Page 1 of 1
Zombie Plague: Stone Class
Posted: 06 Mar 2014, 22:27
by GhosT ***
Descriere: O clasa zombie care nu primeste Damage in head shot si mai putin in alte zone .
Descarcare:
- Sma | Afiseaza codul
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
new iClass;
public plugin_init()
{
new const
PLUGIN_NAME[] = "Zombie Plague Class: Stone Class",
PLUGIN_VERS[] = "1.2",
PLUGIN_AUTH[] = "GhosT ***";
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERS, PLUGIN_AUTH);
register_event("Damage", "Damage", "b");
}
public plugin_precache()
{
new const zp_class_name[] = "Stone Zombie";
new const zp_class_info[] = "No HeadShot Damage";
new const zp_class_model[] = "zombie_source";
new const zp_class_clawmodel[] = "v_knife_zombie.mdl";
const zp_class_health = 2500;
const zp_class_speed = 300;
const Float:zp_class_gravity = 1.0;
const Float:zp_class_knockback = 1.0;
iClass = zp_register_zombie_class(zp_class_name, zp_class_info, zp_class_model, zp_class_clawmodel, zp_class_health, zp_class_speed, zp_class_gravity, zp_class_knockback);
}
public Damage(iVictim)
{
if(zp_get_user_zombie_class(iVictim) == iClass && is_user_zombie(iVictim))
{
new iWeapon, iHitPoint, iAttacker = get_user_attacker(iVictim, iWeapon, iHitPoint);
if(iHitPoint == HIT_HEAD)
{
fDamage = 0.0;
return PLUGIN_HANDLED;
}
else if(iHitPoint != HIT_HEAD)
{
fDamage = fDamage / 1.8;
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
Nume: Zombie Plague: Stone Class
Versiune: 1.2
Link oficial: Aici ;)
Instalare:
1. Fisierul
nume_plugin.sma il puneti in
addons/amxmodx/scripting
2. Fisierul
nume_plugin.amxx il puneti in
addons/amxmodx/plugins
3. Intrati in fisierul
addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la urma:
4. Alti pasi necesari....
Cvar-uri (se adauga in fisierul
amxmodx\configs\amxx.cfg): -
Comenzi administrative (se tasteaza in consola si trebuie sa fiti administrator): -
Comenzi publice (se tasteaza in joc prin apasarea tastei
Y): -
Module necesare (se sterge
; din fata modulului de mai jos; acestea le gasiti in fisierul
amxmodx\configs\modules.ini): -
Imagini: -
Credite :
- YONTU .
Re: Zombie Plague: Stone Class
Posted: 07 Mar 2014, 13:40
by Chris Duskblade
Daca puneai si un model ar fii fost mult mai interesant :-@ in fine , thx pentru munca asta !
Re: Zombie Plague: Stone Class
Posted: 07 Mar 2014, 16:51
by YONTU
Eu zic ca ar trebui sa te uiti mai inati intr-o sursa de ZP Class si sa o compari cu ata sa vezi cet-i mai lipseste.
Re: Zombie Plague: Stone Class
Posted: 08 Mar 2014, 09:11
by Deevix
Ai putea pune acel model cu zombie-ul cu casca de fier cu grati , s-ar potrivi
Re: Zombie Plague: Stone Class
Posted: 12 Mar 2014, 08:35
by ariciu
Crisstinell wrote:Daca puneai si un model ar fii fost mult mai interesant :-@ in fine , thx pentru munca asta !
Modelele le poti schimba tu de aici:
Code: Select all
new const zp_class_model[] = "zombie_source";
new const zp_class_clawmodel[] = "v_knife_zombie.mdl";
Schimba zombie_source cu alien2 daca ai modelul in models/zombie_plague
Re: Zombie Plague: Stone Class
Posted: 12 Mar 2014, 15:07
by YONTU
Nu recomand acest plugin [-x !
Nu este bine scriptat si va da si erori in consola!
In loc de Ham puteai folosi client_damage( parametrii ) .
Re: Zombie Plague: Stone Class
Posted: 12 Mar 2014, 15:12
by GhosT ***
The YONTU wrote:Nu recomand acest plugin [-x !
Nu este bine scriptat si va da si erori in consola!
In loc de Ham puteai folosi client_damage( parametrii ) .
Stii ca am folosit eventul Damage ? Nu ?
Re: Zombie Plague: Stone Class
Posted: 12 Mar 2014, 15:24
by YONTU
Code: Select all
Ultima oară modificat de GhosT *** pe 12 Mar 2014 16:14, modificat 1 dată în total.
Updated 1.1
public Damage(iVictim, Float:fDamage)
Stii ca ai gresit aici :)) ?
new Damage = read_data( 2 );
- | Afiseaza codul
[code=php]public Damage(iVictim/*, Float:fDamage*/)
{
new Damage = read_data( 2 );
new iWeapon, iHitPoint, iAttacker = get_user_attacker(iVictim, iWeapon, iHitPoint);
// Damage = cat dmg i-ai facut victimei | id = atacatorul
if( is_user_alive( Damage ) || if( is_user_alive( id ) )
return 0;
if( is_user_zombie( Damage ) )
return 0;
if( zp_get_user_zombie_class(iVictim) != iClass )
return 1;
if(iHitPoint == HIT_HEAD)
{
fDamage = 0.0;
return 1;
} else {
fDamage = fDamage / 1.8;
return 1;
}
return 0;
}[/code]
Ce cauta HAM-urile la return :)) daca asta este un event?
Si vezi ca mai ai niste forward-uri la ZP care iti lipsesc...
Re: Zombie Plague: Stone Class
Posted: 12 Mar 2014, 16:09
by GhosT ***
The YONTU wrote:Code: Select all
Ultima oară modificat de GhosT *** pe 12 Mar 2014 16:14, modificat 1 dată în total.
Updated 1.1
public Damage(iVictim, Float:fDamage)
Stii ca ai gresit aici :)) ?
new Damage = read_data( 2 );
- | Afiseaza codul
[code=php]public Damage(iVictim/*, Float:fDamage*/)
{
new Damage = read_data( 2 );
new iWeapon, iHitPoint, iAttacker = get_user_attacker(iVictim, iWeapon, iHitPoint);
// Damage = cat dmg i-ai facut victimei | id = atacatorul
if( is_user_alive( Damage ) || if( is_user_alive( id ) )
return 0;
if( is_user_zombie( Damage ) )
return 0;
if( zp_get_user_zombie_class(iVictim) != iClass )
return 1;
if(iHitPoint == HIT_HEAD)
{
fDamage = 0.0;
return 1;
} else {
fDamage = fDamage / 1.8;
return 1;
}
return 0;
} [/code]
Ce cauta HAM-urile la return :)) daca asta este un event?
Si vezi ca mai ai niste forward-uri la ZP care iti lipsesc...
Modificat .. Prima data am facut cu HAM .. Stii .. Dupa m-am gandit sa fac in event .. Si cum nu am mai folosit pana acum Damage nu stiam .. :))
Re: Zombie Plague: Stone Class
Posted: 13 Mar 2014, 23:50
by -Turbo-
Nu prea se potriveste numele, dar merge :)) !
Re: Zombie Plague: Stone Class
Posted: 14 Mar 2014, 00:52
by Ulquiorra
era mult mai lejer cu globale.. e cam acelasi lucru.