[cerere plugin]Un skin mai multe texturi

Categoria cu cereri de pluginuri si nu numai.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori

Forum rules
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului

Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
User avatar
FunnkyHD
Utilizator neserios (tepar)
Utilizator neserios (tepar)
Posts: 374
Joined: 23 Sep 2015, 09:30
Detinator Steam: Da
SteamID: STEAM_0:1:38702983
Reputatie: Utilizator neserios ( tepar )
Fost Membru Club eXtreamCS (doua luni)
Fond eXtream: 0
Location: Romania
Been thanked: 2 times
Contact:

16 Apr 2019, 21:53

L E V I N wrote:
16 Apr 2019, 00:09
am înțeles asta -_- da texturile alea, cum să le pună cineva dacă nu le are în pc? nu trebuie descărcate și ele?..........
pai daca sunt in model de ce sa le descarce separat ?
IG-BOOST.org - Instagram Followers Best, Cheap, Reliable
User avatar
L E V I N
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 2155
Joined: 24 Aug 2011, 11:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Has thanked: 33 times
Been thanked: 349 times
Contact:

16 Apr 2019, 23:22

FunnkyHD wrote:
16 Apr 2019, 21:53
L E V I N wrote:
16 Apr 2019, 00:09
am înțeles asta -_- da texturile alea, cum să le pună cineva dacă nu le are în pc? nu trebuie descărcate și ele?..........
pai daca sunt in model de ce sa le descarce separat ?
nu le am cu modelele...explică-mi tu cum ai inclus mai multe chestii(imagini/efecte) într-un singur skin, dacă el-ai atribuit o deumire/număr
Nu fac nimic contra cost! Faceți cerere bine detaliată aici, pe forum. Nu-mi mai dați add pe Steam doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Am cont și activez doar aici! Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze..Puteți lua legătura cu mine dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz.
* Inactiv momentan.
User avatar
DevilBoy.eXe
Membru, skill +3
Membru, skill +3
Posts: 1209
Joined: 05 Jun 2016, 22:04
Detinator Steam: Da
Detinator server CS: GO/CSGO.WARED.RO
SteamID: DevilBoy_eXe
Reputatie: Fost moderator ajutator
Fond eXtream: -1
Location: beyond the time
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

17 Apr 2019, 06:30

Un model are mai multe animații corect? Corect
Așa poate avea și mai multe texturi cu nume/numere diferite dintre care poți selecta cu amxmodx exact cum face pluginul de inspect cu animațiile
Nu stiu dacă știi modelul de prizonier de pe modul jb
El e un singur model de prizonier cu mai multe culori(acele culori sunt textura principal cu alta culoare) și când pluginul activează funcția de freeday îl face verde sau când ataca un gardian se face roșu de exemplu
User avatar
L E V I N
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 2155
Joined: 24 Aug 2011, 11:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Has thanked: 33 times
Been thanked: 349 times
Contact:

17 Apr 2019, 09:11

DevilBoy.eXe wrote:
17 Apr 2019, 06:30
Un model are mai multe animații corect? Corect
Așa poate avea și mai multe texturi cu nume/numere diferite dintre care poți selecta cu amxmodx exact cum face pluginul de inspect cu animațiile
Nu stiu dacă știi modelul de prizonier de pe modul jb
El e un singur model de prizonier cu mai multe culori(acele culori sunt textura principal cu alta culoare) și când pluginul activează funcția de freeday îl face verde sau când ataca un gardian se face roșu de exemplu
băi omule, eu l-am întrebat pe funky pentru că el a făcut acel skin, l-am întrebat pentru că eu nu știu
ce treabă are animația cu ce-i trebuie lui? =))))))))))) de animații știu și eu
Nu fac nimic contra cost! Faceți cerere bine detaliată aici, pe forum. Nu-mi mai dați add pe Steam doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Am cont și activez doar aici! Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze..Puteți lua legătura cu mine dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz.
* Inactiv momentan.
User avatar
FunnkyHD
Utilizator neserios (tepar)
Utilizator neserios (tepar)
Posts: 374
Joined: 23 Sep 2015, 09:30
Detinator Steam: Da
SteamID: STEAM_0:1:38702983
Reputatie: Utilizator neserios ( tepar )
Fost Membru Club eXtreamCS (doua luni)
Fond eXtream: 0
Location: Romania
Been thanked: 2 times
Contact:

