 7.5)
cl_resend 6 (Maxim pozitiv: 10, Negativ: 10 < [...])
cl_updaterate 20 (Maxim pozitiv: 101, Negativ: 101 < [...] || [...] < 20)
cl_cmdbackup 2 (Maxim pozitiv: 6)
cl_cmdrate 30 (Maxim pozitiv: 101, Negativ: 101 < [...] || [...] < 30)
cl_timeout 35 (Negativ: [...] < 10)
ex_interp 0.100 (Minim pozitiv: 0.0500, Negativ: 0.100 < [...] || [...] < 0.0500)
ex_extrapmax 1.200 (Maxim pozitiv: 1.500, Negativ: 1.500 < [...] || [...] < 1.200)
sys_ticrate 300 (Maxim pozitiv: 10000, Negativ: 10000 < [...] || [...] < 100)
O metoda alternativa ar fi AHE (Anti Host Error) care ajuta considerabil atat serverul cat si clientul. Este un plugin AMXX (AMX Mod X) utilizat in prevenirea mai multor erori asemanatoare cat si cel curent de fata.
-
- Membru, skill 0
- Posts: 2
- Joined: 24 Sep 2013, 13:11
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Contact:
Tot imi da eraore pe Serveru : -editat- incercatii si o sa vedeti am incercat tote felurile de setarii tot nu merge.....
- 420
- Utilizator neserios (tepar)
- Posts: 1872
- Joined: 20 Sep 2009, 22:49
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Busy
- SteamID: fanta_4cs
- Reputatie: Fost detinator ZM.eXtreamCS.com
Fost detinator DR.eXtreamCS.com
Membru Club eXtreamCS (o luna)
Fost Moderator
Nume anterior: FANTA
Utilizator neserios (tepar!) - Location: Athens,Ελλάδα
- Has thanked: 83 times
- Been thanked: 168 times
E de la server, e prea 'bogat' in modele/pluginuri.pighy wrote:Tot imi da eraore pe Serveru : editat incercatii si o sa vedeti am incercat tote felurile de setarii tot nu merge.....
- Remusf
- Fost moderator
- Posts: 1928
- Joined: 31 Aug 2010, 12:32
- Detinator Steam: Da
- CS Status: retras
- SteamID: STEAM_0:0:6903143
- Reputatie: Fost Moderator
Castigator Cupa eXtreamCS 2vs2
Fost Membru Club (2 luni)
0.6/3 - Location: Baia Mare
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 119 times
Voucher reducere PC Garage : 5HYDA9ZJ
Inchid pleoapele când ceilalți se-nchină,că mă dor ochii,de la prea multă lumină
Poate că-s vinovat ce vrea să scape de vină sau,poate că-s obosit de la atâta rutină
RMS1708's Channel
Inchid pleoapele când ceilalți se-nchină,că mă dor ochii,de la prea multă lumină
Poate că-s vinovat ce vrea să scape de vină sau,poate că-s obosit de la atâta rutină
RMS1708's Channel