Page 1 of 1

Rezolvare bug graffiti

Posted: 01 Dec 2018, 18:47
by 1TAP GOD
Poate cineva sa imi repare si mie acest plugin https://pastebin.com/XULJVuWM vreau sa poti face graffiti doar o dată pe runda daca încercați să faci spary de mai multe ori sa apara mesajul "ai facut un graffiti runda această " , si sa nu mai intre în pământ https://imgur.com/a/5537yYJ

Re: Rezolvare bug graffiti

Posted: 04 Dec 2018, 23:45
by GoGuT112
:)) Nu ai sa vezi my name is smokra <3

Re: Rezolvare bug graffiti

Posted: 06 Dec 2018, 15:21
by LondoN eXtream
foloseste TE_BLOOD din zm plague sa nu mai aiba bug

Re: Rezolvare bug graffiti

Posted: 06 Dec 2018, 20:02
by 1TAP GOD
Nu stiu cum sa fac asta ,o poti face tu te rog?

Re: Rezolvare bug graffiti

Posted: 06 Dec 2018, 21:35
by LondoN eXtream
// Make zombies leave footsteps and bloodstains on the floor
public make_blood(taskid)
{
// Only bleed when moving on ground
if (!(pev(ID_BLOOD, pev_flags) & FL_ONGROUND) || fm_get_speed(ID_BLOOD) < 80)
return;

// Get user origin
static Float:originF[3]
pev(ID_BLOOD, pev_origin, originF)

// If ducking set a little lower
if (pev(ID_BLOOD, pev_bInDuck))
originF[2] -= 18.0
else
originF[2] -= 36.0

// Send the decal message
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PAS, SVC_TEMPENTITY, originF, 0)
write_byte(TE_WORLDDECAL) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]) // z
write_byte(ArrayGetCell(zombie_decals, random_num(0, ArraySize(zombie_decals) - 1)) + (g_czero * 12)) // random decal number (offsets +12 for CZ)
message_end()
}

Re: Rezolvare bug graffiti

Posted: 07 Dec 2018, 15:55
by 1TAP GOD
Poti te rog sa pui tu ce mi-ai dat in sursa de am postat-o pe pastbin si sa trimiți aici ,sincer nu stiu cum trb pusa si unde

Re: Rezolvare bug graffiti

Posted: 11 Dec 2018, 20:30
by VLD00
Mutat in sectiunea corespunzatoare.

Re: Rezolvare bug graffiti

Posted: 14 Feb 2019, 21:36
by 1TAP GOD
Cineva?

Re: Rezolvare bug graffiti

Posted: 21 Feb 2019, 19:36
by 1TAP GOD
:top: