Page 1 of 2

Fun Module [Amxx]

Posted: 29 Aug 2007, 18:27
by FireW@ll
Dupa cum stiti multe pluginuri folosesc modulul fun.
El este folosit la efecte gen godmode, noclip, gravitate, viata etc.
La pluginul vostru aveti asa:

Code: Select all

#include <amxmodx>
puneti mai departe sub el:

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <fun>
O sa incep cu cateva importante:
set_user_armor -> seteaza armura jucator-ului respectiv .
set_user_armor(id, 150) -> va seta armura jucator-ului respectiv la 150 si mai poate fi folosita asa :
set_user_armor(id, get_user_armor(id) +100) -> va lua valoarea armurii jucatoru-ului respectiv si o va aduna cu 100 get_user_armor fiind alta comanda din Fun .
Pentru Serverele Counter-Strike este recomandat sa folositi cs_set_user_armor si cs_get_user_armor din modulul cstrike .
set_user_footsteps -> Cand va fi setat pe 1 , pasii jucator-ului respectiv nu vor mai fi auziti .
Exemplu folosire : set_user_footsteps(id, 1) -> jucator-ului respectiv nu i se vor mai auzi pasii .
set_user_frags -> Seteaza fragurile jucator-ului respectiv .
Exemplu folosire : set_user_frags(id, 10) -> Va seta fragurile jucator-ului respectiv pe 10 .
Poate fi folosit si ca set_user_frags(id, get_user_frags(id) +1) -> Va adauga inca un frag jucator-ului respectiv .

set_user_godmode -> Ii da godmode jucator-ului respectiv .
Exemplu : set_user_godmode(id, 1) -> jucator-ul respectiv va avea godmode .

set_user_gravity -> Seteaza gravitatia jucator-ului respectiv .
Exemplu folosire : set_user_gravity(id, 2.0) .
Poate fi folosit si ca set_user_gravity(id, get_user_gravity(id) -1.0) => Ii va scadea din gravitatie Player-ului respectiv 800 .
Gravitatia poate fi :
1.0 = 800
2.0 = 1600
0.5 = 400

etc. .

set_user_health -> Seteaza viata jucator-ului respectiv .
Exemplu : set_user_health(id, 250) => Seteaza viata jucator-ului respectiv pe 250 .
Se poate folosi si ca set_user_health(id, get_user_health(id) +100) , set_user_health(id, get_user_health(id) -100) -> Va seta viata jucator-ului cu 100 mai mult / mai putin .
Viata nu poate fi mai mare decat 255 ! Daca veti seta o valoare mai mare , viata o va "incepe" din nou , de la 0 .

set_user_maxspeed -> Seteaza speed-ul jucatorr-ului respectiv .
Exemplu : set_user_maxspeed(id, 0.0) . Speed-ul default este de -1.0 . Daca il setati pe 0.0 , jucator-ul va merge mai repede . Daca il setati pe -2.0 , acesta va merge mai incet si tot asa . Daca jucator-ul isi va schimba arma , speed-ul sau se va reseta .

set_user_noclip -> Ii da noclip jucator-ului respectiv .
Exemplu : set_user_noclip(id, 1) => Ii va da noclip jucator-ului respectiv .

Pentru mai multe detali despre alte functii try here -> http://www.amxmodx.org/funcwiki.php?go=inc&id=7

Re: Fun Module [Amxx]

Posted: 13 May 2008, 14:06
by grizzly
Fain pugin GJ!

Re: Fun Module [Amxx]

Posted: 13 May 2008, 21:51
by aNNakin
grizzly wrote:Fain pugin GJ!
Nu e plugin...ci tutorial de facut plugin !

Re: Fun Module [Amxx]

Posted: 31 May 2008, 10:17
by -=EmIn3m=-
GJ! Frumos \:d/ tutorial =D>

Re: Fun Module [Amxx]

Posted: 05 Aug 2008, 05:36
by hip_hop_x
acest fun include poate fi evitat folosind direct comenzi din fakemeta sau engine.

Re: Fun Module [Amxx]

Posted: 22 Dec 2008, 18:27
by cristyy
mai bine zis #include <fakemeta_util>

Re: Fun Module [Amxx]

Posted: 22 Dec 2008, 18:57
by aNNakin
Adevarat...nu se mai prea foloseste fun si engine....
Oricum...degeaba tot vorbim noi aici d'astea...nimeni nu mai e interesat sa invete, doar sa ceara... [aproape toti]

Re: Fun Module [Amxx]

Posted: 01 Jan 2009, 01:28
by cristyy
anakin_cstrike wrote:Adevarat...nu se mai prea foloseste fun si engine....
Oricum...degeaba tot vorbim noi aici d'astea...nimeni nu mai e interesat sa invete, doar sa ceara... [aproape toti]
right! desi mie imi place sa invat :D

Re: Fun Module [Amxx]

Posted: 29 Mar 2009, 10:57
by Alien Runner
dar cum fac sa-i dau de exemplu la fraguri cat vreau eu? (ex: amx_frag <nume> 20 si ii da la jucator 20 de fraguri)

Re: Fun Module [Amxx]

Posted: 30 Mar 2009, 14:06
by compaq
Alien Runner wrote:dar cum fac sa-i dau de exemplu la fraguri cat vreau eu? (ex: amx_frag <nume> 20 si ii da la jucator 20 de fraguri)
Firew@ll wrote:set_user_frags -> Seteaza fragurile jucator-ului respectiv .
Exemplu folosire : set_user_frags(id, 10) -> Va seta fragurile jucator-ului respectiv pe 10 .
Poate fi folosit si ca set_user_frags(id, get_user_frags(id) +1) -> Va adauga inca un frag jucator-ului respectiv .

Re: Fun Module [Amxx]

Posted: 16 May 2009, 13:21
by jacobs
asta da tutorial :)

Re: Fun Module [Amxx]

Posted: 20 May 2009, 23:22
by Ice Age
o intrebare :D sa zicem ca vreau sa fac ca jucatorul la 20 de frage sa ii dea armura , o arma etc..