17 Apr 2019, 19:33

L E V I N wrote:
17 Apr 2019, 09:11
DevilBoy.eXe wrote:
17 Apr 2019, 06:30
Un model are mai multe animații corect? Corect
Așa poate avea și mai multe texturi cu nume/numere diferite dintre care poți selecta cu amxmodx exact cum face pluginul de inspect cu animațiile
Nu stiu dacă știi modelul de prizonier de pe modul jb
El e un singur model de prizonier cu mai multe culori(acele culori sunt textura principal cu alta culoare) și când pluginul activează funcția de freeday îl face verde sau când ataca un gardian se face roșu de exemplu
băi omule, eu l-am întrebat pe funky pentru că el a făcut acel skin, l-am întrebat pentru că eu nu știu
ce treabă are animația cu ce-i trebuie lui? =))))))))))) de animații știu și eu
$texturegroup skinfamilies
{
{ "ak47.bmp" }
{ "point_disarray.bmp" }
{ "asiimov.bmp" }
{ "empress.bmp" }
{ "vulcan.bmp" }
{ "redline.bmp" }
{ "hydroponic.bmp" }
{ "case_hardened.bmp" }
{ "red_laminate.bmp" }
{ "blue_laminate.bmp" }
}
User avatar
L E V I N
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 2155
Joined: 24 Aug 2011, 11:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Has thanked: 33 times
Been thanked: 349 times
Contact:

17 Apr 2019, 20:23

numerotația o face de la 0 sau 1?
Nu fac nimic contra cost! Faceți cerere bine detaliată aici, pe forum. Nu-mi mai dați add pe Steam doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Am cont și activez doar aici! Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze..Puteți lua legătura cu mine dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz.
* Inactiv momentan.
User avatar
FunnkyHD
Utilizator neserios (tepar)
Utilizator neserios (tepar)
Posts: 374
Joined: 23 Sep 2015, 09:30
Detinator Steam: Da
SteamID: STEAM_0:1:38702983
Reputatie: Utilizator neserios ( tepar )
Fost Membru Club eXtreamCS (doua luni)
Fond eXtream: 0
Location: Romania
Been thanked: 2 times
Contact:

17 Apr 2019, 20:52

L E V I N wrote:
17 Apr 2019, 20:23
numerotația o face de la 0 sau 1?
1
User avatar
LondoN eXtream
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 2889
Joined: 10 Oct 2014, 05:21
Detinator Steam: Da
SteamID: /id/london_extreamcs
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Moderator ajutator
Membru Club eXtreamCS (6 luni)
Fond eXtream: 0
Location: Roman, Neamț
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

29 Apr 2019, 23:35

Nu cred ca este posibil fara un precache. Tu practic setezi acel model 10 in 1 dar nu cred ca exista vreo functie prin care sa schimbi textura intre ele. Practic cu set _pev setezi modelul si calea acestuia. @Levin nu mai folosit CurWeapon, foloseste Ham_Item_Deploy, e mai buna metoda decat curweapon.

Ceva de genu..
| Afiseaza codul
#include amxmodx
#include fakemeta
#include hamsandwich

enum _:Data {
	ModelV[64],
	ModelP[64]
}

new const SkinModels[][Data] = {
	"v_ak47_fireserpent", "p_ak47_fireserpent",
	"v_ak47_emp", "p_ak47_emp"
};

public plugin_precache() {
	new FilePath[128];
	for(new i; i < sizeof(SkinModels); i++) {
		formatex(FilePath, charsmax(FilePath), "models/Weapons/%s.mdl", SkinModels[ModelV]);
		engfunc(EngFunc_PrecacheModel, FilePath);
		formatex(FilePath, charsmax(FilePath), "models/weapons/%s.mdl", SkinModels[ModelP]);
		engfunc(EngFunc_PrecacheModel, FilePath);
	}
}

public plugin_init()	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "HamItemDeploy_Post", 1);
public HamItemDeploy_Post(Entity) {
	new Player = get_pdata_cbase(Entity, 41, 4);
	new Skin = random_num(1, sizeof(SkinModels));

	set_pev(Player, pev_viewmodel2, SkinModels[Skin][ModelV]);
	set_pev(Player, pev_weaponmodel2, SkinModels[Skin][ModelP]);

	return;
}
User avatar
L E V I N
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 2155
Joined: 24 Aug 2011, 11:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Has thanked: 33 times
Been thanked: 349 times
Contact:

29 Apr 2019, 23:57

LondoN eXtream wrote:
29 Apr 2019, 23:35
Nu cred ca este posibil fara un precache. Tu practic setezi acel model 10 in 1 dar nu cred ca exista vreo functie prin care sa schimbi textura intre ele. Practic cu set _pev setezi modelul si calea acestuia. @Levin nu mai folosit CurWeapon, foloseste Ham_Item_Deploy, e mai buna metoda decat curweapon.

