Plugin modele

Cereri de resurse: addons-uri, modele, sunete, etc.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Post Reply
User avatar
Stereo#
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 899
Joined: 10 Jun 2015, 19:15
Detinator Steam: Nu
Fond eXtream: 0
Has thanked: 17 times
Been thanked: 3 times

03 Feb 2019, 02:00

Aveti un plugin de modele pe flaguri?

am incercat asta
Cosmin wrote:
| Afiseaza codul
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

static const
	PLUGIN[] = "",
	VERSION[] = "1.0",
	AUTHOR [] = "scosmyn";

new const szFlags[][] =
{
	"abcdefghijklhmnopqrstu",
	"abcdegfhijmnopqrs",
	"bcdefijmnopqrs",
	"bcdefijmnopq",
	"bcdefijmno",
	"bcefijmno",
	"t",
	"bcefojm",
	"b"
}

new const szModels[][] =
{
	"models/player/fondator.mdl",
	"models/player/owner.mdl",
	"models/player/coowner.mdl",
	"models/player/god.mdl",
	"models/player/moderator.mdl",
	"models/player/administrator.mdl",
	"models/player/vips.mdl",
	"models/player/helper.mdl",
	"models/player/slot.mdl"
}

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawn_post",1)
}

public spawn_post(id) {
	if(!is_user_alive(id))
		return HAM_IGNORED

	if(get_user_flags(id) & read_flags(szFlags[0]))
		cs_set_user_model(id,szModels[0])
	else if(get_user_flags(id) & read_flags(szFlags[1]))
		cs_set_user_model(id,szModels[1])
	else if(get_user_flags(id) & read_flags(szFlags[2]))
		cs_set_user_model(id,szModels[2])
	else if(get_user_flags(id) & read_flags(szFlags[3]))
		cs_set_user_model(id,szModels[3])
	else if(get_user_flags(id) & read_flags(szFlags[4]))
		cs_set_user_model(id,szModels[4])
	else if(get_user_flags(id) & read_flags(szFlags[5]))
		cs_set_user_model(id,szModels[5])
	else if(get_user_flags(id) & read_flags(szFlags[6]))
		cs_set_user_model(id,szModels[6])
	else if(get_user_flags(id) & read_flags(szFlags[7]))
		cs_set_user_model(id,szModels[7])
	else if(get_user_flags(id) & read_flags(szFlags[8]))
		cs_set_user_model(id,szModels[8])
	else
		cs_reset_user_model(id)
	
	return HAM_HANDLED
}
public plugin_precache() {
	static i
	for(i = 0; i < sizeof szModels; i++)
		precache_model(szModels)
}


Code: Select all

new const szModels[][] =
{
	"models/player/fondator.mdl",
	"models/player/owner.mdl",
	"models/player/coowner.mdl",
	"models/player/god.mdl",
	"models/player/moderator.mdl",
	"models/player/administrator.mdl",
	"models/player/vips.mdl",
	"models/player/helper.mdl",
	"models/player/slot.mdl"
}
aici sunt modelele
Dar nu se compileaza
RoyalServer
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

03 Feb 2019, 11:55

Code: Select all

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            576 bytes
Code size:             2608 bytes
Data size:             1568 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=42 cells (168 bytes)
Total requirements:   21136 bytes
Done.
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
User avatar
Stereo#
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 899
Joined: 10 Jun 2015, 19:15
Detinator Steam: Nu
Fond eXtream: 0
Has thanked: 17 times
Been thanked: 3 times

03 Feb 2019, 12:33

L E V I N wrote:

Code: Select all

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            576 bytes
Code size:             2608 bytes
Data size:             1568 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=42 cells (168 bytes)
Total requirements:   21136 bytes
Done.
Mi-l poti da si mie compilat.. ? eu nu reusesc
EDIT:Am reusit dar e o problema la care nu m-am gandit , nu are model separat pentru ct sau pentru t .Daca aveti altceva , multumesc.
User avatar
infinit
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 115
Joined: 21 Apr 2017, 12:05
Detinator Steam: Da
CS Status: deadrip
Detinator server CS: da
Fond eXtream: 0
Location: Piatra Neamt
Has thanked: 6 times
Contact:

