Page 1 of 15

Cereri tutoriale

Posted: 15 Nov 2013, 16:52
by HamletEagle
Am deschis acest topic pentru ca userii sa ceara tutoriale conform cu ceea ce vor sa invete.

Model de postare:

Nick:
Tutorial dorit:
Incepator/mediu/avansat:

Re: Cereri tutoriale

Posted: 15 Nov 2013, 20:35
by Cosmin
Nick: scosmynnnn
Tutorial dorit: As dori un tutorial cum fac de la 0 un plugin care sa scrie un fisier de extensie .cfg /.ini/.txt nu conteaza de care si sa salveze numele la playeri/ip etc stiu ca exista pluginuri din acestea dar nu inteleg mare lucru din ele.....
Incepator/mediu/avansat: incepator.

Re: Cereri tutoriale

Posted: 16 Nov 2013, 18:36
by Cosmin
SE pot face up'uri nu ?

Up...

Re: Cereri tutoriale

Posted: 16 Nov 2013, 18:41
by HamletEagle
scosmynnnn wrote:SE pot face up'uri nu ?

Up...
Acest topic este pentru cereri,cand cineva are timp face un topic nou la tutoriale scripting.Nu ai de ce sa spamezi acest topic prin up.

Re: Cereri tutoriale

Posted: 16 Nov 2013, 21:08
by YONTU
Nick: YONTU
Tutorial dorit: Diferenta dintre new bool:x[ 33 ]; si new y[ 33 ];
( ma refer ca, daca folosesc prima data bool merge, iar daca folosesc new tot merge )
Incepator/mediu/avansat: incepator

Re: Cereri tutoriale

Posted: 16 Nov 2013, 21:14
by KronoS eXtream
YONTU wrote:Nick: YONTU
Tutorial dorit: Diferenta dintre new bool:x[ 33 ]; si new y[ 33 ];
( ma refer ca, daca folosesc prima data bool merge, iar daca folosesc new tot merge )
Incepator/mediu/avansat: incepator
http://www.extreamcs.com/forum/pluginur ... 10951.html
Punctul 7. Variabile/Tipuri de variabile -> Tipuri de variabile

Re: Cereri tutoriale

Posted: 16 Nov 2013, 21:25
by YONTU
KronoS # GG wrote:
YONTU wrote:Nick: YONTU
Tutorial dorit: Diferenta dintre new bool:x[ 33 ]; si new y[ 33 ];
( ma refer ca, daca folosesc prima data bool merge, iar daca folosesc new tot merge )
Incepator/mediu/avansat: incepator
http://www.extreamcs.com/forum/pluginur ... 10951.html
Punctul 7. Variabile/Tipuri de variabile -> Tipuri de variabile
Deci variabilele sunt chemate intr-un singur public, iar bool-urile in mai multe nu? Cam asta am inteles, limbajul tau "pawn" ma depaseste :)) !

Re: Cereri tutoriale

Posted: 16 Nov 2013, 21:26
by KronoS eXtream
Nu, n-are treaba cu locul in care le declari.

Variabila de tip bool = Variabila de tip int (adica new)
Singura diferenta este ca variabilele de tip bool pot avea doar doua valori: true sau false , pe cand celelalte pot avea orice valoarea (numerica)

Re: Cereri tutoriale

Posted: 17 Nov 2013, 09:09
by LordOfNothing
scosmynnnn wrote:Nick: scosmynnnn
Tutorial dorit: As dori un tutorial cum fac de la 0 un plugin care sa scrie un fisier de extensie .cfg /.ini/.txt nu conteaza de care si sa salveze numele la playeri/ip etc stiu ca exista pluginuri din acestea dar nu inteleg mare lucru din ele.....
Incepator/mediu/avansat: incepator.

.cfg acum e foarte usor folosim functi autoexecconfigfile("numecfg") facut de ConnorMcLeod . uitete ->> http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=144546

Re: Cereri tutoriale

Posted: 18 Nov 2013, 20:50
by YONTU
Nick: YONTU
Tutorial dorit: La ce este bun urmatorul public? Ma refer la functiile sale: cele cu new iPlayers[ 32 ], iNum; !
Incepator/mediu/avansat: incepator
| Afiseaza codul
public roundstart(  ) {

	new iPlayers[ 32 ], iNum;
	
	get_players( iPlayers, iNum );
	
	for( new i = 0; i < iNum; i++ ) {

		if( is_user_connected( iPlayers[ i ] ) ) {

			BOOL[ iPlayers[ i ] ] = true;
		}
	}
}

Re: Cereri tutoriale

Posted: 18 Nov 2013, 20:59
by Cosmin
Nick:C0sm1N
Tutorial dorit:Vreau sa stiu cum pot adauga tag in fata numelui . exemplu: [VIP]C0sm1N:/resetscore....stiti voi la ce ma refer :D
Incepator/mediu/avansat: Incepator !

Re: Cereri tutoriale

Posted: 18 Nov 2013, 21:24
by munir
YONTU wrote:Nick: YONTU
Tutorial dorit: La ce este bun urmatorul public? Ma refer la functiile sale: cele cu new iPlayers[ 32 ], iNum; !
Incepator/mediu/avansat: incepator
| Afiseaza codul
public roundstart(  ) {

	new iPlayers[ 32 ], iNum;
	
	get_players( iPlayers, iNum );
	
	for( new i = 0; i < iNum; i++ ) {

		if( is_user_connected( iPlayers[ i ] ) ) {

			BOOL[ iPlayers[ i ] ] = true;
		}
	}
}

Code: Select all

new iPlayers[ 32 ], iNum
Creezi un array, si o variabila simpla.

Code: Select all

get_players( iPlayers, iNum )
Cu arrayul creat, respectiv, iPlayers indexezi jucatorii conectati, apoi ii stochezi in iNum.

Code: Select all

for( new i = 0; i < iNum; i++ )
Parcurgi i = 0 pana ajunge la iNum. Practic, daca i este mai mic decat iNum iti incrementeaza variabila i cu 1 pana ajunge la iNum. In felul acesta, pentru fiecare player in parte, setezi

Code: Select all

new BOOL[ 33 ];
Pe true.
Mai incolo, cred ca stii.
get_players( )