Page 8 of 9

Re: Licentierea pluginurilor (1 Noiembrie 2013)

Posted: 01 Nov 2013, 19:57
by DRS
Felicitari, foarte util.

Re: Licentierea pluginurilor (1 Noiembrie 2013)

Posted: 13 Nov 2013, 21:46
by TGP
Felicitări pentru tutorial ai primit un mulţumesc pentru recunoştinţă.

Re: Licentierea pluginurilor (1 Noiembrie 2013)

Posted: 23 Nov 2013, 18:17
by waffel
Kronos mai e nevoie de ?
| Afiseaza codul
new const licenseMsg[ 2 ][ ] = 
{
    "IP-ul serverului este licentiat!Pluginul ruleaza!",
    "IP-ul serverului nu este licentiat iar pluginul nu poate rula pe acesta!"
}
Daca folosesc
| Afiseaza codul
public Get_ServerIP( )
{
    	static error;

    	if ( g_Socket > 0 )
	{
        	log_amx( "Error occurred while trying to retrieve server ip (socket is in use)" );
        	return;
    	}
    
    	g_Socket = socket_open( "checkip.dyndns.com", 80, SOCKET_TCP, error );

    	if ( g_Socket > 0 )
	{
        	socket_send( g_Socket, "GET / HTTP/1.1^nHost: checkip.dyndns.com^n^n", 64 );
        	set_task( 0.1, "Verif_Request" );
    	}
	else
	{
        	log_amx( "Error occurred while trying to retrieve server ip (%d)", error );

		set_fail_state( licenseMsg[ 1 ] );
	}
}

public Verif_Request( )
{
    	if ( !socket_change( g_Socket, 1 ) )
        	set_task( 0.1, "Verif_Request" );
    	else
	{
        	new data[ 256 ], i, j, d, pos;
        	socket_recv( g_Socket, data, 255 );

        	pos = containi( data, "<body>Current IP Address: " );

        	if ( pos > -1 )
		{
            		pos += 26;
            		while ( '0' <= data[ pos + i ] <= '9' )
			{
                		g_ServerIP[ i ] = data[ pos + i ];
                		i++;

                		if ( data[ pos + i ] == '.' )
				{
                    			g_ServerIP[ i ] = data[ pos + i ];
                    			j = ++i;
                    			d++;
                		}
            		}

            		if ( j != i || d == 3 )
				Verif_License( );
			else
				set_fail_state( licenseMsg[ 1 ] );
        	}

        	socket_close( g_Socket );
        	g_Socket = 0;
    	}
}

public Verif_License( )
{
   	if ( !equal( g_ServerIP, IP_SERVER_LICENTIAT ) )
		License_Invalid( );
	else
   	{
   	   	register_plugin( "IP Licentiat", "0.1", "KronoS # GG" );
    		server_print( "IP-ul serverului este licentiat!Pluginul ruleaza!" );
   	}
}

public License_Invalid( )
{
   	register_plugin( "[IP Nelicentiat", "0", "KronoS # GG" );
	server_print( "IP-ul serverului nu este licentiat iar pluginul nu poate rula pe acesta!" );
      	pause( "a" );
}

Re: Licentierea pluginurilor (1 Noiembrie 2013)

Posted: 23 Nov 2013, 18:43
by KronoS eXtream
In cazul tau nu mai e nevoie

Re: Licentierea pluginurilor (1 Noiembrie 2013)

Posted: 23 Nov 2013, 19:01
by waffel
am rezolvat

Re: Licentierea pluginurilor (1 Noiembrie 2013)

Posted: 22 Jan 2014, 22:10
by EpsiloN
Salut!
Am auzit ca plugin-urile mai pot fi licentiate prin INL, astfel formandu-se un fisier .dll care nu poate fi spart.
Stie sau a auzit cineva de o metoda de a licentia astfel plugin-urile?

Multumesc! :);)
Stima!

Re: Licentierea pluginurilor (1 Noiembrie 2013)

Posted: 22 Jan 2014, 23:23
by KronoS eXtream
EpsiloN wrote:Salut!
Am auzit ca plugin-urile mai pot fi licentiate prin INL, astfel formandu-se un fisier .dll care nu poate fi spart.
Stie sau a auzit cineva de o metoda de a licentia astfel plugin-urile?