03 Feb 2019, 12:44

User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

03 Feb 2019, 14:12

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define MAX_MODELS 32

enum _:Data
{
	Flags[32],
	TModel[32],
	CTModel[32]
}

new const g_szModels[][Data] = 
{
	{ "m", "tmodel1", "ctmodel1" },
	{ "n", "tmodel2", "ctmodel2" },
	{ "o", "tmodel3", "ctmodel3" },
	{ "p", "tmodel4", "ctmodel4" }
}

new g_iFlags[MAX_MODELS]

public plugin_init()
{
	register_plugin("Admin Models", "1.0", "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public plugin_precache()
{
	for(new i; i < sizeof(g_szModels); i++)
	{
		precache_player_model(g_szModels[i][TModel])
		precache_player_model(g_szModels[i][CTModel])
		g_iFlags[i] = read_flags(g_szModels[i][Flags])
	}
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return
	
	new bool:bMatch
		
	for(new i, iFlags = get_user_flags(id); i < sizeof(g_szModels); i++)
	{
		if((iFlags & g_iFlags[i]) == g_iFlags[i])
		{
			cs_set_user_model(id, g_szModels[i][cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT ? CTModel : TModel])
			bMatch = true
			break
		}
	}
	
	if(!bMatch)
		cs_reset_user_model(id)
}	
	
precache_player_model(szModel[])
{
    static szFile[128]
    formatex(szFile, charsmax(szFile), "models/player/%s/%s.mdl", szModel, szModel)
    precache_model(szFile)
    replace(szFile, charsmax(szFile), ".mdl", "T.mdl")
    
    if(file_exists(szFile))
        precache_model(szFile)
}
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
User avatar
Stereo#
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 899
Joined: 10 Jun 2015, 19:15
Detinator Steam: Nu
Fond eXtream: 0
Has thanked: 17 times
Been thanked: 3 times

03 Feb 2019, 14:47

[quote="L E V I N"][/quote]

Mersi frumos.
EDIT:
L 02/03/2019 - 16:14:58: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20190203.log")
L 02/03/2019 - 16:14:58: [AMXX] Plugin file open error (plugin "modele.amxx")
EDIT
Asa am pus flagurile

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define MAX_MODELS 32

enum _:Data
{
   Flags[32],
   TModel[32],
   CTModel[32]
}

new const g_szModels[][Data] = 
{
   { "a", "onwert", "ownerct" },
   { "bit", "vipt", "vipct" },
   { "d", "admint", "adminct" },
   { "p", "tmodel4", "ctmodel4" }
}

new g_iFlags[MAX_MODELS]

public plugin_init()
{
   register_plugin("Admin Models", "1.0", "OciXCrom")
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public plugin_precache()
{
   for(new i; i < sizeof(g_szModels); i++)
   {
      precache_player_model(g_szModels[i][TModel])
      precache_player_model(g_szModels[i][CTModel])
      g_iFlags[i] = read_flags(g_szModels[i][Flags])
   }
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
   if(!is_user_alive(id))
      return
   
   new bool:bMatch
      
   for(new i, iFlags = get_user_flags(id); i < sizeof(g_szModels); i++)
   {
      if((iFlags & g_iFlags[i]) == g_iFlags[i])
      {
         cs_set_user_model(id, g_szModels[i][cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT ? CTModel : TModel])
         bMatch = true
         break
      }
   }
   
   if(!bMatch)
      cs_reset_user_model(id)
}   
   
precache_player_model(szModel[])
{
    static szFile[128]
    formatex(szFile, charsmax(szFile), "models/player/%s/%s.mdl", szModel, szModel)
    precache_model(szFile)
    replace(szFile, charsmax(szFile), ".mdl", "T.mdl")
    
    if(file_exists(szFile))
        precache_model(szFile)
}
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

03 Feb 2019, 16:45

e grea engleza? :thinking:
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Post Reply

Return to “Cereri”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 13 guests