Rezolvarea 100% buna pentru acest plugin INCA nu s-a REgasit....Zic REgasit, pentru ca acum cativa ani, cineva de pe Laleagane imi rezolvase acest plugin.Aceeasi problema o aveam si eu.
Acum ceva timp am postat DIN NOU aceasta problema, in speranta ca aceeasi persoana(pe care nu o mai stiu) o va rezolva si de data asta...Inca nu s-a rezolvat 100%
Insa, altcineva a venit cu rezolvarea partiala a aceste probleme:
public forward_model(entity,const model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if ( model[ 0 ] == 'm' && model[ 7 ] == 'w' && model[ 8 ] == '_' )
{
switch ( model[ 9 ] )
{
case 'f' :
{
engfunc ( EngFunc_SetModel, entity, model_nade_world )
if(get_pcvar_num(trail))
{
fm_set_trail(entity,255,255,255,255)
}
if(get_pcvar_num(rendering))
{
fm_set_rendering ( entity, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 255 )
}
}
case 'h' :
{
engfunc ( EngFunc_SetModel, entity, model_nade_world )
if(get_pcvar_num(trail))
{
fm_set_trail(entity,255,0,0,255)
}
if(get_pcvar_num(rendering))
{
fm_set_rendering ( entity, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 255 )
}
}
case 's' :
{
engfunc ( EngFunc_SetModel, entity, model_nade_world )
if(get_pcvar_num(trail))
{
fm_set_trail(entity,0,255,0,255)
}
if(get_pcvar_num(rendering))
{
fm_set_rendering ( entity, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 255 )
}
}
}
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}
DE STERS ce e cu
ROSU
Singura problema ar fii ca: odata aruncate grenazile se vad NORMAL...Skin default..
Alin, link-ul oferit de tine, nu mai este de actualitate.