Page 1 of 1

Zombie Plague: Stone Class

Posted: 06 Mar 2014, 22:27
by GhosT ***
Descriere: O clasa zombie care nu primeste Damage in head shot si mai putin in alte zone .

Descarcare:
Sma | Afiseaza codul
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>

new iClass;

public plugin_init()
{
	new const
		PLUGIN_NAME[] = "Zombie Plague Class: Stone Class",
		PLUGIN_VERS[] = "1.2",
		PLUGIN_AUTH[] = "GhosT ***";
	
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERS, PLUGIN_AUTH);
	
	register_event("Damage", "Damage", "b");
}
public plugin_precache()
{
	new const zp_class_name[] = "Stone Zombie";
	new const zp_class_info[] = "No HeadShot Damage";
	new const zp_class_model[] = "zombie_source";
	new const zp_class_clawmodel[] = "v_knife_zombie.mdl";
	const zp_class_health = 2500;
	const zp_class_speed = 300;
	const Float:zp_class_gravity = 1.0;
	const Float:zp_class_knockback = 1.0;
	
	iClass = zp_register_zombie_class(zp_class_name, zp_class_info, zp_class_model, zp_class_clawmodel, zp_class_health, zp_class_speed, zp_class_gravity, zp_class_knockback);
}
public Damage(iVictim)
{
	if(zp_get_user_zombie_class(iVictim) == iClass && is_user_zombie(iVictim))
	{
		new iWeapon, iHitPoint, iAttacker = get_user_attacker(iVictim, iWeapon, iHitPoint);
		
		if(iHitPoint == HIT_HEAD)
                {
                        fDamage = 0.0;
			return PLUGIN_HANDLED;
	        }
		else if(iHitPoint != HIT_HEAD)
		{
			fDamage = fDamage / 1.8;
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
Nume: Zombie Plague: Stone Class
Versiune: 1.2
Link oficial: Aici ;)

Instalare:
1. Fisierul nume_plugin.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting
2. Fisierul nume_plugin.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins
3. Intrati in fisierul addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la urma:

Code: Select all

nume_plugin.amxx
4. Alti pasi necesari....

Cvar-uri (se adauga in fisierul amxmodx\configs\amxx.cfg): -

Comenzi administrative (se tasteaza in consola si trebuie sa fiti administrator): -

Comenzi publice (se tasteaza in joc prin apasarea tastei Y): -

Module necesare (se sterge ; din fata modulului de mai jos; acestea le gasiti in fisierul amxmodx\configs\modules.ini): -

Imagini: -

Credite :

- YONTU .

Re: Zombie Plague: Stone Class

Posted: 07 Mar 2014, 13:40
by Chris Duskblade
Daca puneai si un model ar fii fost mult mai interesant :-@ in fine , thx pentru munca asta !

Re: Zombie Plague: Stone Class

Posted: 07 Mar 2014, 16:51
by YONTU
Eu zic ca ar trebui sa te uiti mai inati intr-o sursa de ZP Class si sa o compari cu ata sa vezi cet-i mai lipseste.

Re: Zombie Plague: Stone Class

Posted: 08 Mar 2014, 09:11
by Deevix
Ai putea pune acel model cu zombie-ul cu casca de fier cu grati , s-ar potrivi

Re: Zombie Plague: Stone Class

Posted: 12 Mar 2014, 08:35
by ariciu
Crisstinell wrote:Daca puneai si un model ar fii fost mult mai interesant :-@ in fine , thx pentru munca asta !
Modelele le poti schimba tu de aici:

Code: Select all

	new const zp_class_model[] = "zombie_source";
	new const zp_class_clawmodel[] = "v_knife_zombie.mdl";
Schimba zombie_source cu alien2 daca ai modelul in models/zombie_plague

Re: Zombie Plague: Stone Class

Posted: 12 Mar 2014, 15:07
by YONTU
Nu recomand acest plugin [-x !
Nu este bine scriptat si va da si erori in consola!

In loc de Ham puteai folosi client_damage( parametrii ) .

Re: Zombie Plague: Stone Class

Posted: 12 Mar 2014, 15:12
by GhosT ***
The YONTU wrote:Nu recomand acest plugin [-x !
Nu este bine scriptat si va da si erori in consola!

In loc de Ham puteai folosi client_damage( parametrii ) .
Stii ca am folosit eventul Damage ? Nu ?

Re: Zombie Plague: Stone Class

Posted: 12 Mar 2014, 15:24
by YONTU

Code: Select all

Ultima oară modificat de GhosT *** pe 12 Mar 2014 16:14, modificat 1 dată în total.
Updated 1.1
public Damage(iVictim, Float:fDamage)

Stii ca ai gresit aici :)) ?

new Damage = read_data( 2 );
| Afiseaza codul
[code=php]public Damage(iVictim/*, Float:fDamage*/)
{
    new Damage = read_data( 2 );
    new iWeapon, iHitPoint, iAttacker = get_user_attacker(iVictim, iWeapon, iHitPoint);

    // Damage = cat dmg i-ai facut victimei | id = atacatorul
    if( is_user_alive( Damage ) || if( is_user_alive( id ) )
        return 0;

    if( is_user_zombie( Damage ) )
        return 0;

    if( zp_get_user_zombie_class(iVictim) != iClass )
        return 1;
        
    if(iHitPoint == HIT_HEAD)
    {
        fDamage = 0.0;
        return 1;
    } else {

        fDamage = fDamage / 1.8;
        return 1;
    }
        
    return 0;
}[/code]
Ce cauta HAM-urile la return :)) daca asta este un event?
Si vezi ca mai ai niste forward-uri la ZP care iti lipsesc...

Re: Zombie Plague: Stone Class

Posted: 12 Mar 2014, 16:09
by GhosT ***
The YONTU wrote:

Code: Select all

Ultima oară modificat de GhosT *** pe 12 Mar 2014 16:14, modificat 1 dată în total.
Updated 1.1
public Damage(iVictim, Float:fDamage)

Stii ca ai gresit aici :)) ?

new Damage = read_data( 2 );
| Afiseaza codul
[code=php]public Damage(iVictim/*, Float:fDamage*/)
{
    new Damage = read_data( 2 );
    new iWeapon, iHitPoint, iAttacker = get_user_attacker(iVictim, iWeapon, iHitPoint);

    // Damage = cat dmg i-ai facut victimei | id = atacatorul
    if( is_user_alive( Damage ) || if( is_user_alive( id ) )
        return 0;

    if( is_user_zombie( Damage ) )
        return 0;

    if( zp_get_user_zombie_class(iVictim) != iClass )
        return 1;
        
    if(iHitPoint == HIT_HEAD)
    {
        fDamage = 0.0;
        return 1;
    } else {

        fDamage = fDamage / 1.8;
        return 1;
    }
        
    return 0;
} [/code]
Ce cauta HAM-urile la return :)) daca asta este un event?
Si vezi ca mai ai niste forward-uri la ZP care iti lipsesc...

Modificat .. Prima data am facut cu HAM .. Stii .. Dupa m-am gandit sa fac in event .. Si cum nu am mai folosit pana acum Damage nu stiam .. :))

Re: Zombie Plague: Stone Class

Posted: 13 Mar 2014, 23:50
by -Turbo-
Nu prea se potriveste numele, dar merge :)) !

Re: Zombie Plague: Stone Class

Posted: 14 Mar 2014, 00:52
by Ulquiorra
era mult mai lejer cu globale.. e cam acelasi lucru.