Page 1 of 1

bull_christmass.amxx

Posted: 30 Nov 2013, 13:22
by Oloi
Salut . Am vrut sa pun pe un server pluginul bull_christmass.amxx , insa are un bug. Odata pus , daca arunci arma , nu se mai vede pe pamant , totusi , daca stii unde ai aruncat-o , o poti lua inapoi . Puteti repara acest bug ? Multumesc.

Link plugin : http://fastupload.rol.ro/e42b8aa19cf407 ... 6f5ce.html .

Re: bull_christmass.amxx

Posted: 30 Nov 2013, 15:10
by xDragosss
Asa imi facea si mie , dar acum vad ca numai face.

Scoate pluginul si foloseste asta.

Ghw Weapon Replacement : http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=43979

Resursele la bulgari : http://www.girlshare.ro/33031418.2

Si pui in new_weapons.ini de exemplu : "models/v_hegrenade.mdl" "models/sw/v_snowball.mdl"

Sper ca te-am ajutat , bafta ! :)>-

Re: bull_christmass.amxx

Posted: 30 Nov 2013, 15:18
by YONTU
xDragosss wrote:Asa imi facea si mie , dar acum vad ca numai face.

Scoate pluginul si foloseste asta.

Ghw Weapon Replacement : http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=43979

Resursele la bulgari : http://www.girlshare.ro/33031418.2

Si pui in new_weapons.ini de exemplu : "models/v_hegrenade.mdl" "models/sw/v_snowball.mdl"

Sper ca te-am ajutat , bafta ! :)>-
Ba din potriva, nu l.ai ajutat ! [-x In bull_chr.sma se afla niste efecte si cred ca pe el asta l-a atras!

Re: bull_christmass.amxx

Posted: 30 Nov 2013, 15:52
by Oloi
xDragosss wrote:Asa imi facea si mie , dar acum vad ca numai face.

Scoate pluginul si foloseste asta.

Ghw Weapon Replacement : http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=43979

Resursele la bulgari : http://www.girlshare.ro/33031418.2

Si pui in new_weapons.ini de exemplu : "models/v_hegrenade.mdl" "models/sw/v_snowball.mdl"

Sper ca te-am ajutat , bafta ! :)>-
Poti urca resursele de la bulgari pe alt site ? Vad ca girlshare.ro nu mai functioneaza de ceva timp calumea.. Poti urca pe fastupload.

Re: bull_christmass.amxx

Posted: 30 Nov 2013, 17:46
by xDragosss
Poftim : http://fisierulmeu.ro/6375NV0K96K1/sw-rar.html

Daca ti'a mers sa'mi spui :).

Re: bull_christmass.amxx

Posted: 02 Dec 2013, 09:15
by alynut
Daca nu ai rezolvat incearcal pe asta .
http://www.extreamcs.com/forum/cereri-c ... 24168.html

Re: bull_christmass.amxx

Posted: 21 Dec 2014, 23:20
by dsKed cristy
Rezolvarea 100% buna pentru acest plugin INCA nu s-a REgasit....Zic REgasit, pentru ca acum cativa ani, cineva de pe Laleagane imi rezolvase acest plugin.Aceeasi problema o aveam si eu.
Acum ceva timp am postat DIN NOU aceasta problema, in speranta ca aceeasi persoana(pe care nu o mai stiu) o va rezolva si de data asta...Inca nu s-a rezolvat 100%

Insa, altcineva a venit cu rezolvarea partiala a aceste probleme:

public forward_model(entity,const model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED

if ( model[ 0 ] == 'm' && model[ 7 ] == 'w' && model[ 8 ] == '_' )
{
switch ( model[ 9 ] )
{
case 'f' :
{
engfunc ( EngFunc_SetModel, entity, model_nade_world )
if(get_pcvar_num(trail))
{
fm_set_trail(entity,255,255,255,255)
}
if(get_pcvar_num(rendering))
{
fm_set_rendering ( entity, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 255 )
}

}
case 'h' :
{
engfunc ( EngFunc_SetModel, entity, model_nade_world )
if(get_pcvar_num(trail))
{
fm_set_trail(entity,255,0,0,255)
}
if(get_pcvar_num(rendering))
{
fm_set_rendering ( entity, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 255 )
}
}
case 's' :
{
engfunc ( EngFunc_SetModel, entity, model_nade_world )
if(get_pcvar_num(trail))
{
fm_set_trail(entity,0,255,0,255)
}
if(get_pcvar_num(rendering))
{
fm_set_rendering ( entity, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 255 )
}
}
}
return FMRES_SUPERCEDE
}

return FMRES_IGNORED
}
DE STERS ce e cu ROSU
Singura problema ar fii ca: odata aruncate grenazile se vad NORMAL...Skin default..
alynut wrote:Daca nu ai rezolvat incearcal pe asta .
http://www.extreamcs.com/forum/cereri-c ... 24168.html
Alin, link-ul oferit de tine, nu mai este de actualitate.