Problema Plugin

Categoria cu cereri de pluginuri si nu numai.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Forum rules
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului

Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
Post Reply
JustMatz
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 6
Joined: 09 Sep 2019, 23:36
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0

12 Jan 2020, 20:02

Plugin Cerut: Doresc rezolvarea acestui plugin
Descriere (adica ce face el mai exact): doresc ca armura sa fie buna si cand primeste dmg de la ct serverul este mod furien.
Serverul impune conditii strict HLDS/REHLDS?: REHDLS
Ai cautat pluginul?(daca da, precizeaza cum): Da si degeaba.
Necesita mod special?:No
| Afiseaza codul
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Armor block knife dmg"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nubo"

// Credits: cheap_suit - Biohazard ZM 3.1

new g_cAbsorbPercent

public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
	
	RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "ham_takedamage_pre", 0 )

	g_cAbsorbPercent = register_cvar( "armor_absorption_percent", "0.5" ) // 0.25 = 25% , 0.5 = 50% , etc.
}

public ham_takedamage_pre( victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagetype )
{
	if( victim == attacker || !is_user_alive(victim) || !is_user_alive(attacker) )
		return HAM_IGNORED

	if( get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE || attacker != inflictor )
		return HAM_IGNORED
	
	static Float:armor
	pev( victim, pev_armorvalue, armor )
	
	static Float:extra_dmg
	static Float:absorption

	if( armor > 0.0 )
	{
		absorption = damage * get_pcvar_float(g_cAbsorbPercent)

		extra_dmg = damage - absorption

		armor -= absorption
		
		if( armor < 0.0 )
		{
			extra_dmg -= armor
			armor = 0.0
		}
		
		set_pev( victim, pev_armorvalue, armor )

		SetHamParamFloat( 4, extra_dmg )
	}

	return HAM_HANDLED
}
RoyalServer 2
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

21 Jan 2020, 18:57

| Afiseaza codul
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Armor block knife dmg"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nubo"

// Credits: cheap_suit - Biohazard ZM 3.1

new g_cAbsorbPercent

public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
	
	RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "ham_takedamage_pre", 0 )

	g_cAbsorbPercent = register_cvar( "armor_absorption_percent", "0.5" ) // 0.25 = 25% , 0.5 = 50% , etc.
}

public ham_takedamage_pre( victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagetype )
{
	if( victim == attacker || !is_user_alive(victim) || !is_user_alive(attacker) )
		return HAM_IGNORED

	if( attacker != inflictor )
		return HAM_IGNORED
	
	static Float:armor
	pev( victim, pev_armorvalue, armor )
	
	static Float:extra_dmg
	static Float:absorption

	if( armor > 0.0 )
	{
		absorption = damage * get_pcvar_float(g_cAbsorbPercent)

		extra_dmg = damage - absorption

		armor -= absorption
		
		if( armor < 0.0 )
		{
			extra_dmg -= armor
			armor = 0.0
		}
		
		set_pev( victim, pev_armorvalue, armor )

		SetHamParamFloat( 4, extra_dmg )
	}

	return HAM_HANDLED
}
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Post Reply

Return to “Cereri”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 11 guests