Multumesc! :);)
Stima!
Salut!
Inl-urile sunt folosite pentru a sparge o sursa in mai multe fisiere, facilitand editarea in cazul surselor mari.Compilarea duce tot la creearea de fisier cu extensia .amxx.Dll-urile au un alt proces de compilare, sunt scrise in alt limbaj de programare si sunt recunoscute de AmxModX ca module.Practic, trebuie sa rescrii pluginul trecand din limbajul Pawn in C, ceea ce poate ridica multe probleme (nu am explorat latura asta dar banuiesc ca este posibil sa lucrezi direct cu memoria).Nu are rost o asemenea munca atunci cand poti rezolva cu functiile scrise pe prima pagina.

Re: Licentierea pluginurilor (1 Noiembrie 2013)

Posted: 24 Jan 2014, 00:24
by EpsiloN
KronoS # GG wrote:
EpsiloN wrote:Salut!
Am auzit ca plugin-urile mai pot fi licentiate prin INL, astfel formandu-se un fisier .dll care nu poate fi spart.
Stie sau a auzit cineva de o metoda de a licentia astfel plugin-urile?

Multumesc! :);)
Stima!
Salut!
Inl-urile sunt folosite pentru a sparge o sursa in mai multe fisiere, facilitand editarea in cazul surselor mari.Compilarea duce tot la creearea de fisier cu extensia .amxx.Dll-urile au un alt proces de compilare, sunt scrise in alt limbaj de programare si sunt recunoscute de AmxModX ca module.Practic, trebuie sa rescrii pluginul trecand din limbajul Pawn in C, ceea ce poate ridica multe probleme (nu am explorat latura asta dar banuiesc ca este posibil sa lucrezi direct cu memoria).Nu are rost o asemenea munca atunci cand poti rezolva cu functiile scrise pe prima pagina.
Multumesc mult pentru raspuns Kronos! :);)

Re: Licentierea pluginurilor (1 Noiembrie 2013)

Posted: 18 Jul 2014, 19:54
by CristianG.
Edit :

Am ajuns la concluzia ca metoda mea poate fi vanduta. Nu vad un rost sa profite cineva de metoda mea in care printr`un alt system sa se vanda pluginuri.

Dupa cum stim toti romani primu lucru ar fi sa fure si sa vanda ca altceva nu stiu sa faca decat sa stea 3 minute sa editeze apoi hai CU VANZARILE !

Si munca o fac toti prosti in care stau zile intregi sa studieze sa sa faca un sistem in care sa protejeze orice atac care ar putea rupe licenta sau alte metode care ar putea fi facute.

Am vazut cat de bine este definit aceasta metoda si nu merita nici macar 1% sa fie publicata.


Am incercat foarte multe metode nu toate pentru ca sunt extrem de multe si rezultate 0 nu am reusit sa depasesc de metoda mea. Sa fie publicata in scopuri de manipulare ? Nu multumesc !

Cu resect,
Cristian G.

Re: Licentierea pluginurilor (1 Noiembrie 2013)

Posted: 22 Jul 2014, 23:44
by Novice
* Edit: Am greşit topicul.

Re: Licentierea pluginurilor (1 Noiembrie 2013)

Posted: 22 Oct 2014, 18:01
by *BoOoM*
Nu reusesc nici cum....nu inteleg :((
As vrea sa-mi pun Lecenta pe IP, la 2 pluginuri..Sursele nu le dau, dar as vrea sa-mi explicati cum as putea..
(acel plugin sa mearga doar pe IP Respectiv)
Daca ati putea sa-l faceti pe acesta Licentiat..poate ma-s prinde :D
Asta la-m gasit pe dekstop | Afiseaza codul
#include <amxmodx>

#pragma semicolon 1

static const PLUGIN[ ]= "Hud Permanent";
static const VERSION[ ]= "1.0";
static const AUTHOR[ ]= "Rap";

static const g_szB[ ]= "b";
static const g_szMessage[ ]= "bla bla bla. !";

new SyncHudMessage;

public plugin_init( )
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	SyncHudMessage = CreateHudSyncObj( );
	
	set_task( 1.0, "ShowMessage", _, _, _, g_szB );
}

public ShowMessage( )
{
	new Players[32], iNum;
	get_players(Players, iNum, "ch");
	
	for( new i = 0; i < iNum; i++ )
	{
		set_hudmessage(0, 100, 150, -1.0, 0.02, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 1.0, 3 );
		ShowSyncHudMsg(0, SyncHudMessage, "%s", g_szMessage);
	}
}

Re: Licentierea pluginurilor (1 Noiembrie 2013)

Posted: 04 Jan 2015, 09:19
by evanescencedany
Dar la ce ajuta mai exact acest plugin ?