Ceva de genu..
| Afiseaza codul
#include amxmodx
#include fakemeta
#include hamsandwich

enum _:Data {
	ModelV[64],
	ModelP[64]
}

new const SkinModels[][Data] = {
	"v_ak47_fireserpent", "p_ak47_fireserpent",
	"v_ak47_emp", "p_ak47_emp"
};

public plugin_precache() {
	new FilePath[128];
	for(new i; i < sizeof(SkinModels); i++) {
		formatex(FilePath, charsmax(FilePath), "models/Weapons/%s.mdl", SkinModels[ModelV]);
		engfunc(EngFunc_PrecacheModel, FilePath);
		formatex(FilePath, charsmax(FilePath), "models/weapons/%s.mdl", SkinModels[ModelP]);
		engfunc(EngFunc_PrecacheModel, FilePath);
	}
}

public plugin_init()	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "HamItemDeploy_Post", 1);
public HamItemDeploy_Post(Entity) {
	new Player = get_pdata_cbase(Entity, 41, 4);
	new Skin = random_num(1, sizeof(SkinModels));

	set_pev(Player, pev_viewmodel2, SkinModels[Skin][ModelV]);
	set_pev(Player, pev_weaponmodel2, SkinModels[Skin][ModelP]);

	return;
}


e posibil, am găsit și eu, da nu mai are rost să rezolv cererea
am folosit curweapon pentru că am lăsat inițial să poată adăuga și alte arme, nu doar ak47...oricum puteam face și un for pentru registrul în ham, dar am rămas la curweapon pentru că mi se pare mai rapid(-cpu)
Nu fac nimic contra cost! Faceți cerere bine detaliată aici, pe forum. Nu-mi mai dați add pe Steam doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Am cont și activez doar aici! Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze..Puteți lua legătura cu mine dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz.
* Inactiv momentan.
User avatar
LondoN eXtream
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 2889
Joined: 10 Oct 2014, 05:21
Detinator Steam: Da
SteamID: /id/london_extreamcs
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Moderator ajutator
Membru Club eXtreamCS (6 luni)
Fond eXtream: 0
Location: Roman, Neamț
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

30 Apr 2019, 10:11

L E V I N wrote:
29 Apr 2019, 23:57
LondoN eXtream wrote:
29 Apr 2019, 23:35
Nu cred ca este posibil fara un precache. Tu practic setezi acel model 10 in 1 dar nu cred ca exista vreo functie prin care sa schimbi textura intre ele. Practic cu set _pev setezi modelul si calea acestuia. @Levin nu mai folosit CurWeapon, foloseste Ham_Item_Deploy, e mai buna metoda decat curweapon.

Ceva de genu..
| Afiseaza codul
#include amxmodx
#include fakemeta
#include hamsandwich

enum _:Data {
	ModelV[64],
	ModelP[64]
}

new const SkinModels[][Data] = {
	"v_ak47_fireserpent", "p_ak47_fireserpent",
	"v_ak47_emp", "p_ak47_emp"
};

public plugin_precache() {
	new FilePath[128];
	for(new i; i < sizeof(SkinModels); i++) {
		formatex(FilePath, charsmax(FilePath), "models/Weapons/%s.mdl", SkinModels[ModelV]);
		engfunc(EngFunc_PrecacheModel, FilePath);
		formatex(FilePath, charsmax(FilePath), "models/weapons/%s.mdl", SkinModels[ModelP]);
		engfunc(EngFunc_PrecacheModel, FilePath);
	}
}

public plugin_init()	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "HamItemDeploy_Post", 1);
public HamItemDeploy_Post(Entity) {
	new Player = get_pdata_cbase(Entity, 41, 4);
	new Skin = random_num(1, sizeof(SkinModels));

	set_pev(Player, pev_viewmodel2, SkinModels[Skin][ModelV]);
	set_pev(Player, pev_weaponmodel2, SkinModels[Skin][ModelP]);

	return;
}


e posibil, am găsit și eu, da nu mai are rost să rezolv cererea
am folosit curweapon pentru că am lăsat inițial să poată adăuga și alte arme, nu doar ak47...oricum puteam face și un for pentru registrul în ham, dar am rămas la curweapon pentru că mi se pare mai rapid(-cpu)


