Page 1 of 1

Eroare Overflower

Posted: 29 Feb 2020, 19:34
by AboveAll :)
Salutare tuturor... am o problema de ceva timp cu serverul si nu ii pot da deloc de capat...deci daca serverul este aproape gol (pana in maxim 10 jucatori) si schimb harta totul este ok. Dar daca sunt intre 10-20 de jucatori pe server si schimb harta in de_dust2 de exemplu imi da aceasta eroare la toti jucatorii si nimeni nu se mai poate connecta timp de cateva minute pana nu dau restart la server sau isi revine de la sine dar greu.

-Eroarea care apare in consola jucatorilor este urmatoarea: reliable channel overflowed .

-Eroarea care apare in consola serverului este urmatoarea: 
[CF.Fix]: Ignoring 1 custom decals from JoK3r 3v!L
SZ_GetSpace: overflow on Zjarrfiksi

-Eroarea care a aparut in consola mea:
Image
Image

Re: Eroare Overflower

Posted: 29 Feb 2020, 20:42
by levin
specificații sv?-_-

Re: Eroare Overflower

Posted: 29 Feb 2020, 20:59
by @IONUTZ
L E V I N wrote:
29 Feb 2020, 20:42
specificații sv?-_-
build 5787
dp_version "0.9.187"
trece serverul pe rehlds cat mai repede sau fa upgrade la un hlds mai nou si pune ultima versiune de dproto ca este vulnerabil la exploitul lui SkillartzHD :((

Re: Eroare Overflower

Posted: 29 Feb 2020, 21:29
by mariusexeqt
ce host ai?

Re: Eroare Overflower

Posted: 01 Mar 2020, 10:54
by AboveAll :)
Tni. Serverul este modul uwc3. Cel de la semnatura..am dproto i386. O sa incerc sa ii fac un updata.. stiti un tutorial bun ?

Re: Eroare Overflower

Posted: 01 Mar 2020, 13:29
by @IONUTZ
AboveAll :) wrote:
01 Mar 2020, 10:54
Tni. Serverul este modul uwc3. Cel de la semnatura..am dproto i386. O sa incerc sa ii fac un updata.. stiti un tutorial bun ?
Ce tutorial iti trebuie :(( vezi in panoul de control ca ai 3 versiuni rehls, hlds 6153 si hlds 5787 care o ai si tu, ii dai instalare rehlds, daca alegi hlds 6153 sa faci upgrade la dproto 0.9.582

Re: Eroare Overflower

Posted: 01 Mar 2020, 16:28
by levin
dacă ai hlds instalează modulul anti overflow
dacă ai orpheu(pui // în față la reapi) sau rehlds pune plg ăsta

Code: Select all

#include <amxmodx>

#define RETRY_ON_KICK // Çàñòàâèòü èãðîêà ïåðåïîäêëþ÷èòüñÿ ïåðåä êèêîì
#define ReAPI // Çàêîììåíòèðîâàòü, åñëè íåò ReAPI

#if defined ReAPI
	#include <reapi>
	#define IGNORE_CALL HC_CONTINUE
	#define BLOCK_CALL HC_BREAK
#else
	#include <fakemeta>
	#include <orpheu>
	#define IGNORE_CALL _:OrpheuIgnored
	#define BLOCK_CALL _:OrpheuSupercede
#endif


#if !defined ReAPI
new g_ClientPtr;
new g_ElementSize;
new g_EntityOffset;
#endif
new g_PlayerWarns[33];

enum CVAR
{
	CVAR_MAX_WARNS,
	CVAR_RESET_TIME
};

new g_Cvars[CVAR] = {0, };

