Scripting : FM_TOUCH - Rezolvat !

Tutoriale scripting, cod si portiuni de cod.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Post Reply
LordOfNothing
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 387
Joined: 19 Jul 2013, 15:51
Detinator Steam: Nu
Reputatie: Restrictie PM
Has thanked: 11 times
Been thanked: 35 times

25 Feb 2014, 09:37

Buna incerc sa fac un plugin atunci cand un jucator atinge apa sa il omoare dar nu functioneaza (mere compliat dar nu face nimic cand ating apa )

Sursa :
| Afiseaza codul
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>


#define PLUGIN 		"Water Kill"
#define AUTHOR 		"Lord"
#define VERSION 	"v0.0.1"


public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
        register_forward( FM_Touch,"ForwardTouch" );
}

public ForwardTouch( ent, id )
{

        if( !pev_valid( ent ) )
        {
		return FMRES_IGNORED;
        }
	

        new classname[ 32 ];
        pev( ent, pev_classname, classname, charsmax( classname ) );
	

        if( !equal( classname, "func_water" ) )
        {
		return FMRES_IGNORED;
        }
	
	fm_user_kill(id)
        return FMRES_IGNORED;
}
Last edited by LordOfNothing on 28 Mar 2014, 09:50, edited 2 times in total.
RoyalServer 2
User avatar
HamletEagle
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 750
Joined: 21 Sep 2013, 15:05
Detinator Steam: Da
CS Status: Inactiv cateva zile.
SteamID: privat
Reputatie: Fost Scripter eXtreamCS.com
Fost Moderator ajutator
Has thanked: 19 times
Been thanked: 85 times

25 Feb 2014, 15:35

Nu mai folosi FM_TOUCH,omori resursele serverului. Adauga mesaje de debug la anumite functii cheie ca sa vezi ce se executa si ce nu.
Daca vreti ajutorul meu, nu dati bump la topic, fara intrebari de genu "cat mai dureaza/mai astept mult?".
LordOfNothing
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 387
Joined: 19 Jul 2013, 15:51
Detinator Steam: Nu
Reputatie: Restrictie PM
Has thanked: 11 times
Been thanked: 35 times

26 Feb 2014, 09:40

HamletEagle wrote:Nu mai folosi FM_TOUCH,omori resursele serverului. Adauga mesaje de debug la anumite functii cheie ca sa vezi ce se executa si ce nu.
mesaje de la debug ? ce *** vrei sa zici ???

sa adaug in plugns.ini debug in fata ? am facut asta dinainte sa stiu ca nu merge dar in fn , mersi pentru ajutor , urmatorul !!!
User avatar
HamletEagle
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 750
Joined: 21 Sep 2013, 15:05
Detinator Steam: Da
CS Status: Inactiv cateva zile.
SteamID: privat
Reputatie: Fost Scripter eXtreamCS.com
Fost Moderator ajutator
Has thanked: 19 times
Been thanked: 85 times

26 Feb 2014, 17:49

Urmatorul ? Esti la licitatie ? Adauga in cod mesaje ce se trimit in consola(sau logs) si urmareste parcursul lor,care se afiseaza si care nu,asa iti vei da seama daca ai portiuni de cod care nu se executa.
Daca vreti ajutorul meu, nu dati bump la topic, fara intrebari de genu "cat mai dureaza/mai astept mult?".
User avatar
HamletEagle
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 750
Joined: 21 Sep 2013, 15:05
Detinator Steam: Da
CS Status: Inactiv cateva zile.
SteamID: privat
Reputatie: Fost Scripter eXtreamCS.com
Fost Moderator ajutator
Has thanked: 19 times
Been thanked: 85 times

27 Feb 2014, 20:28

if( !equal( classname, "func_water" ) )
{
return FMRES_IGNORED;
}


Baiete de exemplu aici,zic si eu,ca sa vezi daca iti detecteaza entitatea. Nici nu mai incerc sa te ajut...iti e de folos daca iti dau mura in gura solutia ? Nu e mai bine pentru tine sa incerci sa o deduci in functie de ce iti zic ?