HamItemDeploy se executa cand arma intra in inventarul utilizatorului si e mai rapida decat curweapon.
Nici eu nu stiam asta la inceput, imi explicase Hamlet si Luxor
User avatar
L E V I N
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 2155
Joined: 24 Aug 2011, 11:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Has thanked: 33 times
Been thanked: 349 times
Contact:

30 Apr 2019, 10:38

am testat funcția e la fel de rapidă ca și curweap...dacă nu pun egclient_cmd pe armă, nu văd modelul(doar dacă nu schimb iar pe armă)
curweapon-arma curentă(oricum și aici am user has weapon)
item deploy-în inventar..
da cum am zis, e mai ușor să fac un for pentru arme în deploy, chiar dacă mă folosesc de ham, arată mai bine la cod
știu că e mai indicat ham(acum) da eu aleg curweap pentru că nu sunt sigur 100% de rezolvarea problemelor din memoria ham
Nu fac nimic contra cost! Faceți cerere bine detaliată aici, pe forum. Nu-mi mai dați add pe Steam doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Am cont și activez doar aici! Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze..Puteți lua legătura cu mine dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz.
* Inactiv momentan.
User avatar
1TAP GOD
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 65
Joined: 02 Sep 2018, 23:20
Detinator Steam: Da
CS Status: Be The Best And Fuck The Rest
SteamID: assasinssmdfk
Fond eXtream: 0
Been thanked: 1 time
Contact:

30 Apr 2019, 16:11

L E V I N wrote:
29 Apr 2019, 23:57
LondoN eXtream wrote:
29 Apr 2019, 23:35
Nu cred ca este posibil fara un precache. Tu practic setezi acel model 10 in 1 dar nu cred ca exista vreo functie prin care sa schimbi textura intre ele. Practic cu set _pev setezi modelul si calea acestuia. @Levin nu mai folosit CurWeapon, foloseste Ham_Item_Deploy, e mai buna metoda decat curweapon.

Ceva de genu..
| Afiseaza codul
#include amxmodx
#include fakemeta
#include hamsandwich

enum _:Data {
	ModelV[64],
	ModelP[64]
}

new const SkinModels[][Data] = {
	"v_ak47_fireserpent", "p_ak47_fireserpent",
	"v_ak47_emp", "p_ak47_emp"
};

public plugin_precache() {
	new FilePath[128];
	for(new i; i < sizeof(SkinModels); i++) {
		formatex(FilePath, charsmax(FilePath), "models/Weapons/%s.mdl", SkinModels[ModelV]);
		engfunc(EngFunc_PrecacheModel, FilePath);
		formatex(FilePath, charsmax(FilePath), "models/weapons/%s.mdl", SkinModels[ModelP]);
		engfunc(EngFunc_PrecacheModel, FilePath);
	}
}

public plugin_init()	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "HamItemDeploy_Post", 1);
public HamItemDeploy_Post(Entity) {
	new Player = get_pdata_cbase(Entity, 41, 4);
	new Skin = random_num(1, sizeof(SkinModels));

	set_pev(Player, pev_viewmodel2, SkinModels[Skin][ModelV]);
	set_pev(Player, pev_weaponmodel2, SkinModels[Skin][ModelP]);

	return;
}


e posibil, am găsit și eu, da nu mai are rost să rezolv cererea
am folosit curweapon pentru că am lăsat inițial să poată adăuga și alte arme, nu doar ak47...oricum puteam face și un for pentru registrul în ham, dar am rămas la curweapon pentru că mi se pare mai rapid(-cpu)


de ce nu are rost,eu inca astept...
Daca vreti ceva da-ti add aici https://steamcommunity.com/id/assasinssmdfk/
Post Reply

Return to “Cereri”

  • Information