Libraria DIV
Posted: 21 Jul 2018, 00:50
Nu stiu de la ce vine DIV, pur si simplu mi-a venit asa in cap, probabil o sa zic ca de la Diversity.
Nu stiu daca stiti, dar in sa-mp pawn este o librarie numita "YSI", sunt multe includeuri folositoare in acea librarie si am zis sa fac si eu pentru cs, orice sfat sau orice altceva este bine venit.
Libraria YSI ( SA-MP ): https://github.com/Southclaws/YSI-4.0
Libraria DIV( CS 1.6 ): https://pastebin.com/iRnJeAhQ ( o sa adaug si pe github dar ma bate acum :)) )
Momentan aceasta librarie contine doar d_iterate.inc, ce este aceasta? Iteratorii sunt o functie foarte utila in sa-mp scripting, de ce sa nu fie si aici? Se pot crea diferiti iteratori si adaugati playeri sau altceva in iteratorul respectiv.
Ex:
Aceasta librarie o sa va fie de foarte mare ajutor mai ales cand o sa termin si libraria "foreach", aceasta librarie va ajuta sa parcurgeti toti jucatorii dintr un iterator mult mai eficient, de ce? Pai e simplu, se creeaza un for() si se parcurge doar jucatorii care sunt in iteratorul respectiv, intelegeti?
Daca doreste cineva sa intre in proiect, da-ti-mi un mesaj in privat.
Nu stiu daca stiti, dar in sa-mp pawn este o librarie numita "YSI", sunt multe includeuri folositoare in acea librarie si am zis sa fac si eu pentru cs, orice sfat sau orice altceva este bine venit.
Libraria YSI ( SA-MP ): https://github.com/Southclaws/YSI-4.0
Libraria DIV( CS 1.6 ): https://pastebin.com/iRnJeAhQ ( o sa adaug si pe github dar ma bate acum :)) )
Momentan aceasta librarie contine doar d_iterate.inc, ce este aceasta? Iteratorii sunt o functie foarte utila in sa-mp scripting, de ce sa nu fie si aici? Se pot crea diferiti iteratori si adaugati playeri sau altceva in iteratorul respectiv.
Ex:
Code: Select all
#include <amxmodx>
#include <DIV/d_iterate>
#define MAX_PLAYERS 31
new Player [ MAX_PLAYERS + 1 ]; // max_players are max slots your server
public client_authorized(id) {
// daca nu este bot, il adauga in iteratorul "Player"
if(!is_user_bot(id) || !is_user_hltv(id))
Iter_Add(Player, id);
return true;
}
public client_disconnect(id) {
// daca nu este bot il sterge din iteratorul "Player"
if(!is_user_bot(id) || !is_user_hltv(id))
Iter_Remove(Player, id);
return true;
}
Daca doreste cineva sa intre in proiect, da-ti-mi un mesaj in privat.