Upgrades Menu -> Health/Armor/Damage
Posted: 06 Aug 2015, 03:17
Descriere: Cu acest plugin, va puteti upgrada viata/armura/damage-ul, in functie de level-ul vostru. Un level se poate cumpara accesand comanda /upgrade in chat. Se poate cumpara ori cu bani, ori cu ammo packs. Recomand ca nivelul maxim pentru armura/viata/dmg sa fie 10.
Acest plugin nu permite schimbarea numelui pe server.
In link-ul de downnload veti gasi mai multe foldere. Folderele contine pluginul pentru modul respectiv.
Compatibil cu:
- modul biohazard
- modul zombie plague
- versiunea pe bani
- versiunea pe credite Aragon
- versiunea pe credite Askhanar
Descarcare : GirlShare!
Servere care folosesc acest plugin: Click!
Nume: Level Up Items (Upgrades Menu)
Versiune: 1.0
Autor: YONTU
Link oficial: http://www.extreamcs.com/forum/
1. Fisierul health_dmg_armor_level_mod.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting
2. Fisierul health_dmg_armor_level_mod.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins
3. Intrati in fisierul addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la urma:
4. Fisierul levelup.wav il puneti in cstrike/sound/misc
5. Alti pasi necesari....
Cvar-uri (se adauga in fisierul amxmodx\configs\amxx.cfg):
-
Comenzi administrative (se tasteaza in consola si trebuie sa fiti administrator):
- hamsandwich
- fun
- fakemeta
- cstrike
- nvault
Alte informatii:
De unde modific costul unui level pentru armura, viata, dmg?
Deschidem sursa (health_dmg_armor_level_mod.sma) si cautam linia:
Linia arata astfel:
Aceasta este o matrice. Observam ca are linii si coloane.
- Pe prima coloana (Ammo) gasim costul nivelului vietii.
- Pe a doua coloana (Health) gasim cantitatea de viata pe care o primim in functie de level.
Ex: Am level 8. Eu voi primi 180 viata la fiecare spawn.
- Pe a treia coloana (Ammo) gasim costul nivelului armurii.
- Pe a patra coloana (Armor) gasim cantitatea de armura pe care o primim in functie de level.
Ex: Am level 5. Eu voi primi 150 armura la fiecare spawn.
- Pe a cincea coloana (Ammo) gasim costul nivelului dmg-ului.
- Pe a sasea coloana (Dmg) gasim cantitatea de dmg adaugata in plus in functie de level. (DMG = cat ii iau din viata adversarului)
Ex: Am level 2. Eu voi lua +120 dmg in plus pe langa dmg-ul default al armei respective cu care trag, inamicului.
Puteti modifica matricea (schimband valorile) cum doriti voi.
Acest plugin nu permite schimbarea numelui pe server.
In link-ul de downnload veti gasi mai multe foldere. Folderele contine pluginul pentru modul respectiv.
Compatibil cu:
- modul biohazard
- modul zombie plague
- versiunea pe bani
- versiunea pe credite Aragon
- versiunea pe credite Askhanar
Descarcare : GirlShare!
Servere care folosesc acest plugin: Click!
Nume: Level Up Items (Upgrades Menu)
Versiune: 1.0
Autor: YONTU
Link oficial: http://www.extreamcs.com/forum/
- versiunea pe bani | Afiseaza codul
1. Fisierul health_dmg_armor_level_mod.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting
2. Fisierul health_dmg_armor_level_mod.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins
3. Intrati in fisierul addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la urma:
Code: Select all
health_dmg_armor_level_mod.amxx
5. Alti pasi necesari....
Cvar-uri (se adauga in fisierul amxmodx\configs\amxx.cfg):
-
Comenzi administrative (se tasteaza in consola si trebuie sa fiti administrator):
- Nu are
- /upgrade - Cumperi un level pentru a-ti upgrada viata sau armura sau damage-ul. Atentie! Acesta costa.
/level - iti arata in chat informatii despre fiecare level in parte + cantitatea de care benficiezi (armura/viata/dmg) + costul necesar cumpararii unui nou level
/reset - iti deschide un meniu de unde iti poti reseta level-ul la viata/armura/dmg
- hamsandwich
- fun
- fakemeta
- cstrike
- nvault
Alte informatii:
De unde modific costul unui level pentru armura, viata, dmg?
Deschidem sursa (health_dmg_armor_level_mod.sma) si cautam linia:
Code: Select all
new const g_PlayerData[TOTAL_LEVELS + 1][e_Item][e_data] =
Code: Select all
new const g_PlayerData[TOTAL_LEVELS + 1][e_Item][e_data] =
{
/* Ammo Health Ammo Armor Ammo Dmg */
{ { 0, 100 }, { 0, 100 }, { 0, 100 } }, // NU modifica nimic pe linia asta
{ { 20, 110 }, { 20, 110 }, { 20, 110 } }, // Level 1
{ { 30, 120 }, { 30, 120 }, { 30, 120 } }, // Level 2
{ { 40, 130 }, { 40, 130 }, { 40, 130 } }, // Level 3
{ { 50, 140 }, { 50, 140 }, { 50, 140 } }, // Level 4
{ { 60, 150 }, { 60, 150 }, { 60, 150 } }, // Level 5
{ { 70, 160 }, { 70, 160 }, { 70, 160 } }, // Level 6
{ { 80, 170 }, { 80, 170 }, { 80, 170 } }, // Level 7
{ { 90, 180 }, { 90, 180 }, { 90, 180 } }, // Level 8
{ { 100, 190 }, { 100, 190 }, { 100, 190 } }, // Level 9
{ { 150, 200 }, { 150, 200 }, { 150, 200 } } // Level 10
/* Ammo Health Ammo Armor Ammo Dmg */
}
- Pe prima coloana (Ammo) gasim costul nivelului vietii.
- Pe a doua coloana (Health) gasim cantitatea de viata pe care o primim in functie de level.
Ex: Am level 8. Eu voi primi 180 viata la fiecare spawn.
- Pe a treia coloana (Ammo) gasim costul nivelului armurii.
- Pe a patra coloana (Armor) gasim cantitatea de armura pe care o primim in functie de level.
Ex: Am level 5. Eu voi primi 150 armura la fiecare spawn.
- Pe a cincea coloana (Ammo) gasim costul nivelului dmg-ului.
- Pe a sasea coloana (Dmg) gasim cantitatea de dmg adaugata in plus in functie de level. (DMG = cat ii iau din viata adversarului)
Ex: Am level 2. Eu voi lua +120 dmg in plus pe langa dmg-ul default al armei respective cu care trag, inamicului.
Puteti modifica matricea (schimband valorile) cum doriti voi.
- Imagini | Afiseaza codul
- Log | Afiseaza codul