Cerere plugin AFK slayers

Categoria cu cereri de pluginuri si nu numai.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Forum rules
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului

Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
Post Reply
User avatar
Sokar
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 511
Joined: 13 Jan 2018, 21:18
Detinator Steam: Da
Detinator server CS: Style.DarkZ.Ro
Fond eXtream: 0
Location: Constanța
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

21 Nov 2019, 21:07

Plugin Cerut: afk slayers
Descriere (adica ce face el mai exact): da slay la playerii afk
Serverul ruleaza (HLDS/ReHLDS): rehlds
Versiune AMX Mod X:
Modul Serverului: clasic
Zonek
User avatar
BUNNY.
Utilizator neserios (tepar)
Utilizator neserios (tepar)
Posts: 14
Joined: 04 Jul 2015, 06:13
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Reputatie: Utilizator neserios (tepar)
Fond eXtream: 0
Contact:

21 Nov 2019, 22:15

Salut, mi-am facut timp pentru a rezolva cererea ta. Daca crezi ca te-am ajutat nu uita sa apesi butonul 'Multumesc'!

CVAR-uri:
amx_afk_time - 15 - numarul de secunde in care poti sta afk
amx_skip_admin - 0/1 - adminii sunt sau nu imuni la pluginul de afk
afk_slayer.sma | Afiseaza codul
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

new Float:spawn_origin[33][3], Float:after_origin[33][3];
new cvar_afktime, cvar_skipadmin;

public plugin_init()
{
	// CVAR' pentru AFK Time
	cvar_afktime = register_cvar("amx_afk_time", "15");
	cvar_skipadmin = register_cvar("amx_skip_admin", "1");

	// Ham Forward principal
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1);
}

public fw_PlayerSpawn_Post(Player)
{
	// Daca nu este in viata oprim totul
	if(!is_user_alive(Player))
		return;

	// Daca adminii au imunitate oprim totul
	if(get_pcvar_num(cvar_skipadmin) && is_user_admin(Player))
		return;

	// Aflam originea la spawn
	entity_get_vector(Player, EV_VEC_velocity, spawn_origin[Player]);

	// Verificam originea peste ceva timp
	set_task(float(get_pcvar_num(cvar_afktime)), "check_afk_time", Player);
}

public check_afk_time(Player)
{
	// Aflam noua origine
	entity_get_vector(Player, EV_VEC_velocity, after_origin[Player]);

	// Verificam Pozitia
	if(spawn_origin[Player][0] == after_origin[Player][0] && spawn_origin[Player][1] == after_origin[Player][1] && spawn_origin[Player][2] == after_origin[Player][2])
		user_silentkill(Player);
}
User avatar
Sokar
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 511
Joined: 13 Jan 2018, 21:18
Detinator Steam: Da
Detinator server CS: Style.DarkZ.Ro
Fond eXtream: 0
Location: Constanța
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

22 Nov 2019, 16:48

e buguit, a stat un player nici o secunda afk si i-a dat slay
User avatar
L E V I N
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 2952
Joined: 24 Aug 2011, 11:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Has thanked: 39 times
Been thanked: 454 times
Contact:

22 Nov 2019, 19:57

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

new Float:spawn_origin[33][3], Float:after_origin[33][3];
new cvar_afktime, cvar_skipadmin;

public plugin_init()
{
	// CVAR' pentru AFK Time
	cvar_afktime = register_cvar("amx_afk_time", "15");
	cvar_skipadmin = register_cvar("amx_skip_admin", "1");

	// Ham Forward principal
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1);
}

public fw_PlayerSpawn_Post(Player)
{
	// Daca nu este in viata oprim totul
	if(!is_user_alive(Player))	return;

	spawn_origin[Player][EOS]=0.0
	after_origin[Player][EOS]=0.0

	// Daca adminii au imunitate oprim totul
	if(get_pcvar_num(cvar_skipadmin) && is_user_admin(Player))	return;

	// Aflam originea la spawn
	entity_get_vector(Player, EV_VEC_origin, spawn_origin[Player]);

	// Verificam originea peste ceva timp
	set_task(float(get_pcvar_num(cvar_afktime)), "check_afk_time", Player+69);
}

public check_afk_time(Player)
{
	Player-=69
	if(!is_user_alive(Player))
	{
		remove_task(Player)
		return
	}

	// Aflam noua origine
	entity_get_vector(Player, EV_VEC_origin, after_origin[Player]);

	// Verificam Pozitia
	if(spawn_origin[Player][0] == after_origin[Player][0] && spawn_origin[Player][1] == after_origin[Player][1] && spawn_origin[Player][2] == after_origin[Player][2])	user_silentkill(Player);
}
Faceți cerere bine detaliată aici și respectând modelul dacă vreți ajutor. Nu-mi mai dați add doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Am cont și activez doar aici! Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze..Puteți lua legătura cu mine dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz!
În cazul în care utilizați ceva din addonsurile postate de mine aici, e bine să fiți la curent cu modificările aduse unor plugine, aici, iar dacă sunt ceva probleme sau aveți dvs. probleme nu ezitați să luați legătura cu mine.
HOST CS1.6
Post Reply

Return to “Cereri”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 27 guests