It is currently 21 Nov 2018 06:54






Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page Previous  1, 2
 [AMXX] Modificarea modelului unei arme ( v, p, w ) 
Author Message
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
User avatar

Joined: 21 Sep 2013 15:05
Posts: 869
Detinator Steam: Da
CS Status: Inactiv cateva zile.
SteamID: privat
Reputatie: Scripter eXtreamCS.com
Moderator ajutator
Fond eXtream: 0
Clawuu. wrote:
Foarte tare. Am facut exact cum ai zis tu in tutorialul de mai sus si a dat si roade. Doar ca ete o mica problema. Eu vreau sa setez modelul doar la echipa CT, iar la TS sa fie alt model pe care il am inclus intr-un alt plugin de JailBreak. Intrebarea este cum fac sa fie numai pentru CT ?


Verifici daca echipa este ct cand setezi modelul.

Code:
#include <cstrike>

new team=cs_get_user_team(id)
if(team==CS_TEAM_T) {

    //your code

}


Util ar fi sa verifici daca este alive:

Code:
if(is_user_alive(id)) {

//your code

}


_________________
Daca vreti ajutorul meu, nu dati bump la topic, fara intrebari de genu "cat mai dureaza/mai astept mult?".


20 Mar 2014 19:58
Profile multumesc
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
User avatar

Joined: 21 Sep 2013 15:05
Posts: 869
Detinator Steam: Da
CS Status: Inactiv cateva zile.
SteamID: privat
Reputatie: Scripter eXtreamCS.com
Moderator ajutator
Fond eXtream: 0
Explica si tu tot codul, altfel de ce l-ai mai numit tutorial ?

Code:
  if ( !is_valid_ent ( entity ) ) return FMRES_IGNORED; //verificam daca entitatea este valida, se poate utiliza si pev_valid ( entity ) din fm.

    static szClassName [ 33 ];//un nou string
    entity_get_string ( entity, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax ( szClassName ) );//stringul va retine clasa entitatii respective.
    /*Similar cu ( fm ) :
    new Classname[33]
    pev(ent,pev_classname,Classname, sizeof ( Classname ) -1 )//functia pev ne ajuta sa determinam aumite proprietati ale unei entitati. ent - entitatea, pev_classname - proprietatea care retine clasa.
    */
    if ( !equal ( szClassName, "weaponbox" ) ) return FMRES_IGNORED; //daca clasa entitatii respective nu este weaponbox ( poti sa vezi weapons.h din CSSDK pentru mai multe detalii

    new WPN_ArmaNoua = find_ent_by_owner ( -1, "weapon_ak47", entity );//cauta entitatea weapon_ak47 dupa ownerul ei.

    if ( is_valid_ent ( WPN_ArmaNoua ) && equal ( model, "models/w_ak47.mdl" ) ) {//daca entitatea este valida si are modelul respectiv. Btw, e o metoda proasta sa cauti o arma dupa model...

        entity_set_int ( WPN_ArmaNoua, EV_INT_impulse, 103 );//setam o proprietate a entitatii, este un integer. Atentie, ca daca faceti entity_set_int pentru health,speed,armor etc nu va merge, ele sunt stocate in structura editct_t din engine sub forma de float-uri,asa ca veti utiliza entity_set_float.
        entity_set_model ( entity, Model_W );//setam modelul w
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
   
    return FMRES_IGNORED;


Edit: trebuie sa stergi verificarea pentru weaponbox, daca vrei sa schimbi modelul unei grenade.

_________________
Daca vreti ajutorul meu, nu dati bump la topic, fara intrebari de genu "cat mai dureaza/mai astept mult?".


21 Jun 2014 12:36
Profile multumesc
Membru, skill 0
Membru, skill 0

Joined: 18 Jun 2017 10:52
Posts: 5
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Si ca sa il pun intr-un meniu de ce am nevoie?


21 Jun 2017 15:42
Profile multumesc WWW
Utilizator neserios
Utilizator neserios

Joined: 10 Oct 2014 06:21
Posts: 3428
Location: Roman, Neamț
Detinator Steam: Da
SteamID: /id/london_extreamcs
Reputatie: Membru Club eXtreamCS (6 luni)
Restrictie moderator
Utilizator neserios
Fond eXtream: 0
DarqLite100 wrote:
Si ca sa il pun intr-un meniu de ce am nevoie?

De un bool pe care-l pui pe true/false in functie de key-ul apasat si o verificatie adaugata in Eventul(sau ce o fi) in care schimbi modelul

verificatia va fi ceva de gen

Code:
if ( NumeBool [ idPlayer ] )

_________________
METODA BOOST/DROP 2018 GRATUITA (pentru CS 1.6)
AMX XMAS Gifts 2.0 - Private Plugin
AMX Christmass Addons (2018)
[VAND] Addons Zombie v7.1 (Release 10 February 2018)[/center]


21 Jun 2017 21:29
Profile multumesc
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 16 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  

În cazul în care aveți probleme cu contul trimiteți un email sau mesaj la servicii_extream[arond]yahoo[punct]com

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group