Page 1 of 1

Skin-uri

Posted: 13 Feb 2020, 23:04
by AlexandruD
Salut , am nevoie de niște skin-uri pentru playeri, le caut pe cele cu model de assassin cred la furien și halo mi se pare la anti - furien , dar nu le pot gasi.
Și dacă se poate m-ati putea ajuta să le pun pe server sau cel puțin să îmi explicați cum să le pun.
Mulțumesc anticipat

Re: Skin-uri

Posted: 13 Feb 2020, 23:34
by The Kalu

Re: Skin-uri

Posted: 13 Feb 2020, 23:37
by AlexandruD
Mersi , îmi poți explica cum le pun în locul celor de pe server?

Re: Skin-uri

Posted: 13 Feb 2020, 23:42
by The Kalu
credite: diverse-cs/skinuri-cs-1-6-tutorial-de-a ... 08369.html

Image Schimbare skinuri:
  • a. Dupa clasa/echipa. (Pentru toti jucatorii)
Clase tero:
"terror"
"guerilla"
"leet"
"arctic"
Clase CT:
"gsg9"
"gign"
"sas"
"urban"

Image Pentru a modifica skinul unei clase, adaugam in players_models.ini:

Code: Select all

"numeclasa" "numeskin"
► Exemplu:
"sas" "batman"

Image Pentru a modifica skinul unei echipe (toti jucatorii din acea echipa sa aiba acelasi skin), adaugam in players_models.ini:

Code: Select all

"terror" "skintero"
"guerilla" "skintero"
"leet" "skintero"
"arctic" "skintero"

"gsg9" "skinct"
"gign" "skinct"
"sas" "skinct"
"urban" "skinct"
  • b. Dupa flag-ul de acces. (Pentru admini/vip)
Deseori se face confuzie intre flag-ul de acces si constanta admin_level, pentru a vedea cu exactitate ce litera sa utilizati, consultati lista de mai jos:
| Afiseaza codul
#define ADMIN_ALL		0	//Everyone
#define ADMIN_IMMUNITY		1	//Flag "a", immunity
#define ADMIN_RESERVATION	2	//Flag "b", reservation
#define ADMIN_KICK		4	//Flag "c", kick
#define ADMIN_BAN		8	//Flag "d", ban
#define ADMIN_SLAY		16	//Flag "e", slay
#define ADMIN_MAP		32	//Flag "f", map change
#define ADMIN_CVAR		64	//Flag "g", cvar change
#define ADMIN_CFG		128	//Flag "h", config execution
#define ADMIN_CHAT		256	//Flag "i", chat
#define ADMIN_VOTE		512	//Flag "j", vote
#define ADMIN_PASSWORD		1024	//Flag "k", sv_password
#define ADMIN_RCON		2048	//Flag "l", rcon access
#define ADMIN_LEVEL_A		4096	//Flag "m", custom
#define ADMIN_LEVEL_B		8192	//Flag "n", custom
#define ADMIN_LEVEL_C		16384	//Flag "o", custom
#define ADMIN_LEVEL_D		32768	//Flag "p", custom
#define ADMIN_LEVEL_E		65536	//Flag "q", custom
#define ADMIN_LEVEL_F		131072	//Flag "r", custom
#define ADMIN_LEVEL_G		262144	//Flag "s", custom
#define ADMIN_LEVEL_H		524288	//Flag "t", custom
#define ADMIN_MENU		1048576	//Flag "u", menus
#define ADMIN_ADMIN		16777216	//Flag "y", default admin
#define ADMIN_USER		33554432	//Flag "z", default user
Image Pentru a modifica skinul unui admin/vip, adaugam in players_models.ini:

Code: Select all

"admin" "flag" "skintero" "skinct" 
► Exemplu:
"admin" "abcdefghijklmnopqrstu" "owner_t" "owner_ct"
"admin" "d" "admin_t" "admin_ct"
"admin" "b" "vip_t" "vip_ct"


ATENTIE: Modelele se copiaza in cstrike/models//playernumemodel/numemodel.mdl (Intr-un folder cu numele modelului aflat in folderul player - il creati voi.)

Exemplu : Daca avem un model cu nume vip, vom crea in cstrike/models/player un folder cu numele vip si il vom copia acolo.


Image Eroare des intalnita:

FATA ERROR : Mod_NumForName: models/player/model/model not found.
*Modelul nu este copiat corect / numele modelului este scris incorect in players_models.ini.

FATA ERROR : Mod_NumForName: models/player/model/modelT not found.
*Lipseste modelul T.(Pentru modelele compuse)

Re: Skin-uri

Posted: 15 Feb 2020, 10:49
by AlexandruD
Salut , am incercat prima metodă , dar skin-urile nu s-au schimbat , ce ar trebui să fac?

EDIT: am rezolvat , multumesc.