Page 2 of 2
Re: [AMXX] Modificarea modelului unei arme ( v, p, w )
Posted: 20 Mar 2014, 18:58
by HamletEagle
Clawuu. wrote:Foarte tare. Am facut exact cum ai zis tu in tutorialul de mai sus si a dat si roade. Doar ca ete o mica problema. Eu vreau sa setez modelul doar la echipa CT, iar la TS sa fie alt model pe care il am inclus intr-un alt plugin de JailBreak. Intrebarea este cum fac sa fie numai pentru CT ?
Verifici daca echipa este ct cand setezi modelul.
Code: Select all
#include <cstrike>
new team=cs_get_user_team(id)
if(team==CS_TEAM_T) {
//your code
}
Util ar fi sa verifici daca este alive:
Code: Select all
if(is_user_alive(id)) {
//your code
}
Re: [AMXX] Modificarea modelului unei arme ( v, p, w )
Posted: 21 Jun 2014, 12:36
by HamletEagle
Explica si tu tot codul, altfel de ce l-ai mai numit tutorial ?
Code: Select all
if ( !is_valid_ent ( entity ) ) return FMRES_IGNORED; //verificam daca entitatea este valida, se poate utiliza si pev_valid ( entity ) din fm.
static szClassName [ 33 ];//un nou string
entity_get_string ( entity, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax ( szClassName ) );//stringul va retine clasa entitatii respective.
/*Similar cu ( fm ) :
new Classname[33]
pev(ent,pev_classname,Classname, sizeof ( Classname ) -1 )//functia pev ne ajuta sa determinam aumite proprietati ale unei entitati. ent - entitatea, pev_classname - proprietatea care retine clasa.
*/
if ( !equal ( szClassName, "weaponbox" ) ) return FMRES_IGNORED; //daca clasa entitatii respective nu este weaponbox ( poti sa vezi weapons.h din CSSDK pentru mai multe detalii
new WPN_ArmaNoua = find_ent_by_owner ( -1, "weapon_ak47", entity );//cauta entitatea weapon_ak47 dupa ownerul ei.
if ( is_valid_ent ( WPN_ArmaNoua ) && equal ( model, "models/w_ak47.mdl" ) ) {//daca entitatea este valida si are modelul respectiv. Btw, e o metoda proasta sa cauti o arma dupa model...
entity_set_int ( WPN_ArmaNoua, EV_INT_impulse, 103 );//setam o proprietate a entitatii, este un integer. Atentie, ca daca faceti entity_set_int pentru health,speed,armor etc nu va merge, ele sunt stocate in structura editct_t din engine sub forma de float-uri,asa ca veti utiliza entity_set_float.
entity_set_model ( entity, Model_W );//setam modelul w
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
Edit: trebuie sa stergi verificarea pentru weaponbox, daca vrei sa schimbi modelul unei grenade.
Re: [AMXX] Modificarea modelului unei arme ( v, p, w )
Posted: 21 Jun 2017, 15:42
by DarqLite100
Si ca sa il pun intr-un meniu de ce am nevoie?
Re: [AMXX] Modificarea modelului unei arme ( v, p, w )
Posted: 21 Jun 2017, 21:29
by LondoN eXtream
DarqLite100 wrote:Si ca sa il pun intr-un meniu de ce am nevoie?
De un bool pe care-l pui pe true/false in functie de key-ul apasat si o verificatie adaugata in Eventul(sau ce o fi) in care schimbi modelul
verificatia va fi ceva de gen