Daca nu stii nimic despre firme, protectia consumatorului, drept, dreptul de returnare, nu mai vorbi aiurea. Firma trebuie sa respecte anumite legi, criterii, reguli, precum si clientul/consumatorul, care atunci cand foloseste/cumpara de la o firma e de acord sau ar trebui sa fie cu termenii si conditiile lor [livrare, returnare etc.]N3v3rM1nd wrote: ↑24 Jun 2022, 23:03Bai nene, ce atata tam tam, ai gresit dai omului banii inapoiMagnus_magNETro wrote: ↑24 Jun 2022, 18:02No bosses here, din fericire.
Clientul primește alt procesor, alt socket, încearcă să instaleze, deteriorează ceva în procesul instalării, dar după tine, totul este a-OK, pentru că magazinul a trimis procesorul greșit, dar placa de bază corectă. Era de datoria clientului să încerce, nu-i așa? At least... give it a good go.
Clientul primește aparatul de tuns incorect, aceeași gamă, dar cod diferit, diferă accesorii. Se tunde complet, apoi raportează produs incorect primit, trebuie după tine să expediem toți banii înapoi, deși produsele din categorie de îngrijire personală au condiții specifice.
Clientul primește laptop similar, nu cu aceleași specificații, același producător, display identic, poate diferă RAM-ul, practic coduri apropiate ca și specificații. Vede acest lucru, dar instalează tot, activează tot. Poate deteriorează și display-ul din greșeală.
Clientul primește SSD diferit, mici variații de viteze. Îl formatează.
Clientul primește aspirator diferit, aspiră totul prin casă, poate dă și prin vecini. Deși are consumabile și poate nu a respectat anumite condiții de inițializare, totul trebuie acoperit. Got it.
Clientul primește espressor de culoare diferită. Instalează, nu citește manualul, bagă aer pe circuit, scapă produsul pe jos, filtrul este consumabil, dar, după tine, e business by proxy.
Clientul primește friteuză, culoare diferită. Gătește în ea 3 zile, zgârie coșul intern cu acoperire teflon, dar e ok, pentru că "atâta timp cât magazinul a trimis altă culoare", it's open season boys!
Exemplul cu HDD-ul clar prezintă o dovadă clară, palpabilă, nici nu mă așteptam la altă reacție din partea ANPC, dar aparent ceea ce citezi doar zgârie suprafața. "Produsul trebuie să fie conform" este o altă parte, iar storcătorul este ultra zgâriat, plin de zgârieturi fine, se puteau prezenta la o simplă spălare incorectă/agresivă/cu articolul de curățare nepotrivit.
https://www.magnet.ro/Pagini/garantii-si-retur
"Va rugam sa cititi cu atentie conditiile de mai jos:
Produsele pe care doriti sa le returnati trebuie să fie în aceeași stare în care le-ati primit și sa fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat."