Vă voi arăta 2 metode, una care sunt necesare doar două module ( amxmodx şi fun ) şi una unde sunt necesare trei module ( amxmodx, fun şi hamsandwich )
Prima metodă:
1. Includem modulul fun astfel:
Code: Select all
#include < fun >
Code: Select all
register_event ( "CurWeapon", "SetUserSpeed", "be", "1=1" );
register_logevent ( "round_start", 2, "1=Round_Start" );
- Prima funcţie este pentru modificarea vitezei
- A doua funcţie va acţiona când va începe runda
În el adăugăm:
Code: Select all
set_user_maxspeed ( id, 550.0 );
Până acum plugin-ul trebuie să arate aşa:
Code: Select all
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include < amxmodx >
#include < fun >
#define PLUGIN "Modificare viata, gravitatie, viteza"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "hadesownage"
public plugin_init ( ) {
register_plugin ( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
register_event ( "CurWeapon", "SetUserSpeed", "be", "1=1" );
register_logevent ( "round_start", 2, "1=Round_Start" );
}
public SetUserSpeed ( id ) {
set_user_maxspeed ( id, 550.0 );
}
În el adăugăm:
Code: Select all
new iPlayers [ 32 ], iNum;
get_players ( iPlayers, iNum );
5. Mai jos ( tot în acest public ) adăugăm următoarele linii:
Code: Select all
for ( new i = 0; i < iNum; i++ ) {
set_user_health ( iPlayers [ i ], get_user_health ( iPlayers [ i ] ) + 50 ); // ii seteaza viata cu +50 hp
set_user_armor ( iPlayers [ i ], get_user_armor ( iPlayers [ i ] ) + 100 ); // ii seteaza arumura cu +100 ap
set_user_gravity ( iPlayers [ i ], 0.00125 * 300 ); // ii seteaza gravitatia pe 300
SetUserSpeed ( iPlayers [ i ] ); // ii seteaza viteza ( 550.0 )
}
Code: Select all
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include < amxmodx >
#include < fun >
#define PLUGIN "Modificare viata, gravitatie, viteza"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "hadesownage"
public plugin_init ( ) {
register_plugin ( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
register_event ( "CurWeapon", "SetUserSpeed", "be", "1=1" );
register_logevent ( "round_start", 2, "1=Round_Start" );
}
public SetUserSpeed ( id ) {
set_user_maxspeed ( id, 550.0 );
}
public round_start ( ) {
new iPlayers [ 32 ], iNum;
get_players ( iPlayers, iNum );
for ( new i = 0; i < iNum; i++ ) {
set_user_health ( iPlayers [ i ], get_user_health ( iPlayers [ i ] ) + 50 );
set_user_armor ( iPlayers [ i ], get_user_armor ( iPlayers [ i ] ) + 100 );
set_user_gravity ( iPlayers [ i ], 0.00125 * 300 );
SetUserSpeed ( iPlayers [ i ] );
}
}
Dacă întâlniti probleme puteţi să lăsaţi reply în topic şi o să vă răspund cât pot de repede.
Exprimăţi recunoştinţa dacă ţi-a fost de folos acest tutorial !