Ai report apropo pentru comportamentul tau.
Daca vreti ajutorul meu, nu dati bump la topic, fara intrebari de genu "cat mai dureaza/mai astept mult?".
LordOfNothing
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 387
Joined: 19 Jul 2013, 15:51
Detinator Steam: Nu
Reputatie: Restrictie PM
Has thanked: 11 times
Been thanked: 35 times

27 Feb 2014, 20:32

frate eu am nevoie de ajutor si tu comentezi aiurea peste topicul meu fara sa ma ajuti asa ca "valea" ca sa intelegi

despre "ajutorul" tau .. aici :

Code: Select all

if( !equal( classname, "func_water" ) )
{
              return FMRES_IGNORED;
}
verificam daca entitatea nu este apa "func_water" sa ignore pluginul
User avatar
HamletEagle
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 750
Joined: 21 Sep 2013, 15:05
Detinator Steam: Da
CS Status: Inactiv cateva zile.
SteamID: privat
Reputatie: Fost Scripter eXtreamCS.com
Fost Moderator ajutator
Has thanked: 19 times
Been thanked: 85 times

27 Feb 2014, 22:16

Doamne,omu asta intelege doar ce vrea. Las-o balta...nu merita sa incerc sa te ajut.
Daca vreti ajutorul meu, nu dati bump la topic, fara intrebari de genu "cat mai dureaza/mai astept mult?".
User avatar
FaTzZu
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 1206
Joined: 22 Dec 2012, 18:37
Detinator Steam: Da
Reputatie: Fost moderator ajutator
Has thanked: 114 times
Been thanked: 168 times

20 Mar 2014, 08:55

Asa ai incercat?
| Afiseaza codul
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>


#define PLUGIN 		"Water Kill"
#define AUTHOR 		"Lord"
#define VERSION 	"v0.0.1"


public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
	register_forward( FM_Touch,"ForwardTouch" );
}

public ForwardTouch( ent, id )
{
	
	if( !pev_valid( ent ) )
	{
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	
	new classname[ 32 ];
	pev( ent, pev_classname, classname, charsmax( classname ) );
	
	
	if( equal( classname, "func_water" ) )
	{
		fm_user_kill(id)
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}
A fool's brain digests philosophy into folly, science into superstition, and art into pedantry.

#RETIRED.
LordOfNothing
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 387
Joined: 19 Jul 2013, 15:51
Detinator Steam: Nu
Reputatie: Restrictie PM
Has thanked: 11 times
Been thanked: 35 times

27 Mar 2014, 10:42

tot nu mere :(
LordOfNothing
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 387
Joined: 19 Jul 2013, 15:51
Detinator Steam: Nu
Reputatie: Restrictie PM
Has thanked: 11 times
Been thanked: 35 times

28 Mar 2014, 09:50

Rezolvat cu Orpheu !

Sursa :
sma | Afiseaza codul
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <orpheu>
#include <orpheu_advanced>
#include <orpheu_memory>
    
public plugin_init()
{
	register_plugin("Water KILL","1.0.0","LordOfNothing");        
	OrpheuRegisterHook(OrpheuGetFunction("PM_CheckWater"),"OnPM_CheckWater")
}

public OrpheuHookReturn:OnPM_CheckWater()
{
	new OrpheuStruct:ppmove = get_ppmove()
    
	new id = OrpheuGetStructMember(ppmove,"player_index") + 1
    
	if(is_user_alive(id))
	{
		user_kill(id);
	}
    
}

OrpheuStruct:get_ppmove()
{        
    return OrpheuGetStructFromAddress(OrpheuStructPlayerMove,OrpheuMemoryGet("ppmove"))
}
Fisier :
file | Afiseaza codul
{
	"name" : "PM_CheckWater",
	"library" : "mod",
	"identifiers" :
	[
		{
			"os" : "windows",
			"mod" : "cstrike",
			"value" : 0xBCAC0
		},
		{
			"os" : "linux",
			"mod" : "cstrike",
			"value" : "PM_CheckWater"
		}
	]
}
The Kalu
Fost administrator
Fost administrator
Posts: 13707
Joined: 09 Oct 2010, 12:39
Detinator Steam: Da
CS Status: In grajd!
SteamID: kalulord
Reputatie: Fost Administrator
Fost membru Club eXtreamCS (6 luni)
Nume anterior: Terra
Location: Romania, Ploiesti
Has thanked: 328 times
Been thanked: 646 times
Contact:

28 Mar 2014, 12:42

Interesant,explica bine joaquimandrade ala si ConnorMcleod.Le-am dat un follow la pe forum..
Image
Post Reply

Return to “Scripting”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 16 guests