#if !defined ReAPI
new g_DisconnectForward;
#endif

#pragma semicolon 1

public plugin_init()
{
#if defined ReAPI
	register_plugin("[ReAPI] Anti overflow", "3.1", "mazdan & Inline, WPMGPRoSToTeMa");
#else
	register_plugin("Anti overflow", "3.1", "mazdan & Inline, WPMGPRoSToTeMa");
#endif	

	g_Cvars[CVAR_MAX_WARNS] = register_cvar("antir_max_warns", "5");
	g_Cvars[CVAR_RESET_TIME] = register_cvar("antir_reset_time", "10");

#if defined ReAPI
	RegisterHookChain(RH_SV_DropClient, "SV_DropClient", false); 
#else
	OrpheuRegisterHook( OrpheuGetFunction("SV_DropClient"), "SV_DropClient",OrpheuHookPre);	
	g_DisconnectForward = register_forward(FM_ClientDisconnect, "ClientDisconnect");
#endif	


}
#if defined ReAPI
public SV_DropClient( id , crash , const message[] )
#else
public OrpheuHookReturn:SV_DropClient( clientPtr , crash , const message[] ) 
#endif
{
	new ret = IGNORE_CALL;
#if !defined ReAPI	
	if(g_ElementSize && g_EntityOffset)
#endif
	{
		if(containi(message, "Reliable channel overflowed") != -1)
		{
#if !defined ReAPI
			new id = (clientPtr - g_EntityOffset) / g_ElementSize;
			if(!is_user_connected(id))	ret = IGNORE_CALL;
#endif
			if(g_PlayerWarns[id]++ < get_pcvar_num(g_Cvars[CVAR_MAX_WARNS]))
			{
				if(task_exists(id))
					remove_task(id);
					
				set_task(get_pcvar_float(g_Cvars[CVAR_RESET_TIME]), "Task_ResetWarns", id);
				
				ret = BLOCK_CALL;
			}
			else
			{
#if defined RETRY_ON_KICK
				client_cmd(id, ";retry");//2reconnect
#endif
				ret = IGNORE_CALL;
			}
		}
	}
#if !defined ReAPI		
	else
	{
		if(containi(message, "Reliable channel overflowed") != -1)
		{
			ret = BLOCK_CALL;
		}
		g_ClientPtr = clientPtr;
	}
#endif

#if defined ReAPI	
	return ret;
#else
	return OrpheuHookReturn:ret;
#endif
}

public Task_ResetWarns(id)
	g_PlayerWarns[id] = 0;

public client_connect(id)
	g_PlayerWarns[id] = 0;

#if !defined ReAPI	
public ClientDisconnect(id) // After SV_DropClient
{
	static entityId = 0, lastPointer = 0;
	
	if(g_ClientPtr)
	{
		if(entityId && entityId != id)
		{
			g_ElementSize = abs( (g_ClientPtr - lastPointer) / (id - entityId) );
			g_EntityOffset = abs( g_ClientPtr - (id * g_ElementSize) );
			
			unregister_forward(FM_ClientDisconnect, g_DisconnectForward);
		}
		else
		{
			lastPointer = g_ClientPtr;
			entityId = id;
		}
	}
}
#endif
oricum overflow ține de pachete tip spam(gen mesaje) sau plugine prost codate, în mare parte

Re: Eroare Overflower

Posted: 01 Mar 2020, 16:57
by AboveAll :)
Am facut un update azi, vad ca astia de la Tni au fost in mentenanta acum doua saptamani si au facut ceva lucrari, sa speram ca merge de acum, mai lasati topicul inca 2,3 zile sa vad cum reactioneaza. Folosesc Hlds :D

Re: Eroare Overflower

Posted: 25 Mar 2020, 20:01
by Doctor whO? <3

Re: Eroare Overflower

Posted: 25 Mar 2020, 20:32
by Mihuu.FREE
schimba hostul. In ultimul timp au calitate foarte proasta + suport tehnic 0.

Re: Eroare Overflower

Posted: 29 Mar 2020, 14:15
by dorel123
aceeasi eroare o am si eu
SZ_GetSpace: overflow on DoDo