zbye.public mesaj(id) {
Despre hud-uri [Amxx]
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
-
- Utilizator banat
- Posts: 2467
- Joined: 28 Oct 2007, 12:18
- Detinator Steam: Nu
- Reputatie: Fost super moderator (suspendare 2 luni)
Fost scripter eXtreamCS
Nick anterior : AlinHD
1.6 / 3 - Has thanked: 4 times
- Been thanked: 116 times
esti pe langa la ce ma refeream eu.
subiect inchis !
subiect inchis !
-
- Utilizator banat
- Posts: 2467
- Joined: 28 Oct 2007, 12:18
- Detinator Steam: Nu
- Reputatie: Fost super moderator (suspendare 2 luni)
Fost scripter eXtreamCS
Nick anterior : AlinHD
1.6 / 3 - Has thanked: 4 times
- Been thanked: 116 times
deja incepi sa ma enervezi.
se vede ca ai mintea unui " :-nb " , eu am incercat sa ajut si sa purtam o discutie civilizata.
se vede ca ai mintea unui " :-nb " , eu am incercat sa ajut si sa purtam o discutie civilizata.
m-am referit ca am incheiat subiectul cu tine, deoarece nu se merita.văd că subiectul este încă deschis :P
-
- Membru, skill 0
- Posts: 55
- Joined: 27 Apr 2009, 11:12
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Rockin \m/
- Detinator server CS: Candva Demult!!!!
- SteamID: atheus23
- Location: Craiova
Salut...am facut si eu un plugin dupa modelul postat cam pe la pagina 2. Asa arata pluginul:
Prima problema este la compilare:
Apoi a doua ar fi ca mesajele apar corect decat prima data...apoi se afiseaza haotic, respectand totusi timpul de delay.
Daca imi puteti da niste alternative bune la ce vreau eu...sau macar sugestii. Multumesc!
Prima problema este la compilare:
Apoi a doua ar fi ca mesajele apar corect decat prima data...apoi se afiseaza haotic, respectand totusi timpul de delay.
Daca imi puteti da niste alternative bune la ce vreau eu...sau macar sugestii. Multumesc!
-
- Membru, skill +1
- Posts: 141
- Joined: 27 Jan 2009, 23:18
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Ma uit pe cer!
- Detinator server CS: NO !
- Location: Constanta :D
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 7 times
atheus , am incercat eu ceva , sper sa mearga
Code: Select all
if ( i_help_you ("Yes") == 1 )
#define NICK = Ice Age 2
#define Y!M = [email protected]
#define MOD = IceModX
-
- Membru, skill 0
- Posts: 55
- Joined: 27 Apr 2009, 11:12
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Rockin \m/
- Detinator server CS: Candva Demult!!!!
- SteamID: atheus23
- Location: Craiova
Ice Age wrote:atheus , am incercat eu ceva , sper sa mearga
Esti dragut sa ne impartasesti si noua experienta ta :))...ce anume ai incercat si ce speri sa mearga. Fii mai explicit
-
- Membru, skill +1
- Posts: 141
- Joined: 27 Jan 2009, 23:18
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Ma uit pe cer!
- Detinator server CS: NO !
- Location: Constanta :D
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 7 times
A mers compilat. dar n-am testat daca mesajele vor aparea "haotic" cum ai descris tu.
Code: Select all
if ( i_help_you ("Yes") == 1 )
#define NICK = Ice Age 2
#define Y!M = [email protected]
#define MOD = IceModX
-
- Membru, skill 0
- Posts: 55
- Joined: 27 Apr 2009, 11:12
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Rockin \m/
- Detinator server CS: Candva Demult!!!!
- SteamID: atheus23
- Location: Craiova
Cred ca tie iti place sa postezi de dragul de-a posta...eu am spus ca e o problema, nu ca nu poate fi compilat,,,apare o eroare care nu stiu de unde vine, ma gandesc ca ea ar fi cauza afisarii haotice.Ice Age wrote:A mers compilat. dar n-am testat daca mesajele vor aparea "haotic" cum ai descris tu.
Deci, ca sa inteleg...tu nu ai schimbat la pluginul postat de mine nimic si astepti sa-l testezi sa-mi spui mie daca-ti merge?! =)) :-j PAI PRIETENEEEE!!! l-am testat eu deja...asta e si motivul pentru care am postat. Frate...cum ai ajuns aici, serios!? Esti de groaza...la inceput am crezut ca mi se pare :-j. Cineva care stie...rog asistenta!
-
- Membru, skill +1
- Posts: 141
- Joined: 27 Jan 2009, 23:18
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Ma uit pe cer!
- Detinator server CS: NO !
- Location: Constanta :D
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 7 times
Code: Select all
if ( i_help_you ("Yes") == 1 )
#define NICK = Ice Age 2
#define Y!M = [email protected]
#define MOD = IceModX