PayPal Inc. - Discutii, nelamuriri, intrebari, limitari, etc
Posted: 18 Jul 2012, 11:50
Deschid acest topic pentru ca apar din ce in ce mai multe probleme cu PayPal, se pare ca si-au sporit securitatea si la orice tranzactie suspecta limiteaza account peste account!
Ideal este sa aveti un cont bine pus la punct, in ce consta asta?
1.Numele si prenumele dumneavoastra din buletin
2.Adresa dumneavoastra reala
3.Numarul de telefon valid
4.Un card atasat si verificat la contul PayPal
Incep cu un mic tutorial despre cum puteti lua legatura cu ei, foarte rapid, telefonic!
Mergeti pe http://www.paypal.com - log in -> My account - in coltul din dreapta avem butonul "Help" -> in partea dreapta avem "Contact Us by phone or email." facem click pe "contact us", aici avem 3 optiuni:
1.Email us
Send us a question by email.
2.Speak to us
Call us if you can't find your answer in the Help Center.
3.Get technical help
Go to Developer Support for help integrating PayPal with your website.
Cel mai rapid si sigur mod pentru a contacta un reprezentant PayPal este optiunea nr. 2 prin care alegem sa luam legatura telefonic cu departamentul central PayPal, facem click pe "Call us", ideal este ca numarul de pe care apelam sa fie acelasi numar introdus si in contul PayPal la Profil.
Dupa ce am dat click pe "Call us" avem: One-time Passcode:, acest cod o sa fie cerut prima data cand intram in legatura directa cu un reprezentant, dupa acest cod o sa fie cerut numele si prenumele de pe account-ul PayPal apoi o sa localizeze si o sa faca log in pe contul dumneavoastra pentru a verifica ce fel de problema avem pe cont.
Numarul de telefon PayPal este: 00353 1 436 9111
8.00 and 4.30 GMT Monday to Friday - San Jose, California, US
ATENTIE!
Suntem GMT+2, in Romania putem apela intre orele 10:00 si 18:30!Call us", ideal este ca numarul de pe care apelam sa fie acelasi numar introdus si in contul PayPal la Profil.
Dupa ce am dat click pe "Call us" avem: One-time Passcode:, acest cod o sa fie cerut prima data cand intram in legatura directa cu un reprezentant, dupa acest cod o sa fie cerut numele si prenumele de pe account-ul PayPal apoi o sa localizeze si o sa faca log in pe contul dumneavoastra pentru a verifica ce fel de problema avem pe cont.
ATENTIE! Trebuie sa vorbiti limba Engleza, reprezentantii PayPal vorbesc numai Engleza.
Dupa ce sunteti in legatura directa cu un reprezentant nu va ramane nimic de facut decat sa explicati ce problema aveti, sunt niste oameni extraordinari si o sa va inteleaga perfect.
Un mic truc, spuneti asta dupa ce explicati ce fel de problema aveti: "I must to pay some bills and can not make transactions because account is limited, can solve my problem faster than 48 hours?", o sa va treaca pe "Urgenta" in departamentul de investigatii si o sa primiti raspuns in 5 ore fata de 48 ore cat ar fi normal"!
Si eu am contul limitat, am luat legatura cu ei si aproape am rezolvat, dupa ce am sunat eu la ei, am explicat ce problema am si au luat legatura exact atunci cu dep. de investigatii, la 10 minute dupa aceea am primit telefon de la un reprezentant de acolo cu un numar de Cosmote :-/, mi-a spus sa salvez numarul sa merg sa-mi creez un card pe numele meu sa scot niste facturi si sa revin cu un telefon cand le am pe toate iar contul meu va fi scos de sub limita!
Va urez succes!
Info: In acest subiect se discuta NUMAI ce are legatura cu PayPal, cine o ia pe langa subiect va primii avertisment!
Copyright © BucharestHooligan
Ideal este sa aveti un cont bine pus la punct, in ce consta asta?
1.Numele si prenumele dumneavoastra din buletin
2.Adresa dumneavoastra reala
3.Numarul de telefon valid
4.Un card atasat si verificat la contul PayPal
Incep cu un mic tutorial despre cum puteti lua legatura cu ei, foarte rapid, telefonic!
Mergeti pe http://www.paypal.com - log in -> My account - in coltul din dreapta avem butonul "Help" -> in partea dreapta avem "Contact Us by phone or email." facem click pe "contact us", aici avem 3 optiuni:
1.Email us
Send us a question by email.
2.Speak to us
Call us if you can't find your answer in the Help Center.
3.Get technical help
Go to Developer Support for help integrating PayPal with your website.
Cel mai rapid si sigur mod pentru a contacta un reprezentant PayPal este optiunea nr. 2 prin care alegem sa luam legatura telefonic cu departamentul central PayPal, facem click pe "Call us", ideal este ca numarul de pe care apelam sa fie acelasi numar introdus si in contul PayPal la Profil.
Dupa ce am dat click pe "Call us" avem: One-time Passcode:, acest cod o sa fie cerut prima data cand intram in legatura directa cu un reprezentant, dupa acest cod o sa fie cerut numele si prenumele de pe account-ul PayPal apoi o sa localizeze si o sa faca log in pe contul dumneavoastra pentru a verifica ce fel de problema avem pe cont.
Numarul de telefon PayPal este: 00353 1 436 9111
8.00 and 4.30 GMT Monday to Friday - San Jose, California, US
ATENTIE!
Suntem GMT+2, in Romania putem apela intre orele 10:00 si 18:30!Call us", ideal este ca numarul de pe care apelam sa fie acelasi numar introdus si in contul PayPal la Profil.
Dupa ce am dat click pe "Call us" avem: One-time Passcode:, acest cod o sa fie cerut prima data cand intram in legatura directa cu un reprezentant, dupa acest cod o sa fie cerut numele si prenumele de pe account-ul PayPal apoi o sa localizeze si o sa faca log in pe contul dumneavoastra pentru a verifica ce fel de problema avem pe cont.
ATENTIE! Trebuie sa vorbiti limba Engleza, reprezentantii PayPal vorbesc numai Engleza.
Dupa ce sunteti in legatura directa cu un reprezentant nu va ramane nimic de facut decat sa explicati ce problema aveti, sunt niste oameni extraordinari si o sa va inteleaga perfect.
Un mic truc, spuneti asta dupa ce explicati ce fel de problema aveti: "I must to pay some bills and can not make transactions because account is limited, can solve my problem faster than 48 hours?", o sa va treaca pe "Urgenta" in departamentul de investigatii si o sa primiti raspuns in 5 ore fata de 48 ore cat ar fi normal"!
Si eu am contul limitat, am luat legatura cu ei si aproape am rezolvat, dupa ce am sunat eu la ei, am explicat ce problema am si au luat legatura exact atunci cu dep. de investigatii, la 10 minute dupa aceea am primit telefon de la un reprezentant de acolo cu un numar de Cosmote :-/, mi-a spus sa salvez numarul sa merg sa-mi creez un card pe numele meu sa scot niste facturi si sa revin cu un telefon cand le am pe toate iar contul meu va fi scos de sub limita!
Va urez succes!
Info: In acest subiect se discuta NUMAI ce are legatura cu PayPal, cine o ia pe langa subiect va primii avertisment!
Copyright © BucharestHooligan